برای رسیدن به یک نقطه ی ثبات آمیز از زندگی من به دو نفر بیش از همه احتیاج دارم .
به خدا و به خودم .
به خدا برای گشودن راههای نو برابرم و برای حمایت من وقتی در آن راهها گام برمیدارم .
و به خودم برای اینکه بتوانم با خیرخواهی و خیر اندیشی ام برای دیگران خدا را قانع کنم ارزش آن را دارم تا به من برای رسیدن به بهترینها کمک کند .
#عادله_زمانی
@adelehz
به خدا و به خودم .
به خدا برای گشودن راههای نو برابرم و برای حمایت من وقتی در آن راهها گام برمیدارم .
و به خودم برای اینکه بتوانم با خیرخواهی و خیر اندیشی ام برای دیگران خدا را قانع کنم ارزش آن را دارم تا به من برای رسیدن به بهترینها کمک کند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفیقم دلت که گرفت ،چشمانت که خیس شد
کفشهایت را بپوش و بیا پیش خودم
در باران بیا ،خیس شده باشی و سردت باشد در را باز کنم بگیرمت توی بغلم
از خیس شدن نترسم
ببرمت کنار بخاری
برایت چای داغ بریزم ،بگویم بریز بیرون هرچه در دلت ست رفیقم
با جان و دل شنوایت هستم .
هوا که آفتابی شد بیدار شوی و بزنی بیرون
جلوی در ایستاده باشم
برایم دست تکان دهی و لبخند زنان بروی انگار نه انگار تو همان آدمی بودی که در باران آمد.
بخندم و بگویم در خانه ام ،آغوشم همیشه برایت بازست.
خسته که شدی برگرد رفیق،جان من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
کفشهایت را بپوش و بیا پیش خودم
در باران بیا ،خیس شده باشی و سردت باشد در را باز کنم بگیرمت توی بغلم
از خیس شدن نترسم
ببرمت کنار بخاری
برایت چای داغ بریزم ،بگویم بریز بیرون هرچه در دلت ست رفیقم
با جان و دل شنوایت هستم .
هوا که آفتابی شد بیدار شوی و بزنی بیرون
جلوی در ایستاده باشم
برایم دست تکان دهی و لبخند زنان بروی انگار نه انگار تو همان آدمی بودی که در باران آمد.
بخندم و بگویم در خانه ام ،آغوشم همیشه برایت بازست.
خسته که شدی برگرد رفیق،جان من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
متاسفانه نارنجی های اینجا یکم با نارنجی های اروپا فرق دارن و اعصاب درست و حسابی ندارن🤣
نارنجی بی تربیت🦊😄❤️
@adelehz
نارنجی بی تربیت🦊😄❤️
@adelehz
👎7❤6😢2
ولی هوشنگ ابتهاج راست میگفت:
چه مبارک است
این غم که تو در دلم نهادی
به غمت! که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی
@adelehz
چه مبارک است
این غم که تو در دلم نهادی
به غمت! که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی
@adelehz
❤11
آیا پس از ابتلا به کرونا و یا دریافت واکسن کرونا دچار اختلال در عادت ماهانه از جمله توقف یا بیشتر شدن میزان و روزهای آن شده اید؟؟؟؟
anonymous poll
خیر – 130
👍👍👍👍👍👍👍 58%
بله – 95
👍👍👍👍👍 42%
👥 225 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
خیر – 130
👍👍👍👍👍👍👍 58%
بله – 95
👍👍👍👍👍 42%
👥 225 people voted so far. Poll closed.
😢4👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزهایی که به تو نیاز داشتماما درهایت را برویم بستی .
تویی که در خنده و شادی کنارم ایستاده بودی ،میگذرد .
من دوباره میخندم اما تو ...
تورا در خنده هایم شریکنمیکنم
چون تو همراه
نبودی فقط هم سایه ی شادی ها بودی...
#عادله_زمانی
@adelehz
تویی که در خنده و شادی کنارم ایستاده بودی ،میگذرد .
من دوباره میخندم اما تو ...
تورا در خنده هایم شریکنمیکنم
چون تو همراه
نبودی فقط هم سایه ی شادی ها بودی...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15
دلبرم!
خدا وقتی تورا می آفرید لحظه ای مکث کرد بعد از کمد جادویی اش که هیچکس جز خودش کلیدش را ندارد یک عطر جادویی در آورد و پاشید روی قلبت ...
هر وقت بخندی یا گریه کنی هر وقت چشمانت برق بزند یا برقصی آن عطر در فضا می پیچد و ادم یاد کمد جادویی خدا ،یاد قشنگی های به خصوصش یاد عشق می افتد.
#عادله_زمانی
@adelehz
خدا وقتی تورا می آفرید لحظه ای مکث کرد بعد از کمد جادویی اش که هیچکس جز خودش کلیدش را ندارد یک عطر جادویی در آورد و پاشید روی قلبت ...
هر وقت بخندی یا گریه کنی هر وقت چشمانت برق بزند یا برقصی آن عطر در فضا می پیچد و ادم یاد کمد جادویی خدا ،یاد قشنگی های به خصوصش یاد عشق می افتد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤13
در فرهنگ امروزی ما,
چیزی که از انضباط هم کمیابتر است،
همان تمرکز است.
فرهنگ ما بشر را به چنان زندگی مغشوش و بیتمرکزی هدایت میکند
که در هیچ جای دیگر نظیرش نیست.
انسان چندین کار را باهم انجام میدهد، میخواند،
به رادیو گوش میدهد،
گفتگو میکند،
سیگار میکشد،
میخورد و میآشامد.
انسان مصرف کنندهای است که با یک دهان باز، مشتاق و آماده برای بلعیدن همه چیز.
این فقدان تمرکز زمانی آشکارتر دیده میشود که مشکل تنهایی برای ما پیش میآید.
اکثر مردم نمیتوانند بیحرکت بنشینند
و حرف نزنند،
سیگار نکشند، نخوانند یا چیزی نیاشامند.
این گونه کسان عصبی و بی قرار میشوند،
و باید یا دهانهایشان را به کار بیندازند یا دستهایشان را.
سیگار کشیدن یکی از علایم این فقدان تمرکز است، زیرا دست، دهان، چشم و بینی را به کار میاندازد.
📘 هنر عشق ورزیدن
✍🏻 اریک فروم
@adelehz
چیزی که از انضباط هم کمیابتر است،
همان تمرکز است.
فرهنگ ما بشر را به چنان زندگی مغشوش و بیتمرکزی هدایت میکند
که در هیچ جای دیگر نظیرش نیست.
انسان چندین کار را باهم انجام میدهد، میخواند،
به رادیو گوش میدهد،
گفتگو میکند،
سیگار میکشد،
میخورد و میآشامد.
انسان مصرف کنندهای است که با یک دهان باز، مشتاق و آماده برای بلعیدن همه چیز.
این فقدان تمرکز زمانی آشکارتر دیده میشود که مشکل تنهایی برای ما پیش میآید.
اکثر مردم نمیتوانند بیحرکت بنشینند
و حرف نزنند،
سیگار نکشند، نخوانند یا چیزی نیاشامند.
این گونه کسان عصبی و بی قرار میشوند،
و باید یا دهانهایشان را به کار بیندازند یا دستهایشان را.
سیگار کشیدن یکی از علایم این فقدان تمرکز است، زیرا دست، دهان، چشم و بینی را به کار میاندازد.
📘 هنر عشق ورزیدن
✍🏻 اریک فروم
@adelehz
❤4
دوست داشتنت
جمعه و شنبه سرش نمی شود.
هر لحظه و هر روز اگر تکرار شود
باز هم خواستنی ست .
دوست داشتنت لذت خواب عمیق کودکی ست
حتی اگر بخواهی نمی توانی از آن دست بکشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه و شنبه سرش نمی شود.
هر لحظه و هر روز اگر تکرار شود
باز هم خواستنی ست .
دوست داشتنت لذت خواب عمیق کودکی ست
حتی اگر بخواهی نمی توانی از آن دست بکشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤14
تفاوت بین انسانی که هم اکنون هستید و کسی که قرار است پنج سال بعد باشید، در مردمی است که در این مدت با آنها معاشرت کرده و کتابهایی است که در این زمان مطالعه خواهید کرد.
جان سی مکسول
@adelehz
جان سی مکسول
@adelehz
❤13
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از الان بگم کادوهای ولنتاین تون خیلیم زشته😒
@adelehz
@adelehz
😢5😁1
چنانچه در آسمان هفتم باشی و رهگذری تقاضای لیوانی آب از تو بکند، از آسمان فرود بیا تا تقاضای او را اجابت کنی.
اگر با مهربانی و آواز به خدا نزدیک نشوم، پس چگونه نزدیک شوم؟
✍🏻 نیکوس کازانتزاکیس
شب زیبا ❤️
@adelehz
اگر با مهربانی و آواز به خدا نزدیک نشوم، پس چگونه نزدیک شوم؟
✍🏻 نیکوس کازانتزاکیس
شب زیبا ❤️
@adelehz
❤11
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
دوست داشتن جهان و هر چه در آن وجود دارد به نحو شگفت آوری از دوست داشتن خویشتن خویش آغاز می شود .
بگذارید با شما صادقانه حرف بزنم اگر نتوانید خودتان را دوست داشته باشید هرگز نخواهید توانست جهان را دوست بدارید.
یا خودتان را دوست بدارید یا بازهم خودتان را پیش از همه دوست بدارید .
این تنها راه حل موجود و منطقی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
بگذارید با شما صادقانه حرف بزنم اگر نتوانید خودتان را دوست داشته باشید هرگز نخواهید توانست جهان را دوست بدارید.
یا خودتان را دوست بدارید یا بازهم خودتان را پیش از همه دوست بدارید .
این تنها راه حل موجود و منطقی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤12
"زنی کهگم کردم "
جهرم ۲۵ سال پیش اومدم جهرم واسه ادامه تحصیل! و دیگه هیچ وقت به خونه پدری برنگشتم.ترم دوم با یه اقای جهرمی ازدواج کردم و همینجا مادر دوتا پسر شدم اما هر روز و هر لحظه حس غربتُ بیشتر و بیشتر حس میکردم تا اینکه پسرام بزرگ شدن و هر کدوم واسه دانشگاه رفتن یه…
آشتیان
آشتیان شهری بود که سرنوشت من را تغییرداد .وقتی ۲۰ سال پیش دانشگاه قبول شدم و از تهران رفتم به اون شهر همونجا با پسری که سال بالاتر بودواهل اصفهان آشنا شدم و میخواستیم ازدواج کنیم ولی خانواده اون مخالف بودن و هیچ جور راضی نشدن .هرچند خودش خیلی تلاش کرد ولی به زور مجبور به ازدواج با فامیلش کردن و منم از روی لجبازی والبته فشار مامانم یه خواستگاری هم زمان داشتم که بهش جواب مثبت دادم .
مرد خوبی بود بسیار خوب ولی من عاشقش نبودم .حالا بعد ۲۰ سال همسرم از دنیا رفت و اون آقا دوباره به سراغ من اومد تماماین بیست سال از اصفهان اومده بود نزدیک خونه مادر من ولی هرگز تا زمانی که من متاهل بودم به خودش اجازه نمیداد به سراغ من بیاد تا بتونه منو ببینه .والبته ازدواجش کلا ۴۰ روز بوده و جدا شده بود.
آیا آشتیان دوباره به دنبال من آمده بود؟
@adelehz
آشتیان شهری بود که سرنوشت من را تغییرداد .وقتی ۲۰ سال پیش دانشگاه قبول شدم و از تهران رفتم به اون شهر همونجا با پسری که سال بالاتر بودواهل اصفهان آشنا شدم و میخواستیم ازدواج کنیم ولی خانواده اون مخالف بودن و هیچ جور راضی نشدن .هرچند خودش خیلی تلاش کرد ولی به زور مجبور به ازدواج با فامیلش کردن و منم از روی لجبازی والبته فشار مامانم یه خواستگاری هم زمان داشتم که بهش جواب مثبت دادم .
مرد خوبی بود بسیار خوب ولی من عاشقش نبودم .حالا بعد ۲۰ سال همسرم از دنیا رفت و اون آقا دوباره به سراغ من اومد تماماین بیست سال از اصفهان اومده بود نزدیک خونه مادر من ولی هرگز تا زمانی که من متاهل بودم به خودش اجازه نمیداد به سراغ من بیاد تا بتونه منو ببینه .والبته ازدواجش کلا ۴۰ روز بوده و جدا شده بود.
آیا آشتیان دوباره به دنبال من آمده بود؟
@adelehz
😢14❤6