Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آغازش همیشه زیباست
طوری به پایان برسانید ..
که سالها بعد از خاطره تمام شدنش
هزاربغض توی گلویتان چنگ نیندازد.
اگرتمام هم میکنید زیبا تمام کنید...
@adelehz
طوری به پایان برسانید ..
که سالها بعد از خاطره تمام شدنش
هزاربغض توی گلویتان چنگ نیندازد.
اگرتمام هم میکنید زیبا تمام کنید...
@adelehz
گاهی دلم برای خودم عجیب تنگ میشود..
ازخودم میپرسم ایا ارزشش را داشت؟
اینکه خودم را بخاطر او فراموش کنم؟
@adelehz
ازخودم میپرسم ایا ارزشش را داشت؟
اینکه خودم را بخاطر او فراموش کنم؟
@adelehz
برف آمده
من همان مسافر تنهایی ام
که راه دراز پرازبرف را با سوز سردجنگید
وپشت در خانه ی گرم مقصد ازپا افتاد...
#عادله_زمانی
من همان مسافر تنهایی ام
که راه دراز پرازبرف را با سوز سردجنگید
وپشت در خانه ی گرم مقصد ازپا افتاد...
#عادله_زمانی
روزجهانی نه به خشونت علیه زنان
خشونت حق هیچ زنی نیست.
واین خشونت شامل هر جنبه ازخشونت می باشد:تحقیر،توهین،ازارجنسی ،ازار جسمی ،ایجاد تنگنای مالی و...
برای هرزنی که میشناسید ارسال کنید.
@adelehz
خشونت حق هیچ زنی نیست.
واین خشونت شامل هر جنبه ازخشونت می باشد:تحقیر،توهین،ازارجنسی ،ازار جسمی ،ایجاد تنگنای مالی و...
برای هرزنی که میشناسید ارسال کنید.
@adelehz
هیچ فرصتی دیر نیست
برای پاشیدن عطر مریم
وسط زندگیمان
میجنگیم شبیه یک گل نحیف برای
پس زدن خاک سنگین
وسربرآوردن
زندگی خواهیم کرد..
@adelehz
برای پاشیدن عطر مریم
وسط زندگیمان
میجنگیم شبیه یک گل نحیف برای
پس زدن خاک سنگین
وسربرآوردن
زندگی خواهیم کرد..
@adelehz
من شبی بازهم
تورا به یاد خواهم آورد
شبی سرد
سالها بعد..هیچ کس نخواهد فهمید
که من تورا بیاد آورده ام
وخودم نیز نخواهم فهمید
چرا که سالها بعد تودیگر
اولین خبر زندگی من نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
تورا به یاد خواهم آورد
شبی سرد
سالها بعد..هیچ کس نخواهد فهمید
که من تورا بیاد آورده ام
وخودم نیز نخواهم فهمید
چرا که سالها بعد تودیگر
اولین خبر زندگی من نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
با تو هر صبح زیباست
اگر سایه ات
برفرازخانه ام
بتابد..
روی برنگردان یا الهی
که جز تو هیچ پناهی نیست.
❤️
@adelehz
اگر سایه ات
برفرازخانه ام
بتابد..
روی برنگردان یا الهی
که جز تو هیچ پناهی نیست.
❤️
@adelehz
آدمهایی که دوستتان دارند.همانهایی هستند
که به زبان نمی آورند
اما با هر حرکت فریاد میزنند که برایشان مهمید
دوست داشتن به گفتن نیست
به ثابت کردن است.
@adelehz
که به زبان نمی آورند
اما با هر حرکت فریاد میزنند که برایشان مهمید
دوست داشتن به گفتن نیست
به ثابت کردن است.
@adelehz