وقتی بشدت درحال مجادله هستی
وقتی بخاطر یک نابسامانی کوچک در حال فریاد کشیدن بر سر مادر و همسر و فرزندت هستی
وقتی بخاطر یک مانع سخت در حال اشک ریختنی ...در تمام لحظات این چنینی
به یاد آور که
زندگی همین است ..همین مشکلات ریز و درشت، تنش های کوچکوبزرگ و غصه های آمدنی و رفتنی که لابلای شان حتی برای چند دقیقه میتوانی شاد باشی
و تو برای همان چند دقیقه چنین به تکاپو افتاده ای ..
بگذار تنش ها و مشکلات بیایند و بروند
صبور باش کمی هم آرام
عرصه را بر خودت و دیگران تنگ نکن
فقط زندگی را زندگی کن ...
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
وقتی بخاطر یک نابسامانی کوچک در حال فریاد کشیدن بر سر مادر و همسر و فرزندت هستی
وقتی بخاطر یک مانع سخت در حال اشک ریختنی ...در تمام لحظات این چنینی
به یاد آور که
زندگی همین است ..همین مشکلات ریز و درشت، تنش های کوچکوبزرگ و غصه های آمدنی و رفتنی که لابلای شان حتی برای چند دقیقه میتوانی شاد باشی
و تو برای همان چند دقیقه چنین به تکاپو افتاده ای ..
بگذار تنش ها و مشکلات بیایند و بروند
صبور باش کمی هم آرام
عرصه را بر خودت و دیگران تنگ نکن
فقط زندگی را زندگی کن ...
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
❤15
اونجا که میگه:
لقد نسيت كل أحزانك معك ، والآن كيف تنسى عني؟
من هَمهی غمهای خود را با تو فَراموش کرده بودم.
حالا چگونه تو را فَراموش کنم؟
خیلی غم داره:)
@adelehz
اونجا که میگه:
لقد نسيت كل أحزانك معك ، والآن كيف تنسى عني؟
من هَمهی غمهای خود را با تو فَراموش کرده بودم.
حالا چگونه تو را فَراموش کنم؟
خیلی غم داره:)
@adelehz
😢11
تو گرچه تکیه گاه منی، اما خود، در تنهایی، ساقه ی باریک یک گل مینایی. مگذار حتی نسیم یک اضطراب، این ساقه ی نازک را مختصری خم کند. شکستن تو، درهم شکستن من است.
نادر ابراهیمی
@adelehz
نادر ابراهیمی
@adelehz
❤16
دختر گدا نباشیم و یه سیب زمینی سرخ کرده ی بی ارزش و تو چشم بقیه نکنیم !!!🤣
خداوکیلی زشته
جام جهانی کی بودی تو🤣🤣
@adelehz
خداوکیلی زشته
جام جهانی کی بودی تو🤣🤣
@adelehz
😁39😢15👎8
گذشته به مانند گردابی میماند. بدون آنکه خود بدانی، تو را به درون میکشد.
در حالی که تنها چیزی که تو نیاز داری، همین لحظه ی اکنون است. در این لحظه زندگی کن،
تنها همین مهم است...
📘ملت عشق
✍🏻 اليف شافاک
@adelehz
در حالی که تنها چیزی که تو نیاز داری، همین لحظه ی اکنون است. در این لحظه زندگی کن،
تنها همین مهم است...
📘ملت عشق
✍🏻 اليف شافاک
@adelehz
❤13😁1😢1
سال سوم دانشگاه بودم چهار بار درس شیمی رو رد شده بودم انقدری که از شیمی متنفر بودم از هیچ چیزی تو دنیا متنفر نبودم اما به امید گرفتن یه نمره ی لب مرزی دوباره این درس لعنتی رو برداشتم تا از شرش خلاص شم همون روزها بود که برای اولین بار عاشق شدم عاشق استادِ شیمی!
به جرئت می تونم بگم اسطوره ی زیبایی و وقار بود تمام دانشکده عاشقش بودن وقتی وارد کلاس می شد عطرش کل کلاس رو پر می کرد من از شیمی هیچ چیز نمی فهمیدم از کاتیون و آنیون سر در نمی آوردم اما برای کلاس شیمی لحظه شماری می کردم برای دیدنش، خب کاری هم به جز دیدنش نمی تونستم انجام بدم سه هفته همین طور گذشت با خودم فکر کردم اینطوری نمی شه تصمیم گرفتم توجه استاد رو به خودم جلب کنم یک ماه تمام شیمی خوندم تمام فرمول ها، جدول ها، هر چیزی که به شیمی مربوط می شد رو حفظ شدم خلاصه زندگی من شده بود شیمی، موفق هم شدم تمام مسئله ها مقاله ها هر چی فکرش رو بکنی به بهترین شکل به استاد ارائه میدادم و کم کم رابطه من و استاد به بهانه تحقیق ها و هزار تا مسئله مزاحم بیشتر و بیشتر شد گاهی فکر می کردم خود استاد هم بهم علاقه داره یک روز بهم گفت منم مثل تو عاشق شیمی ام
تو دلم خندیدم و گفتم عشق به هر چیزی یه دلیلی داره
گفت عشق بی دلیل ترین چیز تو دنیاست
بهترین روزهای دانشجویی من هم گذشت و امتحان پایان ترم شیمی رو دادم و با نمره کامل این درس رو پاس شدم تصمیم خودمو گرفته بودم حرف دلم رو بهش بزنم یه روز اتفاقی خودش بهم زنگ زد و با من قرار گذاشت و این قرار بهترین فرصت برای گفتن حرفم بود وقتی سر قرار رفتم چندتا کتاب قطور و کمیاب شیمی برام آورده بود بهم گفت این کتابا برام خیلی با ارزشن برای همین میخوام اینا رو به تو بدم که قدرشو میدونی
ازش پرسیدم چرا برای خودتون نگه نمی دارین؟
گفت من و نامزدم داریم میریم خارج از کشور برای ادامه تحصیل این کتابا دیگه به کار من نمیاد
از اون روز به بعد من دیگه از شیمی متنفر نبودم
انقدر با عشق ِبی دلیل شیمی خوندم تا استاد شیمی شدم
گاهی به این فکر می کنم شاید استادهم عاشق استاد شیمی اش بوده...
مجموعه وقتی خیابون بوی بلوط میده
سارا مستفيدی
@adelehz
به جرئت می تونم بگم اسطوره ی زیبایی و وقار بود تمام دانشکده عاشقش بودن وقتی وارد کلاس می شد عطرش کل کلاس رو پر می کرد من از شیمی هیچ چیز نمی فهمیدم از کاتیون و آنیون سر در نمی آوردم اما برای کلاس شیمی لحظه شماری می کردم برای دیدنش، خب کاری هم به جز دیدنش نمی تونستم انجام بدم سه هفته همین طور گذشت با خودم فکر کردم اینطوری نمی شه تصمیم گرفتم توجه استاد رو به خودم جلب کنم یک ماه تمام شیمی خوندم تمام فرمول ها، جدول ها، هر چیزی که به شیمی مربوط می شد رو حفظ شدم خلاصه زندگی من شده بود شیمی، موفق هم شدم تمام مسئله ها مقاله ها هر چی فکرش رو بکنی به بهترین شکل به استاد ارائه میدادم و کم کم رابطه من و استاد به بهانه تحقیق ها و هزار تا مسئله مزاحم بیشتر و بیشتر شد گاهی فکر می کردم خود استاد هم بهم علاقه داره یک روز بهم گفت منم مثل تو عاشق شیمی ام
تو دلم خندیدم و گفتم عشق به هر چیزی یه دلیلی داره
گفت عشق بی دلیل ترین چیز تو دنیاست
بهترین روزهای دانشجویی من هم گذشت و امتحان پایان ترم شیمی رو دادم و با نمره کامل این درس رو پاس شدم تصمیم خودمو گرفته بودم حرف دلم رو بهش بزنم یه روز اتفاقی خودش بهم زنگ زد و با من قرار گذاشت و این قرار بهترین فرصت برای گفتن حرفم بود وقتی سر قرار رفتم چندتا کتاب قطور و کمیاب شیمی برام آورده بود بهم گفت این کتابا برام خیلی با ارزشن برای همین میخوام اینا رو به تو بدم که قدرشو میدونی
ازش پرسیدم چرا برای خودتون نگه نمی دارین؟
گفت من و نامزدم داریم میریم خارج از کشور برای ادامه تحصیل این کتابا دیگه به کار من نمیاد
از اون روز به بعد من دیگه از شیمی متنفر نبودم
انقدر با عشق ِبی دلیل شیمی خوندم تا استاد شیمی شدم
گاهی به این فکر می کنم شاید استادهم عاشق استاد شیمی اش بوده...
مجموعه وقتی خیابون بوی بلوط میده
سارا مستفيدی
@adelehz
❤19😢13👎1
"زنی کهگم کردم "
دختر گدا نباشیم و یه سیب زمینی سرخ کرده ی بی ارزش و تو چشم بقیه نکنیم !!!🤣 خداوکیلی زشته جام جهانی کی بودی تو🤣🤣 @adelehz
من پولدار ترین آدمای این شهرو دیدم که یه ماشین معمولی سوار میشن.
عاشق ترین آدما رو دیدم که حتی یه استوری هم از عشقشون نمیذارن.
خیر ترین آدما رو دیدم که اصلا هیچکس نمیشناستشون.
با کلاس ترین آدما رو دیدم که یه گوشی معمولی داشتن.
با معرفت ترین آدما رو دیدم که هیچوقت دم از رفاقت و معرفت نمیزدن.
خلاصه گول ظاهر زندگی آدما رو نخورید، چیزای واقعی هیچوقت نمایشی نیستن....⚘
#شما_فرستادین
@adelehz
عاشق ترین آدما رو دیدم که حتی یه استوری هم از عشقشون نمیذارن.
خیر ترین آدما رو دیدم که اصلا هیچکس نمیشناستشون.
با کلاس ترین آدما رو دیدم که یه گوشی معمولی داشتن.
با معرفت ترین آدما رو دیدم که هیچوقت دم از رفاقت و معرفت نمیزدن.
خلاصه گول ظاهر زندگی آدما رو نخورید، چیزای واقعی هیچوقت نمایشی نیستن....⚘
#شما_فرستادین
@adelehz
❤22
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
❤5
شبی رو یادمه که از ترس اینکه فرداش امتحانمو خوب ندم تا خود صبح بیدار بودم؛ الان که به اون شب فکر میکنم خندم میگیره.
دنیام چقد کوچیک بود.
فرضا ک امتحانمو بد میدادم خب ک چی؟!مگه دنیا به اخر میرسید؟! نه!
میخوام بگم یه زمانی یه چیزی برات اونقدر مهمه ک به خاطرش روح و روانتو ازار میدی اما همون چیز یه سال بعد ممکنه کاملا برات بی اهمیت باشه. میدونم همین الان یاد یکی از دغدغه هات افتادی اره همونی ک تو ذهنته! زیاد به خاطرش خودتو اذیت نکن. میدونی شاید سال بعد،دیگه حتی بهش فکر هم نکنی.
سعی کن فقط بزرگش نکنی خب؟
صبح جمعه بخیر❤️
@adelehz
دنیام چقد کوچیک بود.
فرضا ک امتحانمو بد میدادم خب ک چی؟!مگه دنیا به اخر میرسید؟! نه!
میخوام بگم یه زمانی یه چیزی برات اونقدر مهمه ک به خاطرش روح و روانتو ازار میدی اما همون چیز یه سال بعد ممکنه کاملا برات بی اهمیت باشه. میدونم همین الان یاد یکی از دغدغه هات افتادی اره همونی ک تو ذهنته! زیاد به خاطرش خودتو اذیت نکن. میدونی شاید سال بعد،دیگه حتی بهش فکر هم نکنی.
سعی کن فقط بزرگش نکنی خب؟
صبح جمعه بخیر❤️
@adelehz
❤24😁2
روباه در افسانهها حیلهگر و مکار معرفی میشود؛ اما با دیدن این تصاویر خواهید دید وقت آن رسیده است که این صفات را با اجتماعی، دوستداشتنی و مهربان بودن جایگزین کنیم.
روزلین ریموند عکاس حیات وحشی است که هرگز فکر نمیکرد حیوانات وحشی بتوانند تا این اندازه مهربان باشند. روباهها حیواناتی بسیار مهربان و اجتماعی هستند که از هر بهانهای برای ابراز علاقه به یکدیگر استقبال میکنند.
روباهها برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستند و اغلب در خفا به یکدیگر ابراز علاقه میکنند.
روباههایی که با شکار آشنا نیستند، انسانها را تهدید نمیدانند. آنها ذاتاً موجودات کنجکاوی هستند؛ بههمیندلیل گاهی اوقات به مردم نزدیک میشوند. روباهها معمولاً نسبت به انسانها حالت تهاجمی ندارند و گاز گرفتن بین آنها شایع نیست؛ اما عقل شرط میکند که برای سلامتی خودمان و آسایش حیوانات وحشی از آنها فاصله مناسبی داشته باشیم.
+نارنجی عاشق میشود🦊❤️
#نارنجی
@adelehz
روزلین ریموند عکاس حیات وحشی است که هرگز فکر نمیکرد حیوانات وحشی بتوانند تا این اندازه مهربان باشند. روباهها حیواناتی بسیار مهربان و اجتماعی هستند که از هر بهانهای برای ابراز علاقه به یکدیگر استقبال میکنند.
روباهها برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستند و اغلب در خفا به یکدیگر ابراز علاقه میکنند.
روباههایی که با شکار آشنا نیستند، انسانها را تهدید نمیدانند. آنها ذاتاً موجودات کنجکاوی هستند؛ بههمیندلیل گاهی اوقات به مردم نزدیک میشوند. روباهها معمولاً نسبت به انسانها حالت تهاجمی ندارند و گاز گرفتن بین آنها شایع نیست؛ اما عقل شرط میکند که برای سلامتی خودمان و آسایش حیوانات وحشی از آنها فاصله مناسبی داشته باشیم.
+نارنجی عاشق میشود🦊❤️
#نارنجی
@adelehz
❤10
😁50