اینم ببینید قلب تون رقیق بشه❤️
یعنی میخوام بگم همه چیز به قلب برمیگرده
قدر عزیزان تون و بدونید
مهم عشق شون بشماست فقط همین
@adelehz
یعنی میخوام بگم همه چیز به قلب برمیگرده
قدر عزیزان تون و بدونید
مهم عشق شون بشماست فقط همین
@adelehz
❤3
«لراحة قلبك لاتراقب شيئاً لم يعد لك»
برای راحتی و آرامش قلبت، چیزی که دیگه مال تو نیست رو دنبال نکن...
شب زیبا ❤️
@adelehz
برای راحتی و آرامش قلبت، چیزی که دیگه مال تو نیست رو دنبال نکن...
شب زیبا ❤️
@adelehz
و خورشید از گوشه سمت راست صورتت
وقتی چشم می گشایی
طلوع میکند.
قرن هاست خورشید طلوع میکند
اما من تازه فهمیدم که خورشید در جهان من وقتی به اشراق برمیگردد
که تو چشم بگشایی
خورشید من
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی چشم می گشایی
طلوع میکند.
قرن هاست خورشید طلوع میکند
اما من تازه فهمیدم که خورشید در جهان من وقتی به اشراق برمیگردد
که تو چشم بگشایی
خورشید من
#عادله_زمانی
@adelehz
توصیهام به همه آنهایی که بعد از دورافتادن از کسی که به جان دوستش داشتند و تمامشدن لحظههای مشترکشان، هر روز و مدام در پی دیدن شبکههای اجتماعی و خبرگرفتن از حالات و احوال او (خودمان را گول نزنیم؛ حتی سراغش را میگیریم تا ببینیم آدمِ تازهای به زندگیاش راه پیدا کرده) هیچچیز نیست؛ جز این بیت از جناب سعدی:
خبرت خرابتر کرد جراحت جدایی
چو خیال آب روشن که به تشنگان نمایی
در خبر گرفتن هیچچیز نیست جز زخمبازکردن جراحت یا بهتعبیر شاعر، خرابترشدن جراحت جدایی! پس بیخیال!
فاطمه بهروزفخر
@adelehz
خبرت خرابتر کرد جراحت جدایی
چو خیال آب روشن که به تشنگان نمایی
در خبر گرفتن هیچچیز نیست جز زخمبازکردن جراحت یا بهتعبیر شاعر، خرابترشدن جراحت جدایی! پس بیخیال!
فاطمه بهروزفخر
@adelehz
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
نه شبیه عاشقان شوریده ی شعرهای کلاسیک فارسی
نه شبیه عشق های دو روزه ی کافه گردی های نوجوانان امروزی
دوستت دارم
مثل خودم
به سبک وسیاق خودم
چون هرکس باید سبک خودش را در عاشقی داشته باشد .چون عشق هیچکس شبیه کس دیگری نیست .
من تورا اینگونه دوست دارم
آرام و بی حاشیه اما همیشگی
#عادله_زمانی
@adelehz
نه شبیه عاشقان شوریده ی شعرهای کلاسیک فارسی
نه شبیه عشق های دو روزه ی کافه گردی های نوجوانان امروزی
دوستت دارم
مثل خودم
به سبک وسیاق خودم
چون هرکس باید سبک خودش را در عاشقی داشته باشد .چون عشق هیچکس شبیه کس دیگری نیست .
من تورا اینگونه دوست دارم
آرام و بی حاشیه اما همیشگی
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکم قشنگی های عکاسی و ببینید
@adelehz
@adelehz
آدم ها مشغولِ
زیاد کردنِ
فالورهایشان بودند
که ما دلمان به هم خوش شد
عشق چه میدانستند چیست
آدم هایی که دنبالِ
شاخ میگشتند
آدم هایی که هرچه
لب هایشان بزرگتر میشد
دوستت دارم گفتنهایشان
کمتر و کمتر! میدانی؟!
گاهی فکر میکنم
شاید خدا ما را برای
قرنها پیش آفریده بود
و یادش رفته ما را پرت کند
روی زمین تا زندگی کنیم!
کسی چه میداند؟
شاید هم سال ها پیش،
یکبار عاشقِ هم شده باشیم،
وخانهیمان هنوز
تهِ یکی از همین
کوچه های بن بستِ قدیمیِ شهر
دارد خاک میخورد
هرچه هستیم
شک ندارم برای حالا نیستیم
مسلم علادی
@adelehz
زیاد کردنِ
فالورهایشان بودند
که ما دلمان به هم خوش شد
عشق چه میدانستند چیست
آدم هایی که دنبالِ
شاخ میگشتند
آدم هایی که هرچه
لب هایشان بزرگتر میشد
دوستت دارم گفتنهایشان
کمتر و کمتر! میدانی؟!
گاهی فکر میکنم
شاید خدا ما را برای
قرنها پیش آفریده بود
و یادش رفته ما را پرت کند
روی زمین تا زندگی کنیم!
کسی چه میداند؟
شاید هم سال ها پیش،
یکبار عاشقِ هم شده باشیم،
وخانهیمان هنوز
تهِ یکی از همین
کوچه های بن بستِ قدیمیِ شهر
دارد خاک میخورد
هرچه هستیم
شک ندارم برای حالا نیستیم
مسلم علادی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نمیره احوالپرس تون ❤️
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در این روزگار، که ما بیش از هر چیز به امید و ایمان احتیاج داریم، مگذار ناامیدی، روزنی به اندازه ی سر سوزنی در قلبت پیدا کند و از آنجا هجوم بیاورد.
امید را برای روزهای بد، ساختهاند؛ چراغ را برای تاریکی.
انسان اگر با مشقّت و درد و مصیبت روبرو نمیشد، نه به چیزی ایمان میآورد، نه به آیندهای دل میبست، و نه از امید، سلاحی میساخت به پایداری کوه.
نادر ابراهیمی
@adelehz
امید را برای روزهای بد، ساختهاند؛ چراغ را برای تاریکی.
انسان اگر با مشقّت و درد و مصیبت روبرو نمیشد، نه به چیزی ایمان میآورد، نه به آیندهای دل میبست، و نه از امید، سلاحی میساخت به پایداری کوه.
نادر ابراهیمی
@adelehz
❤1
گذشته
معین
اولین بار که این آهنگ رو شنیدم دختر بچه ی بازیگوشی بودم، سرم بسمت هر آهنگ زیبایی که میشنیدم بر میگشتم .
البته این آهنگ فرق داشت .
این آهنگ مرا می برد به آن خانه ی ویلایی بزرگ در خیابان کوهسنگی مشهد،عطر گل مریم و بوی اسپند آمیخته در هم ،نور ملایم صبحگاهی بر تن درخت گردوی وسط حیاط
به سالهای هشت سالگی و بیخیالی مطلق
خانه ای که بعدها به برج تبدیل شد،دختری که بزرگ شد و عطر مریمی که دوباره با بوی اسپند آمیخته نشد.
راستش گذشته واقعا برنمیگردد..
#عادله_زمانی
@adelehz
البته این آهنگ فرق داشت .
این آهنگ مرا می برد به آن خانه ی ویلایی بزرگ در خیابان کوهسنگی مشهد،عطر گل مریم و بوی اسپند آمیخته در هم ،نور ملایم صبحگاهی بر تن درخت گردوی وسط حیاط
به سالهای هشت سالگی و بیخیالی مطلق
خانه ای که بعدها به برج تبدیل شد،دختری که بزرگ شد و عطر مریمی که دوباره با بوی اسپند آمیخته نشد.
راستش گذشته واقعا برنمیگردد..
#عادله_زمانی
@adelehz
شما يك آدم اوريجينال به من نيشان بده. يك زيباى غيرپروتزى. يك دلبر غيرژورنالى. يك داف غيررسمى كه جذابيت را لابهلاى رگالهاى ويكتوريا'زسكرت نجويد. يك عكاس، يك نويسنده، يك نقاش كه چشمش به بغلدستىاش نباشد. يك فيلمساز كه فرهادى و كيارستمى را رج نزند. يك فوتباليست كه دريبلش مال خودش باشد. اصلن يك لبوفروش كه خود خودش باشد؛ لبو را به سبك خودش درست كند، به سبك خودش قاچ بزند، به سبك خودش بپيچد توى كاغذ و به سبك خودش بدهدش دستت. يكى كه به سبك خودش دوست بدارد. يكى كه به سبك خودش عاشقى كند. يكى كه «دوستت دارم»ش مثل همه نباشد.
يكى را نشانم بده كه بين صدتا كپى مثل خودش گم نشود. يكى كه فقط با خودش تعريف شود، نه با «آهان، مثل...». يكى كه با كس ديگرى اشتباه نشود. يكى كه اشتباهى نباشد.
شما نشان من بده، اگر من عاشقش نشدم، اگر جلوش زانو نزدم، اگر براش نمردم، بيا بزن درِ گوش من.
حسين وحداني
@adelehz
يكى را نشانم بده كه بين صدتا كپى مثل خودش گم نشود. يكى كه فقط با خودش تعريف شود، نه با «آهان، مثل...». يكى كه با كس ديگرى اشتباه نشود. يكى كه اشتباهى نباشد.
شما نشان من بده، اگر من عاشقش نشدم، اگر جلوش زانو نزدم، اگر براش نمردم، بيا بزن درِ گوش من.
حسين وحداني
@adelehz
من همیشه منتظرت بودم .خیال میکردم وقتی خسته و دل شکسته از تمام عالم شدی به سراغ دستهای مرهم گذار و چای های آرام کننده ی من خواهی آمد.
خواهی آمد تا من پرستارت شوم و خوبت کنم .
راستش تا مدتها با این خیال خوش بودم.با این خیال خامِ خوش
و راستش تو هرگز نیامدی .
حتی وقتی خسته و زخمی بودی برای درمان و آسوده شدن به حوالی خانه ی من نیامدی .
نمیدانم علتش چه بود.شاید تو طعم چای های مرا دوست نداشتی وگرنه خودم را که ..
نمیدانم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#چای_تایم
خواهی آمد تا من پرستارت شوم و خوبت کنم .
راستش تا مدتها با این خیال خوش بودم.با این خیال خامِ خوش
و راستش تو هرگز نیامدی .
حتی وقتی خسته و زخمی بودی برای درمان و آسوده شدن به حوالی خانه ی من نیامدی .
نمیدانم علتش چه بود.شاید تو طعم چای های مرا دوست نداشتی وگرنه خودم را که ..
نمیدانم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#چای_تایم