روزجهانی نه به خشونت علیه زنان
خشونت حق هیچ زنی نیست.
واین خشونت شامل هر جنبه ازخشونت می باشد:تحقیر،توهین،ازارجنسی ،ازار جسمی ،ایجاد تنگنای مالی و...
برای هرزنی که میشناسید ارسال کنید.
@adelehz
خشونت حق هیچ زنی نیست.
واین خشونت شامل هر جنبه ازخشونت می باشد:تحقیر،توهین،ازارجنسی ،ازار جسمی ،ایجاد تنگنای مالی و...
برای هرزنی که میشناسید ارسال کنید.
@adelehz
هیچ فرصتی دیر نیست
برای پاشیدن عطر مریم
وسط زندگیمان
میجنگیم شبیه یک گل نحیف برای
پس زدن خاک سنگین
وسربرآوردن
زندگی خواهیم کرد..
@adelehz
برای پاشیدن عطر مریم
وسط زندگیمان
میجنگیم شبیه یک گل نحیف برای
پس زدن خاک سنگین
وسربرآوردن
زندگی خواهیم کرد..
@adelehz
من شبی بازهم
تورا به یاد خواهم آورد
شبی سرد
سالها بعد..هیچ کس نخواهد فهمید
که من تورا بیاد آورده ام
وخودم نیز نخواهم فهمید
چرا که سالها بعد تودیگر
اولین خبر زندگی من نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
تورا به یاد خواهم آورد
شبی سرد
سالها بعد..هیچ کس نخواهد فهمید
که من تورا بیاد آورده ام
وخودم نیز نخواهم فهمید
چرا که سالها بعد تودیگر
اولین خبر زندگی من نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
با تو هر صبح زیباست
اگر سایه ات
برفرازخانه ام
بتابد..
روی برنگردان یا الهی
که جز تو هیچ پناهی نیست.
❤️
@adelehz
اگر سایه ات
برفرازخانه ام
بتابد..
روی برنگردان یا الهی
که جز تو هیچ پناهی نیست.
❤️
@adelehz
آدمهایی که دوستتان دارند.همانهایی هستند
که به زبان نمی آورند
اما با هر حرکت فریاد میزنند که برایشان مهمید
دوست داشتن به گفتن نیست
به ثابت کردن است.
@adelehz
که به زبان نمی آورند
اما با هر حرکت فریاد میزنند که برایشان مهمید
دوست داشتن به گفتن نیست
به ثابت کردن است.
@adelehz
پرنده به مترسک
گفت همسفر..
مترسک لبخند زد
در دل خندید ...وگفت
جاده هایمان فرق میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
گفت همسفر..
مترسک لبخند زد
در دل خندید ...وگفت
جاده هایمان فرق میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حتی اگر نباشی می آفرینمت
چونان که التهاب بیابان سراب را
ای خواهشی که خواستنی تر ز پاسخی
با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را!
#قیصر_امین_پور
@adelehz
چونان که التهاب بیابان سراب را
ای خواهشی که خواستنی تر ز پاسخی
با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را!
#قیصر_امین_پور
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح را دوست دارم و دوست ندارم.
دوست دارم زیرا آغازدیدار توست.
ودوست ندارم چون پایان خواب توست..
صبحت باشکوه چون نامت...
@adelehz
دوست دارم زیرا آغازدیدار توست.
ودوست ندارم چون پایان خواب توست..
صبحت باشکوه چون نامت...
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عروسک هستن ایشون😊💋
@adelehz
@adelehz
دراین جاده ی خیس و سرد
نمیفهمم راه رفتن کدام است
از ماندن هم که نمیشود مقصد را به جان دید.
بیا کجا نشسته ای؟نشان بده تو راه را
@adelehz
نمیفهمم راه رفتن کدام است
از ماندن هم که نمیشود مقصد را به جان دید.
بیا کجا نشسته ای؟نشان بده تو راه را
@adelehz