"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هی فال گرفتیم در آیینه تقدیر...
زنگار گرفت و ترکش قسمت ما شد

@adelehz
😢237
"زنی که‌گم کردم "
هی فال گرفتیم در آیینه تقدیر... زنگار گرفت و ترکش قسمت ما شد @adelehz
امتحانی ریکشن رو برای پست ها فعال کردم .
میتونید ریکشن مد نظر و به پست ها بدین
@adelehz
28😢4
محبوبِ دل خواه من
عشق چیزی فراتر از لحظاتی ست که باهم گذراندیم .
فراتر از خنده های ظاهری و گریه های پنهانی مان
فراتر از دلتنگی ها و دل خواهی هایمان..
ما روزی خواهیم مرد .
من میخواهم بدانی عشق همان چیزی ست که در جهان های دیگر ما را به هم وصل خواهد کرد.
در هر بار زندگی به دنبالت خواهم گشت به آن امید که هربار مرا پیدا کنی...

#عادله_زمانی
@adelehz
25😢7
Divaneh
Reza Bahram
🎧رضا بهرام
دیوانه
@adelehz
18
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نسل امروز درک نمیکنند .
ما نسلی بودیم که زمستانهای واقعا سرد و پر برفی را تجربه میکردیم، توی راه مدرسه روی زمین بارها لیز خوردیم و به زمین افتادیم و با گلوله برفی ها توی سر همدیگر زدیم .
اما قشنگترین بخش روزهای برفی کودکی ما، آن صبحهایی بود که خواب آلود چشمهایمان را باز میکردیم و می‌دیدیم که مادرمان کتار پنجره ایستاده ست و خانه انگار سفید تر و نورانی تر از بقیه ی روزها ست .
آنوقت مادرمان با مهربانی می‌گفت بخواب رادیو گفت مدرسه تعطیل است .
وای که آن جمله جواز خوشبختی بود ،میخزیدیم زیر لحاف و بایک لبخند دوباره بخواب می رفتیم در حالی که قابلمه ی آبگوشت روی اجاق قل قل می زد تا به ظهر برسد .
خلاصه که وقتی آن روزها پشت سر می شد هرگز فکر نمیکردیم روزی حسرتش را بخوریم .
اما این چنین شد .
برف سفید،تعطیلی مدرسه،لحاف قرمز گرم بوی خوب آبگوشت مادرمان
ما عجیب خوشبخت بودیم و نمی دانستیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
24😢6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبحت بخیر مهربانم
هرکجا که هستی و هرچه که میکنی تفاوتی ندارد .
دلت را به خدا بسپار
خدای جوجه گنجشک‌های ناتوان ،خدای آهوان رمیده،خدای غنچه های ظریف نشکفته
خدای تو هم هست .
به او بسپار همه چیز را ...
#عادله_زمانی

صبح به خیر ❤️
@adelehz
4
بگذار نور خاصیت تو باشد و روشنایی هنرت
هرکجا که رفتی از تو شعاع نور باقی بماند و هر که را دیدی در روشنایی ات آرام گیرد ...
و خداوند که نام مبارکش نور ست .
هر کجا دلت گرفت نور را صدا بزن
و او پاسخ خواهد داد.
نور را حذف نکن از زندگیت تا مبادا در تاریکی خشم و کینه و حسد غرق شوی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
13👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
9
هیچ وقت از اینکه با تو آشنا شدم پشیمان نمی‌شوم. تو بهترین اشتباه من بودی.

هر اشکی كه ریختم، زمانی كه از دست دادم و فکرهایی كه درمورد تو كردم بیهوده نبودند، چون به من یاد دادند هیچ وقت عشقم را دوباره و به این راحتی صرف كسی نکنم. من یاد گرفتم افرادی را كه در گذشته به من بدی كرده‌اند ببخشم، پس بابت زجری كه به من دادی از تو متشکرم. تو كمک كردی من رشد كنم، كمک كردی کسی شوم كه امروز هستم و کسی را به خاطرم می‌آوری كه دیگر هیچ وقت به او تبدیل نمی‌شوم.

ام سوسا
اشتباهات یک زن
@adelehz
16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بین اخبار سیاه این روزهای جهان ، این شما و این رقص دخترکان زیبای بدخشان افغانستان ❤️

#عادله_زمانی

@adelehz
38😢2
اگر در جهان راهی یافت می‌شد که آبِ رفته را به جوی بازگرداند، ارزش داشت که به خطاهای گذشته خود بیندیشیم؛ ولی به‌راستی گذشته را باید از آنِ گذشتگان دانست؛ گذشته از آن گذشتگان است و آینده از آنِ توست.
مادام که از آنِ توست، نگهش دار و افکارت را، نه روی آزاری که در گذشته رسانده‌ای، بلکه روی کمکی که اکنون می‌توانی انجام دهی، متمرکز کن!

اتل ایلیان وینیچ
@adelehz
7👎2
دایی دویش یه دوست خیلی صمیمی داشت که از نوجوانی باهم دوست بودند .
روزی که دایی دویش فوت میکنن این دوستشون سکته میکنه
امروز دقیقا بعد یه ماه رفت پیش دایی دویش😔🖤
از این مدل رفاقتا🖤😔
@adelehz
😢30
گفت: هیچ‌کس
از دوری و نبودِ هیچ‌کسی نمُرده!
مُرده؟
تو دلم گفتم:
اونایی که مُردن، زبانِ گفتن ندارن...

سید محمد مرکبیان
@adelehz
17😢3
شب بخیر، غارتگر شب های بی مهتاب من
منتی بر دل گذار امشب بیا در خواب من...

هوشنگ ابتهاج

شب خوش
@adelehz
8
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
زندگی مثل یک معلم زیادی سختگیر است .
هیچ خوشی را بدون کاستی به آدم هدیه نمیدهد
انگار تو یک سبد توت فرنگی داشته باشی و مجبور باشی توی ارتفاع با ترس یکی یکی بگذاری شان درون دهنت و مزه مزه شان کنی .
گرچه با وجود ترس تو از آن لذت نخواهی گذشت .

#عادله_زمانی
@adelehz
10
زندگی درکِ همین اکنون است !
زندگی شوقِ رسیدن
به همان فرداییست که نشاید آمد !
تو نه در دیروزی و نه در فردایی ؛
ظرفِ امروز پر از بودن توست ...


@adelehz
10👎1😢1