مگه من غیر از تو
تو غیر از من کی رو داریم؟
مگه ما غیر هم چی داریم؟
اره میدونم جهان پر از چیزهای گرانبهاست
ولی خودتم میدونی که هرچیزی رو برای کسی آفریدند .
ما رو هم برای شادی هم افریدند
بیا هوای همو داشته باشیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو غیر از من کی رو داریم؟
مگه ما غیر هم چی داریم؟
اره میدونم جهان پر از چیزهای گرانبهاست
ولی خودتم میدونی که هرچیزی رو برای کسی آفریدند .
ما رو هم برای شادی هم افریدند
بیا هوای همو داشته باشیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤6
همیشه گفته ام بنشین برایت چای دم کرده ام
یک بار بگو بنشین برایت چای دم کرده ام .
آن که همیشه مهربان ست و صبور هم گاهی نیاز دارد کسی مهربانش باشد و صبورش
آنکس که همیشه میشنود هم نیاز دارد گاهی بگویید و آرام شود .
راستی رفیق چایت دم ست ؟
#عادله_زمانی
📷هنگامه جون
@adelehz
یک بار بگو بنشین برایت چای دم کرده ام .
آن که همیشه مهربان ست و صبور هم گاهی نیاز دارد کسی مهربانش باشد و صبورش
آنکس که همیشه میشنود هم نیاز دارد گاهی بگویید و آرام شود .
راستی رفیق چایت دم ست ؟
#عادله_زمانی
📷هنگامه جون
@adelehz
❤15
امروز روی صندوق پست نوشته بود :
براش نامه ی عاشقانه بنویس چون بعیده 40 سال دیگه پیام های واتساپ رو، زیر شیروونی "انباری" پیدا کنه
@adelehz
براش نامه ی عاشقانه بنویس چون بعیده 40 سال دیگه پیام های واتساپ رو، زیر شیروونی "انباری" پیدا کنه
@adelehz
❤29😢9😁2
خداحافظی فقط برای کسانی است که با چشم عاشق میشوند. برای آنان که با قلب و روح عشق میورزند، جدایی وجود ندارد.
مولانای جان
@adelehz
مولانای جان
@adelehz
❤25
تو آپدیت های اول تلگرام یه باگی وجود داشت اینطوری که طرف یه ساعت بود آفلاین شده ولی چراغش روشن مونده و آنلاین نشونش میداد
دهها رابطه رو به تنهایی به جدایی کشوند همین باگ کوچلو🤪😁
@adelehz
دهها رابطه رو به تنهایی به جدایی کشوند همین باگ کوچلو🤪😁
@adelehz
😁48😢4
اگر همه درها هم به رویت بسته شوند، سرانجام او کوره راهی مخفی را که از چشم همه پنهان مانده، به رویت باز میکند. حتی اگر هماکنون قادر به دیدنش نباشی، بدان که در پس گذرگاههای دشوار باغهای بهشتی قرار دارد. شکر کن! پس از رسیدن به خواستهات شکر کردن آسان است. صوفی آن است که حتی وقتی خواستهاش محقق نشده، شکر گوید.
📘 ملت عشق
✍🏻 الیف شافاک
@adelehz
📘 ملت عشق
✍🏻 الیف شافاک
@adelehz
❤16
بهار می آید.
طوری می آید که انگار نه انگار زمستان سیاه قبلش با تمام قول ایستاده بوده ست .
بی توجه به آن می آید و شکوفه های صورتی وسفیدش را می پوشاند به تن درختان خیابانها
خیابانهای خاکستری ناگهان صبحی چشم باز میکنند و میبینند که تن شان ملایم تر و لطیف تر شده است .
چشمانشان مخمور تر و دلشان آرام تر گشته
و بله،بهار می آید .
بهار گل دانه ی آفرینش بین فصلهای خداست .
چه خوب که می آیی گل دانه ی خدا
قدمت مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
طوری می آید که انگار نه انگار زمستان سیاه قبلش با تمام قول ایستاده بوده ست .
بی توجه به آن می آید و شکوفه های صورتی وسفیدش را می پوشاند به تن درختان خیابانها
خیابانهای خاکستری ناگهان صبحی چشم باز میکنند و میبینند که تن شان ملایم تر و لطیف تر شده است .
چشمانشان مخمور تر و دلشان آرام تر گشته
و بله،بهار می آید .
بهار گل دانه ی آفرینش بین فصلهای خداست .
چه خوب که می آیی گل دانه ی خدا
قدمت مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤9
انسان های هم فرکانس همدیگر را پیدا می کنند
حتی از فاصله های دور از انتهای افقهای دور و نزدیک
انگار جایی نوشته بود که اینها باید در یک مدار باشند. یک روزی یک جایی است که باید با هم برخورد کنند آنوقت
میشوند همدم، میشوند دوست، میشوند رفیق
اصلا میشوند هم شکل مهرشان آکنده از همه
حرفهایشان میشود آرامش
خنده شان، کلامشان می نشیند روی طاقچه دلتان.. نباشند دلتنگشان میشوی
هی همدیگر را مرور می کنند
از هم خاطره می سازند
مدام گوش بزنگ کلمات و ایده ها هستند
و یادمان باشد
حضور هیچکس اتفاقی نیست
#موکتی
عکس: هنگامه جون ❤️
@adelehz
حتی از فاصله های دور از انتهای افقهای دور و نزدیک
انگار جایی نوشته بود که اینها باید در یک مدار باشند. یک روزی یک جایی است که باید با هم برخورد کنند آنوقت
میشوند همدم، میشوند دوست، میشوند رفیق
اصلا میشوند هم شکل مهرشان آکنده از همه
حرفهایشان میشود آرامش
خنده شان، کلامشان می نشیند روی طاقچه دلتان.. نباشند دلتنگشان میشوی
هی همدیگر را مرور می کنند
از هم خاطره می سازند
مدام گوش بزنگ کلمات و ایده ها هستند
و یادمان باشد
حضور هیچکس اتفاقی نیست
#موکتی
عکس: هنگامه جون ❤️
@adelehz
❤13
اِحْتَفِظْ بالذي يَنْطِقُ إِسْمَكَ كَأَنَّمَا يَصِفُ مَكَاناً آمِناً!
از دست نده کسی را که وقتی اسمت را میبرد، گویی مکان امنی را توصیف میکند...
@adelehz
از دست نده کسی را که وقتی اسمت را میبرد، گویی مکان امنی را توصیف میکند...
@adelehz
❤17
✅معرفی چندتا از بهترین رباتهای پرکاربرد تلگرام:
🤖 ربات youtibot: هر چیزی رو میخوایید از یوتیوب دانلود کنید کافیه لینک یوتیوب رو بهش بدی تا ویدیو مورد نظر رو با کیفیت های مختلف بهتون بده.
🤖 رباتinstasave_bot:هر لینکی رو از اینستاگرام به این ربات بدید براتون دانلود میکنه؛حتی قابلیت دانلود پروفایل شخص مورد نظرتون رو هم داره.
🤖 رباتapkdl_bot:اگر توی دانلود برنامه ی از گوگل پلی دچار مشکل هستین کافیه لینک مورد نظر رو از گوگل پلی کپی کنید و براش بفرستید ای ربات هم فایل برنامه رو براتون تو تلگرام میفرسه.
🤖 رباتmp3toolsbot:این ربات آهنگ رو به ویس،ویس رو به آهنگ،فیلم رو به آهنگ وویس و.. تبدیل میکنه
🤖 ربات voicybot: اگه صدا یا ویس خودتون رو براش بفرستین به صورت متن تایپ شده همون موقع بهتون تحویل میده امکان استفاده از زبون های مختلف از جمله فارسی رو هم داره.
🤖 رباتhideltbot: با این ربات میتونی به صورت مخفی پیام ارسال کنی،که قابلیت فوروارد شدن یا کپی پیست شدن رو ندارن حتی توی قسمت نوتیفیکشن طرف مقابل نمایش داده نمیشه و حتما باید وارد پی وی شما بشه و هر وقت ببینه سین میخوره!
🤖 ربات vkm_bot:با این ربات میتونی هر آهنگی که دوست داری رو دانلود کنی حتی آهنگ های کمیاب!
🤖 رباتfiletbot:میتونید فایل هاتون رو براش بفرستین اون هم براتون نگهداریش میکنه و میتونه براتون دسته بندیش کنه!
هر کدوم رو که میخوایید با یه @ توی قسمت سرچ تلگرامتون سرچ کنید.👌
بفرست برای بقیه، تا همه از کارکردن با تلگرام لذت بیشتری ببرن.🌹
از کاف❤️
@adelehz
🤖 ربات youtibot: هر چیزی رو میخوایید از یوتیوب دانلود کنید کافیه لینک یوتیوب رو بهش بدی تا ویدیو مورد نظر رو با کیفیت های مختلف بهتون بده.
🤖 رباتinstasave_bot:هر لینکی رو از اینستاگرام به این ربات بدید براتون دانلود میکنه؛حتی قابلیت دانلود پروفایل شخص مورد نظرتون رو هم داره.
🤖 رباتapkdl_bot:اگر توی دانلود برنامه ی از گوگل پلی دچار مشکل هستین کافیه لینک مورد نظر رو از گوگل پلی کپی کنید و براش بفرستید ای ربات هم فایل برنامه رو براتون تو تلگرام میفرسه.
🤖 رباتmp3toolsbot:این ربات آهنگ رو به ویس،ویس رو به آهنگ،فیلم رو به آهنگ وویس و.. تبدیل میکنه
🤖 ربات voicybot: اگه صدا یا ویس خودتون رو براش بفرستین به صورت متن تایپ شده همون موقع بهتون تحویل میده امکان استفاده از زبون های مختلف از جمله فارسی رو هم داره.
🤖 رباتhideltbot: با این ربات میتونی به صورت مخفی پیام ارسال کنی،که قابلیت فوروارد شدن یا کپی پیست شدن رو ندارن حتی توی قسمت نوتیفیکشن طرف مقابل نمایش داده نمیشه و حتما باید وارد پی وی شما بشه و هر وقت ببینه سین میخوره!
🤖 ربات vkm_bot:با این ربات میتونی هر آهنگی که دوست داری رو دانلود کنی حتی آهنگ های کمیاب!
🤖 رباتfiletbot:میتونید فایل هاتون رو براش بفرستین اون هم براتون نگهداریش میکنه و میتونه براتون دسته بندیش کنه!
هر کدوم رو که میخوایید با یه @ توی قسمت سرچ تلگرامتون سرچ کنید.👌
بفرست برای بقیه، تا همه از کارکردن با تلگرام لذت بیشتری ببرن.🌹
از کاف❤️
@adelehz
❤6
الهی ما را بشنو که جز تو شنونده نخواهیم
و مارا ببین که جز تو بیننده نخواهیم
و مارا حفظ کن که جز تو حافظ نخواهیم
الهی مارا دست گیر که جز تو دست گیر نخواهیم
الهی خانه مان را روشن کن که جز تو چراغ نخواهیم....
آمین
#عادله_زمانی
حرم مطهر رضوی صحن آزادی
عکس زیبا:همایون اردلان
@adelehz
و مارا ببین که جز تو بیننده نخواهیم
و مارا حفظ کن که جز تو حافظ نخواهیم
الهی مارا دست گیر که جز تو دست گیر نخواهیم
الهی خانه مان را روشن کن که جز تو چراغ نخواهیم....
آمین
#عادله_زمانی
حرم مطهر رضوی صحن آزادی
عکس زیبا:همایون اردلان
@adelehz
❤30
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
❤2
گاهی باید بیخیال شد .
بیخیال هر آنچه خیالی نو در سرت می اندازد و خوره بر جان آرامشت..
باید رها کرد و نشست .
گاهی باید بجای دویدن ایستاد و نفسی تازه کرد
راستی از آن روزی که دویدن را شروع کردیم کسی از ما نپرسید:فلانی این همه با عجله کجا می روی؟
که اگر می پرسید جوابی نداشتیم برایش..
راستی اینهمه دویدن تا کجا؟
گاهی باید ایستاد و آرام قدم زد
همین.
#عادله_زمانی
@adelehz
بیخیال هر آنچه خیالی نو در سرت می اندازد و خوره بر جان آرامشت..
باید رها کرد و نشست .
گاهی باید بجای دویدن ایستاد و نفسی تازه کرد
راستی از آن روزی که دویدن را شروع کردیم کسی از ما نپرسید:فلانی این همه با عجله کجا می روی؟
که اگر می پرسید جوابی نداشتیم برایش..
راستی اینهمه دویدن تا کجا؟
گاهی باید ایستاد و آرام قدم زد
همین.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤11😢6
آقای مجری برای عید مجموعهی تازه ساخته به اسم مهمونی و قراره عید پخش بشه 🎉 خبر از این باحالتر؟😍
@adelehz
@adelehz
❤54😁7