"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
روزجهانی نه به خشونت علیه زنان
خشونت حق هیچ زنی نیست.
واین خشونت شامل هر جنبه ازخشونت می باشد:تحقیر،توهین،ازارجنسی ،ازار جسمی ،ایجاد تنگنای مالی و...
برای هرزنی که میشناسید ارسال کنید.
@adelehz
هیچ فرصتی دیر نیست
برای پاشیدن عطر مریم
وسط زندگیمان
میجنگیم شبیه یک گل نحیف برای
پس زدن خاک سنگین
وسربرآوردن
زندگی خواهیم کرد..
@adelehz
من شبی بازهم
تورا به یاد خواهم آورد
شبی سرد
سالها بعد..هیچ کس نخواهد فهمید
که من تورا بیاد آورده ام
وخودم نیز نخواهم فهمید
چرا که سالها بعد تودیگر
اولین خبر زندگی من نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
شبتون این شکلی😊
غم فردا رو نخورید
هرکی بد بشه خدا بدنمیشه
خدا کریمه 😊
شب زیبا
@adelehz
با تو هر صبح زیباست
اگر سایه ات
برفرازخانه ام
بتابد..
روی برنگردان یا الهی
که جز تو هیچ پناهی نیست.
❤️
@adelehz
Good morning ❤️❤️❤️
@adelehz
بیا تا قدر همدیگر بدانیم
که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم
#مولانا
@adelehz
+نرو
+نذار برم.
@adelehz
مرا هنوز هزار امید است.
به آمدنت
ای روزهای بی تکرار
@adelehz
آدمهایی که دوستتان دارند.همانهایی هستند
که به زبان نمی آورند
اما با هر حرکت فریاد میزنند که برایشان مهمید
دوست داشتن به گفتن نیست
به ثابت کردن است.
@adelehz
پرنده به مترسک
گفت همسفر..
مترسک لبخند زد
در دل خندید ...وگفت
جاده هایمان فرق میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
ما چون ز دری پای کشیدیم کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشهٔ بامی که پریدیم ، پریدیم
رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
حالا که رماندی و رمیدیم ، رمیدیم..
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شادی بی دلیل
یکی ازآپشن های
خوشبختیه ☺️
@adelehz
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را
که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
#حافظ
@adelehz
آینده ای
که بالبخند اغازنشود به لبخند
ختم نمی شود.
پس ازهمین امروز لبخند بزنید❤️
@adelehz
حتی اگر نباشی می آفرینمت
چونان که التهاب بیابان سراب را
ای خواهشی که خواستنی تر ز پاسخی
با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را!

#قیصر_امین_پور

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخت ترین روزها را نیز میتوان
رد کرد...
اگر انکس که باید,
باشد.
@adelehz
صبح را دوست دارم و دوست ندارم.
دوست دارم زیرا آغازدیدار توست.
ودوست ندارم چون پایان خواب توست..
صبحت باشکوه چون نامت...
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عروسک هستن ایشون😊💋
@adelehz
دراین جاده ی خیس و سرد
نمیفهمم راه رفتن کدام است
از ماندن هم که نمیشود مقصد را به جان دید.
بیا کجا نشسته ای؟نشان بده تو راه را
@adelehz