"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بین اخبار سیاه این روزهای جهان ، این شما و این رقص دخترکان زیبای بدخشان افغانستان ❤️

#عادله_زمانی

@adelehz
38😢2
اگر در جهان راهی یافت می‌شد که آبِ رفته را به جوی بازگرداند، ارزش داشت که به خطاهای گذشته خود بیندیشیم؛ ولی به‌راستی گذشته را باید از آنِ گذشتگان دانست؛ گذشته از آن گذشتگان است و آینده از آنِ توست.
مادام که از آنِ توست، نگهش دار و افکارت را، نه روی آزاری که در گذشته رسانده‌ای، بلکه روی کمکی که اکنون می‌توانی انجام دهی، متمرکز کن!

اتل ایلیان وینیچ
@adelehz
7👎2
دایی دویش یه دوست خیلی صمیمی داشت که از نوجوانی باهم دوست بودند .
روزی که دایی دویش فوت میکنن این دوستشون سکته میکنه
امروز دقیقا بعد یه ماه رفت پیش دایی دویش😔🖤
از این مدل رفاقتا🖤😔
@adelehz
😢30
گفت: هیچ‌کس
از دوری و نبودِ هیچ‌کسی نمُرده!
مُرده؟
تو دلم گفتم:
اونایی که مُردن، زبانِ گفتن ندارن...

سید محمد مرکبیان
@adelehz
17😢3
شب بخیر، غارتگر شب های بی مهتاب من
منتی بر دل گذار امشب بیا در خواب من...

هوشنگ ابتهاج

شب خوش
@adelehz
8
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
زندگی مثل یک معلم زیادی سختگیر است .
هیچ خوشی را بدون کاستی به آدم هدیه نمیدهد
انگار تو یک سبد توت فرنگی داشته باشی و مجبور باشی توی ارتفاع با ترس یکی یکی بگذاری شان درون دهنت و مزه مزه شان کنی .
گرچه با وجود ترس تو از آن لذت نخواهی گذشت .

#عادله_زمانی
@adelehz
10
زندگی درکِ همین اکنون است !
زندگی شوقِ رسیدن
به همان فرداییست که نشاید آمد !
تو نه در دیروزی و نه در فردایی ؛
ظرفِ امروز پر از بودن توست ...


@adelehz
10👎1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
2😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این ویدئو رو تا میتونید به اشتراک بگذارید .
@adelehz
😢4
چینی ها نصف غلات دنیا را ذخیره کرده اند!

بر اساس داده‌های وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا، انتظار می‌رود چین در نیمه اول سال زراعی 2022، 69 درصد ذخایر ذرت جهان، 60 درصد ذخایر برنج و 51 درصد از ذخایر گندم دنیا را در اختیار داشته باشد.
این بدان معناست که کمتر از 20 درصد از جمعیت جهان موفق شده اند بیش از نیمی از ذرت و سایر غلات جهان را ذخیره کنند، که منجر به افزایش شدید قیمت در سراسر جهان شده و ممکن است کشورهای بیشتری را به قحطی بکشاند./خبر

+من نمیدونم این لعنتی ها چی از جون مردم جهان میخوان🤦‍♀️


@adelehz
😢11
وقتی خداوند زنان را میان مردان تقسیم کرد
و تو را به من داد ،
احساس کردم :
به شکل واضحی با من همکاری کرده !
و با همه کتاب‌های آسمانی قصد مخالفت دارد !
به من شراب داد ، به دیگران گندم !
بر تنم رختی از ابریشم پوشاند ،
و بر تن دیگران پنبه ...
گل را به من هدیه کرد ،
و شاخه را به دیگران بخشید !

👤 نزار قبانی
@adelehz
9
آه اگر به اندازه نوشیدن یک لیوان چای تازه دم به من برسی
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
11👎1
دخترکم
یادت نرود در دنیا
شادیت را از هیچکس جز خودت طلب نکنی‌.
زندگی در جهان برای دخترهای کوچک اما قوی مثل تو هیچوقت در تاریخ آسان نبوده است .
اما دخترم
همجنسان تو با دستان کوچک کرم زده و ناخن های لاک زده شان تاریخ را نوشته‌اند
مبادا فکر کنی تو نمی توانی ...
پیش برو دخترکم
موهای صاف یا فرت را در مسیر باد ساحل رها کن و به افق های دور دریاها خیره بمان
تو ناخدای کشتی های زیادی خواهی بود
یادت نرود.
#عادله_زمانی

@adelehz
16😢3
من آدم رازداری نیستم شاید به همین خاطر نتوانستم نگهت دارم
راز کوچک من ...
#عادله_زمانی
@adelehz
14😢4
دختر بافنده رویاهات را محکم بباف
در ترنج رنج، عرش و فرش را در هم بباف

سيده تكتم حسينى
@adelehz
16
شازده کوچولو ؛
آدما دنیاشون چقدر جمعیت داره ؟
روباه : بعضیا هفت میلیارد بعضیا یه نفر :) 🦊

#نارنجی

شب زیبا ❤️
@adelehz
22