Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبحت بخیر مهربانم
هرکجا که هستی و هرچه که میکنی تفاوتی ندارد .
دلت را به خدا بسپار
خدای جوجه گنجشکهای ناتوان ،خدای آهوان رمیده،خدای غنچه های ظریف نشکفته
خدای تو هم هست .
به او بسپار همه چیز را ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
هرکجا که هستی و هرچه که میکنی تفاوتی ندارد .
دلت را به خدا بسپار
خدای جوجه گنجشکهای ناتوان ،خدای آهوان رمیده،خدای غنچه های ظریف نشکفته
خدای تو هم هست .
به او بسپار همه چیز را ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
❤4
بگذار نور خاصیت تو باشد و روشنایی هنرت
هرکجا که رفتی از تو شعاع نور باقی بماند و هر که را دیدی در روشنایی ات آرام گیرد ...
و خداوند که نام مبارکش نور ست .
هر کجا دلت گرفت نور را صدا بزن
و او پاسخ خواهد داد.
نور را حذف نکن از زندگیت تا مبادا در تاریکی خشم و کینه و حسد غرق شوی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکجا که رفتی از تو شعاع نور باقی بماند و هر که را دیدی در روشنایی ات آرام گیرد ...
و خداوند که نام مبارکش نور ست .
هر کجا دلت گرفت نور را صدا بزن
و او پاسخ خواهد داد.
نور را حذف نکن از زندگیت تا مبادا در تاریکی خشم و کینه و حسد غرق شوی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤13👎1
هیچ وقت از اینکه با تو آشنا شدم پشیمان نمیشوم. تو بهترین اشتباه من بودی.
هر اشکی كه ریختم، زمانی كه از دست دادم و فکرهایی كه درمورد تو كردم بیهوده نبودند، چون به من یاد دادند هیچ وقت عشقم را دوباره و به این راحتی صرف كسی نکنم. من یاد گرفتم افرادی را كه در گذشته به من بدی كردهاند ببخشم، پس بابت زجری كه به من دادی از تو متشکرم. تو كمک كردی من رشد كنم، كمک كردی کسی شوم كه امروز هستم و کسی را به خاطرم میآوری كه دیگر هیچ وقت به او تبدیل نمیشوم.
ام سوسا
اشتباهات یک زن
@adelehz
هر اشکی كه ریختم، زمانی كه از دست دادم و فکرهایی كه درمورد تو كردم بیهوده نبودند، چون به من یاد دادند هیچ وقت عشقم را دوباره و به این راحتی صرف كسی نکنم. من یاد گرفتم افرادی را كه در گذشته به من بدی كردهاند ببخشم، پس بابت زجری كه به من دادی از تو متشکرم. تو كمک كردی من رشد كنم، كمک كردی کسی شوم كه امروز هستم و کسی را به خاطرم میآوری كه دیگر هیچ وقت به او تبدیل نمیشوم.
ام سوسا
اشتباهات یک زن
@adelehz
❤16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بین اخبار سیاه این روزهای جهان ، این شما و این رقص دخترکان زیبای بدخشان افغانستان ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤38😢2
اگر در جهان راهی یافت میشد که آبِ رفته را به جوی بازگرداند، ارزش داشت که به خطاهای گذشته خود بیندیشیم؛ ولی بهراستی گذشته را باید از آنِ گذشتگان دانست؛ گذشته از آن گذشتگان است و آینده از آنِ توست.
مادام که از آنِ توست، نگهش دار و افکارت را، نه روی آزاری که در گذشته رساندهای، بلکه روی کمکی که اکنون میتوانی انجام دهی، متمرکز کن!
اتل ایلیان وینیچ
@adelehz
مادام که از آنِ توست، نگهش دار و افکارت را، نه روی آزاری که در گذشته رساندهای، بلکه روی کمکی که اکنون میتوانی انجام دهی، متمرکز کن!
اتل ایلیان وینیچ
@adelehz
❤7👎2
دایی دویش یه دوست خیلی صمیمی داشت که از نوجوانی باهم دوست بودند .
روزی که دایی دویش فوت میکنن این دوستشون سکته میکنه
امروز دقیقا بعد یه ماه رفت پیش دایی دویش😔🖤
از این مدل رفاقتا🖤😔
@adelehz
روزی که دایی دویش فوت میکنن این دوستشون سکته میکنه
امروز دقیقا بعد یه ماه رفت پیش دایی دویش😔🖤
از این مدل رفاقتا🖤😔
@adelehz
😢30
گفت: هیچکس
از دوری و نبودِ هیچکسی نمُرده!
مُرده؟
تو دلم گفتم:
اونایی که مُردن، زبانِ گفتن ندارن...
سید محمد مرکبیان
@adelehz
از دوری و نبودِ هیچکسی نمُرده!
مُرده؟
تو دلم گفتم:
اونایی که مُردن، زبانِ گفتن ندارن...
سید محمد مرکبیان
@adelehz
❤17😢3
❤8
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
زندگی مثل یک معلم زیادی سختگیر است .
هیچ خوشی را بدون کاستی به آدم هدیه نمیدهد
انگار تو یک سبد توت فرنگی داشته باشی و مجبور باشی توی ارتفاع با ترس یکی یکی بگذاری شان درون دهنت و مزه مزه شان کنی .
گرچه با وجود ترس تو از آن لذت نخواهی گذشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ خوشی را بدون کاستی به آدم هدیه نمیدهد
انگار تو یک سبد توت فرنگی داشته باشی و مجبور باشی توی ارتفاع با ترس یکی یکی بگذاری شان درون دهنت و مزه مزه شان کنی .
گرچه با وجود ترس تو از آن لذت نخواهی گذشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤10
زندگی درکِ همین اکنون است !
زندگی شوقِ رسیدن
به همان فرداییست که نشاید آمد !
تو نه در دیروزی و نه در فردایی ؛
ظرفِ امروز پر از بودن توست ...
@adelehz
زندگی شوقِ رسیدن
به همان فرداییست که نشاید آمد !
تو نه در دیروزی و نه در فردایی ؛
ظرفِ امروز پر از بودن توست ...
@adelehz
❤10👎1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این ویدئو رو تا میتونید به اشتراک بگذارید .
@adelehz
@adelehz
😢4
چینی ها نصف غلات دنیا را ذخیره کرده اند!
بر اساس دادههای وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا، انتظار میرود چین در نیمه اول سال زراعی 2022، 69 درصد ذخایر ذرت جهان، 60 درصد ذخایر برنج و 51 درصد از ذخایر گندم دنیا را در اختیار داشته باشد.
این بدان معناست که کمتر از 20 درصد از جمعیت جهان موفق شده اند بیش از نیمی از ذرت و سایر غلات جهان را ذخیره کنند، که منجر به افزایش شدید قیمت در سراسر جهان شده و ممکن است کشورهای بیشتری را به قحطی بکشاند./خبر
+من نمیدونم این لعنتی ها چی از جون مردم جهان میخوان🤦♀️
@adelehz
بر اساس دادههای وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا، انتظار میرود چین در نیمه اول سال زراعی 2022، 69 درصد ذخایر ذرت جهان، 60 درصد ذخایر برنج و 51 درصد از ذخایر گندم دنیا را در اختیار داشته باشد.
این بدان معناست که کمتر از 20 درصد از جمعیت جهان موفق شده اند بیش از نیمی از ذرت و سایر غلات جهان را ذخیره کنند، که منجر به افزایش شدید قیمت در سراسر جهان شده و ممکن است کشورهای بیشتری را به قحطی بکشاند./خبر
+من نمیدونم این لعنتی ها چی از جون مردم جهان میخوان🤦♀️
@adelehz
😢11
وقتی خداوند زنان را میان مردان تقسیم کرد
و تو را به من داد ،
احساس کردم :
به شکل واضحی با من همکاری کرده !
و با همه کتابهای آسمانی قصد مخالفت دارد !
به من شراب داد ، به دیگران گندم !
بر تنم رختی از ابریشم پوشاند ،
و بر تن دیگران پنبه ...
گل را به من هدیه کرد ،
و شاخه را به دیگران بخشید !
👤 نزار قبانی
@adelehz
و تو را به من داد ،
احساس کردم :
به شکل واضحی با من همکاری کرده !
و با همه کتابهای آسمانی قصد مخالفت دارد !
به من شراب داد ، به دیگران گندم !
بر تنم رختی از ابریشم پوشاند ،
و بر تن دیگران پنبه ...
گل را به من هدیه کرد ،
و شاخه را به دیگران بخشید !
👤 نزار قبانی
@adelehz
❤9
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آه اگر به اندازه نوشیدن یک لیوان چای تازه دم به من برسی
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
❤11👎1