"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی ما چشم و ابرو مشکی های جهان سومی عقب مونده به درد ادمهای مختلف مثل شما چشم آبی های بلوند با معرفت !!!! نگاه نمیکنیم .و برای آوارگی و کشته شدن هر آدمی غصه میخوریم ولو که پولدار و خوشگل نباشه!!

@adelehz
😢347👎5
نیمی از نگرانی‌ ها و اضطراب‌ های ما
مربوط به نظر دیگران است،
ما باید این خار را
از بدن خود بیرون بکشیم
نظر دیگران، تصوری خام یا یک وهم است
که هر لحظه میتواند تغییر کند
نظر دیگران به نخی بند است
و ما را برده ی آنان می کند،
برده ی نظراتشان و بدتر،
برده ی آنچه وانمود میکنند
به نظرشان می رسد!

👤اروین‌ یالوم

@adelehz
7
معمولا وقتی آدم گریه می‌کند از هر دو چشم‌اشک می ریزد ،حتی وقتی یکی از چشمها حساسیت دارد یا بخاطر ضربه ناگهانی مثل برخورد فرچه ی ریمل به درد می آید و سپس اشک ست که جاری می‌شود.ان یکی چشم هم بی جهت و بدون اینکه دردی حس کند نم بر می‌دارد و خیس می‌شود.
رابطه ی دو چشم رابطه ی عجیبی ست .
دو همسایه که هرگز همدیگر را نمی بینند اما برای درد و اشک همدیگر ،اشک می ریزند .
مرا مثل یک چشم دوست داشته باش در حالی که من هم تلاش می‌کنم شبیه دوست داشتن یک چشم تورا بخواهم و دردت را درد خودم بدانم .
میخواهم بگویم عشق و دوست داشتن یا حتی نه آنقدر بالا،بلکه حتی انسان دوستی چنین چیزی ست .
برای همراهی با یک نفر لازم نیست دردش را جز به جز بچشی تو حتی از تصور دردش،آن را در خود حس میکنی .
و چه باارزش است که در دنیای گوش ها چشم بود .
در دنیای آنهایی که هیچ کاری بهم ندارند و از وجود هم بی خبرند تو چشم باش و ندید غم هم شکلت دلت را بدرد آورد.

#عادله_زمانی
@adelehz
17
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما که به شما دلخوشیم
قربان روی ماه تان برویم
حضرت دوست 🥺❤️

@adelehz
14
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.z7
2
يک برگ توت بر اثر تماس با نبوغ انسان به ابریشم تبدیل می‌شود.
یک مشت خاک بر اثر تماس با نبوغ انسان به قصری بدل می‌شود.

یک درخت سرو در اثر تماس با نبوغ انسان دگرگون می شود و شکل معبدی می‌گیرد.
یک رشته پشم گوسفند در اثر تماس با نبوغ انسان به صورت لباسی فاخر در می‌آید.

اگر در برگ، خاک، چوب و پشم این امکان هست که ارزش خود را از طریق انسان صد برابر بلکه هزار برابر کنند آیا من نمی‌توانم با این بدن خاکی که نام مرا حمل می‌کند چنان کنم.

آگ ماند ین
@adelehz
11
همه ی ما به غم اعتبار و اهمیت بیشتری می‌دهیم تا به شادی؛ برای غمی که تمام گذشته و وزن و عمقش را به رخ ما می‌کشد؛ درحالیکه شادی هیچ گذشته، وزن و عمقی ندارد. همان لحظه که متولد می‌شود، در حال پرواز است.

✍🏻 کریستین بوبن

@adelehz
5
مگه من غیر از تو
تو غیر از من کی رو داریم؟
مگه ما غیر هم چی داریم؟
اره میدونم جهان پر از چیزهای گرانبهاست
ولی خودتم میدونی که هرچیزی رو برای کسی آفریدند ‌.
ما رو هم برای شادی هم افریدند
بیا هوای همو داشته باشیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
6
همیشه گفته ام بنشین برایت چای دم کرده ام
یک بار بگو بنشین برایت چای دم کرده ام .
آن که همیشه مهربان ست و صبور هم گاهی نیاز دارد کسی مهربانش باشد و صبورش
آنکس که همیشه می‌شنود هم نیاز دارد گاهی بگویید و آرام شود .
راستی رفیق چایت دم ست ؟
#عادله_زمانی
📷هنگامه جون
@adelehz
15
امروز روی صندوق‌ پست نوشته بود :
براش نامه‌ ی عاشقانه بنویس چون بعیده 40 سال دیگه پیام‌ های واتس‌اپ رو، زیر شیروونی "انباری" پیدا کنه
@adelehz
29😢9😁2
"زنی که‌گم کردم "
Salar Aghili – Delbaste Shodam
چه قشنگه 🥺👆👆👆👆👆
8
‌خداحافظی فقط برای کسانی است که با چشم عاشق می‌شوند. برای آنان که با قلب و روح عشق می‌ورزند، جدایی وجود ندارد.

مولانای جان
@adelehz
25
تو آپدیت های اول تلگرام یه باگی وجود داشت اینطوری که طرف یه ساعت بود آفلاین شده ولی چراغش روشن مونده و آنلاین نشونش می‌داد
دهها رابطه رو به تنهایی به جدایی کشوند همین باگ کوچلو🤪😁
@adelehz
😁48😢4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شیر دادن روباه به توله خرس های بی مادر
نارنجی خانوم مهربون🥺🦊❤️
#نارنجی
@adelehz
13👎2
اگر همه درها هم به رویت بسته شوند، سرانجام او کوره راهی مخفی را که از چشم همه پنهان مانده، به رویت باز می‌کند. حتی اگر هم‌اکنون قادر به دیدنش نباشی، بدان که در پس گذرگاه‌های دشوار باغ‌های بهشتی قرار دارد. شکر کن! پس از رسیدن به خواسته‌ات شکر کردن آسان است. صوفی آن است که حتی وقتی خواسته‌اش محقق نشده، شکر گوید.

📘 ملت عشق
✍🏻 الیف شافاک

@adelehz
16
بهار می آید.
طوری می آید که انگار نه انگار زمستان سیاه قبلش با تمام قول ایستاده بوده ست .
بی توجه به آن می آید و شکوفه های صورتی وسفیدش را می پوشاند به تن درختان خیابان‌ها
خیابان‌های خاکستری ناگهان صبحی چشم باز می‌کنند و می‌بینند که تن شان ملایم تر و لطیف تر شده است .
چشمانشان مخمور تر و دلشان آرام تر گشته
و بله،بهار می آید ‌.
بهار گل دانه ی آفرینش بین فصل‌های خداست .
چه خوب که می آیی گل دانه ی خدا
قدمت مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
9