لحظه جدایی روباه گریه اش گرفت.
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلیت کنم.
@adelehz
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلیت کنم.
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دو دستِ خالی و یک دل
پُــر از آشوب و غم دارم
خـریداری خداوندا اگــر
گــــو بـــــاز هـــــم دارم
@adelehz
پُــر از آشوب و غم دارم
خـریداری خداوندا اگــر
گــــو بـــــاز هـــــم دارم
@adelehz
شعرهایم ته کشیده است..
مرحمت کن یک بار دیگر
دربرابرچشمانم ظاهرشو
تااین چشمه ی ذوق دگرباربنا کند به جوشیدن..
#عادله_زمانی
@adelehz
مرحمت کن یک بار دیگر
دربرابرچشمانم ظاهرشو
تااین چشمه ی ذوق دگرباربنا کند به جوشیدن..
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم یک غریبه میخواهد
ادمی که تابحال ندیده باشمش
بیاید بنشیند
زل بزند توی چشمانم
و آرام بگوید همه اش را میفهمم..
حرفهایم راازچشمانم بخواند
غریبه ای آشناترازهمه ی آشنایان
#عادله_زمانی
@adelehz
ادمی که تابحال ندیده باشمش
بیاید بنشیند
زل بزند توی چشمانم
و آرام بگوید همه اش را میفهمم..
حرفهایم راازچشمانم بخواند
غریبه ای آشناترازهمه ی آشنایان
#عادله_زمانی
@adelehz
این روزها خیلی ازهمه چیز دل گیرم
دوست جان....
کاش نرفته بودی..
دلم برایت خیلی تنگ شده است.😔
و کسی چه میداند ارزش دوستی که حالت رابهترازخودت بداند چیست..
@adelehz
دوست جان....
کاش نرفته بودی..
دلم برایت خیلی تنگ شده است.😔
و کسی چه میداند ارزش دوستی که حالت رابهترازخودت بداند چیست..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبی در دامن مهتاب دیدم
که همچون بخت من در خواب بودی
تو را با ماه سنجیدم، به خوبی
بسی زیباتر از مهتاب بودی
#فريدون_مشيري
#شب_شما_بخير_شب_من_هم
@adelehz
که همچون بخت من در خواب بودی
تو را با ماه سنجیدم، به خوبی
بسی زیباتر از مهتاب بودی
#فريدون_مشيري
#شب_شما_بخير_شب_من_هم
@adelehz
خوشبختی
یک حس درونی ست ..
برای پیداکردنش جستجورا
باید ازخودتون اغاز کنید...
صبح به برکت وشادی❤️😊👶🐞
@adelehz
یک حس درونی ست ..
برای پیداکردنش جستجورا
باید ازخودتون اغاز کنید...
صبح به برکت وشادی❤️😊👶🐞
@adelehz