"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تصویری زیبا از همدیگر پذیری مذهبی در جامعه هند
مراسم وداع با لتا منشینگر مادر موسیقی هند که روز گذشته درگذشت ‌.
@adelehz
بیا چای بنوشیم .
من چای می ریزم تو‌بخند
قند خنده ات را بردارم و این چای تلخ را شیرین کنم .
تو بخند...
#عادله_زمانی
@adelehz
16
هربار که دختری عاشق میشود
فرشته ای غمگین میشود.
چون میداند که بزودی باید شاهد اشکهایش باشد.چون دخترها بدون اشک عاشقی نمیکنند
#عادله_زمانی
@adelehz
😢237
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این پیامی از جانب کائنات برای شماست
برای من ارسال شد و من برای شما اینجا منتشرش کردم و شما برای دیگران بفرستید .
دیدن این پیام‌اتفاقی نیست .
به آن فکر کنید .
#عادله_زمانی
@adelehz
19👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بقول خانم گوگوش دلم خواست
تموم شد رفت ...
شب بخیر ❤️

@adelehz
3
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌲حال خوبش رو حسابی خریدارم !

چه کنیم جز پیدا کردن راهی که بتوان با این زندگی ساخت ؟ بعضی ها راهی کوتاه تر بعضی ها بلندتر .فقط خوشا به حال آنانکه راه شان بتواند دلی را شاد کند دل خودشان و یا دلی از دیگران ...

عادله زمانی 🍓

باورتون میشه ایشون ، پزشک لابراتوآر دندانپزشکی هستن و دندانساز ؟ اینقدر سرخوش و مست از کار توی جایی بسته و سخت ؟

@adelehz
@chehel_salegi
7
"زنی که‌گم کردم "
قم شهری که زندگی مرا تغییر داد .. چند سال پیش که به خواست همسر و برادر شوهرم برای زندگی به قم رفتیم، غربت به من خیلی سخت گذشت. تنهایی باعث شد افسردگی بگیرم و مسئله ایی برام آشکار شد که فهمیدم همسرم چندان من را دوست نداره.. با دلخوری به شهرم برگشتم ولی دیگه…
جهرم

۲۵ سال پیش اومدم جهرم واسه ادامه تحصیل!
و دیگه هیچ وقت به خونه پدری برنگشتم.ترم دوم با یه اقای جهرمی ازدواج کردم و همینجا مادر دوتا پسر شدم اما هر روز و هر لحظه حس غربتُ بیشتر و بیشتر حس میکردم تا اینکه پسرام بزرگ شدن و هر کدوم واسه دانشگاه رفتن یه شهر دیگه، پسر کوچیکم تو شهر و وطن خودم قبول شد!!( نمیدونم دست تقدیر بود یا دوباره بازی سرنوشت!!) و من بعداز ۲۴ سال زندگی مشترک تصمیم گرفتم مهاجرت کنم به وطنم.
احساس یه زندانی رو داشتم که بعداز سالها از حبس دراومده🙏🙂

اگه به جهرم‌نمیومدم زندگیم چطور میشد؟
@adelehz
7
در زندگی دو موهبت وجود دارد: کتاب و دوست.
و این دو باید از لحاظ تعداد، دقیقاً عکس هم باشند. تعداد زیادی کتاب و عدۀ انگشت‌شماری دوست.

الیف شافاک
@adelehz
21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دخترها از چه ساخته شده اند؟
از دستاوردهایشان...
@adelehz
22
برای رسیدن به یک نقطه ی ثبات آمیز از زندگی من به دو نفر بیش از همه احتیاج دارم .
به خدا و به خودم .
به خدا برای گشودن راههای نو برابرم و برای حمایت من وقتی در آن راه‌ها گام برمیدارم .
و به خودم برای اینکه بتوانم با خیرخواهی و خیر اندیشی ام برای دیگران خدا را قانع کنم ارزش آن را دارم تا به من برای رسیدن به بهترینها کمک کند .

#عادله_زمانی
@adelehz
14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفیقم دلت که گرفت ،چشمانت که خیس شد
کفشهایت را بپوش و بیا پیش خودم
در باران بیا ،خیس شده باشی و سردت باشد در را باز کنم بگیرمت توی بغلم
از خیس شدن نترسم
ببرمت کنار بخاری
برایت چای داغ بریزم ،بگویم بریز بیرون هرچه در دلت ست رفیقم
با جان و دل شنوایت هستم .
هوا که آفتابی شد بیدار شوی و بزنی بیرون
جلوی در ایستاده باشم
برایم دست تکان دهی و لبخند زنان بروی انگار نه انگار تو همان آدمی بودی که در باران آمد.
بخندم و‌ بگویم در خانه ام ،آغوشم همیشه برایت بازست.
خسته که شدی برگرد رفیق،جان من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
متاسفانه نارنجی های اینجا یکم با نارنجی های اروپا فرق دارن و اعصاب درست و حسابی ندارن🤣
نارنجی بی تربیت🦊😄❤️
@adelehz
👎76😢2
ولی هوشنگ ابتهاج راست میگفت:
چه مبارک است
این غم که تو در دلم نهادی
به غمت! که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی


@adelehz
11
آیا پس از ابتلا به کرونا و یا دریافت واکسن کرونا دچار اختلال در عادت ماهانه از جمله توقف یا بیشتر شدن میزان و روزهای آن شده اید؟؟؟؟
anonymous poll

خیر – 130
👍👍👍👍👍👍👍 58%

بله – 95
👍👍👍👍👍 42%

👥 225 people voted so far. Poll closed.
😢4👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزهایی که به تو نیاز داشتم‌اما درهایت را برویم بستی .
تویی که در خنده و شادی کنارم ایستاده بودی ،می‌گذرد .
من دوباره می‌خندم اما تو ...
تورا در خنده هایم شریک‌نمیکنم
چون تو همراه
نبودی فقط هم سایه ی شادی ها بودی...
#عادله_زمانی
@adelehz
15
آخه شما ببین خوشگلیاشو😍
@adelehz
31👎5
دلبرم!
خدا وقتی تورا می آفرید لحظه ای مکث کرد بعد از کمد جادویی اش که هیچکس جز خودش کلیدش را ندارد یک عطر جادویی در آورد و پاشید روی قلبت ...
هر وقت بخندی یا گریه کنی هر وقت چشمانت برق بزند یا برقصی آن عطر در فضا می پیچد و ادم یاد کمد جادویی خدا ،یاد قشنگی های به خصوصش یاد عشق می افتد‌‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
13