دلم دوست می خواهد
از آن دوست واقعی ها نه آنها که فقط اسم شان دوست ست .
از آن ها که میتوانی ساعتها سر یک موضوع احمقانه همراهش بخندی و اشکهایت از خنده جاری شود .
از آنها که میتوانی کنارش خودت باشی و لازم نیست ادا در بیاوری ، نه ظاهرا نه باطنت
از آنها که در جواب درد دلهایت نمی گوید هرچه خودت صلاح میدانی یا من که بهت گفته بودم!!
اصلا از آنهایی که بتوانی بی ترس از قضاوت شدن روبرویش بنشینی و درد دل کنی .
از آنها که نوشیدن یک استکان چای یا یک فنجان قهوه کنارش میتواند برای ساعتها آرامت کند.
دلم یک دوست میخواهد
که فقط دوست باشد .
باور کن در روزهایی از زندگی نیاز به عاشق ، معشوق، راهنما یا عزیز نداری تو فقط یک دوست میخواهی .
که وقتی گفتی فلانی بیا برویم ..
فقط در جواب بگوئید ساعت چند کجا باشم ؟
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
از آن دوست واقعی ها نه آنها که فقط اسم شان دوست ست .
از آن ها که میتوانی ساعتها سر یک موضوع احمقانه همراهش بخندی و اشکهایت از خنده جاری شود .
از آنها که میتوانی کنارش خودت باشی و لازم نیست ادا در بیاوری ، نه ظاهرا نه باطنت
از آنها که در جواب درد دلهایت نمی گوید هرچه خودت صلاح میدانی یا من که بهت گفته بودم!!
اصلا از آنهایی که بتوانی بی ترس از قضاوت شدن روبرویش بنشینی و درد دل کنی .
از آنها که نوشیدن یک استکان چای یا یک فنجان قهوه کنارش میتواند برای ساعتها آرامت کند.
دلم یک دوست میخواهد
که فقط دوست باشد .
باور کن در روزهایی از زندگی نیاز به عاشق ، معشوق، راهنما یا عزیز نداری تو فقط یک دوست میخواهی .
که وقتی گفتی فلانی بیا برویم ..
فقط در جواب بگوئید ساعت چند کجا باشم ؟
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گمان میکنم هر لحظه باید به زبان آورم تا بدانی و بدانم که
"من بتو سخت نیازمندم خدایا"
حتی اگر نتوانم تورا ببینم .
#عادله_زمانی
@adelehz
"من بتو سخت نیازمندم خدایا"
حتی اگر نتوانم تورا ببینم .
#عادله_زمانی
@adelehz
اینم ببینید قلب تون رقیق بشه❤️
یعنی میخوام بگم همه چیز به قلب برمیگرده
قدر عزیزان تون و بدونید
مهم عشق شون بشماست فقط همین
@adelehz
یعنی میخوام بگم همه چیز به قلب برمیگرده
قدر عزیزان تون و بدونید
مهم عشق شون بشماست فقط همین
@adelehz
❤3
«لراحة قلبك لاتراقب شيئاً لم يعد لك»
برای راحتی و آرامش قلبت، چیزی که دیگه مال تو نیست رو دنبال نکن...
شب زیبا ❤️
@adelehz
برای راحتی و آرامش قلبت، چیزی که دیگه مال تو نیست رو دنبال نکن...
شب زیبا ❤️
@adelehz
و خورشید از گوشه سمت راست صورتت
وقتی چشم می گشایی
طلوع میکند.
قرن هاست خورشید طلوع میکند
اما من تازه فهمیدم که خورشید در جهان من وقتی به اشراق برمیگردد
که تو چشم بگشایی
خورشید من
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی چشم می گشایی
طلوع میکند.
قرن هاست خورشید طلوع میکند
اما من تازه فهمیدم که خورشید در جهان من وقتی به اشراق برمیگردد
که تو چشم بگشایی
خورشید من
#عادله_زمانی
@adelehz
توصیهام به همه آنهایی که بعد از دورافتادن از کسی که به جان دوستش داشتند و تمامشدن لحظههای مشترکشان، هر روز و مدام در پی دیدن شبکههای اجتماعی و خبرگرفتن از حالات و احوال او (خودمان را گول نزنیم؛ حتی سراغش را میگیریم تا ببینیم آدمِ تازهای به زندگیاش راه پیدا کرده) هیچچیز نیست؛ جز این بیت از جناب سعدی:
خبرت خرابتر کرد جراحت جدایی
چو خیال آب روشن که به تشنگان نمایی
در خبر گرفتن هیچچیز نیست جز زخمبازکردن جراحت یا بهتعبیر شاعر، خرابترشدن جراحت جدایی! پس بیخیال!
فاطمه بهروزفخر
@adelehz
خبرت خرابتر کرد جراحت جدایی
چو خیال آب روشن که به تشنگان نمایی
در خبر گرفتن هیچچیز نیست جز زخمبازکردن جراحت یا بهتعبیر شاعر، خرابترشدن جراحت جدایی! پس بیخیال!
فاطمه بهروزفخر
@adelehz
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
نه شبیه عاشقان شوریده ی شعرهای کلاسیک فارسی
نه شبیه عشق های دو روزه ی کافه گردی های نوجوانان امروزی
دوستت دارم
مثل خودم
به سبک وسیاق خودم
چون هرکس باید سبک خودش را در عاشقی داشته باشد .چون عشق هیچکس شبیه کس دیگری نیست .
من تورا اینگونه دوست دارم
آرام و بی حاشیه اما همیشگی
#عادله_زمانی
@adelehz
نه شبیه عاشقان شوریده ی شعرهای کلاسیک فارسی
نه شبیه عشق های دو روزه ی کافه گردی های نوجوانان امروزی
دوستت دارم
مثل خودم
به سبک وسیاق خودم
چون هرکس باید سبک خودش را در عاشقی داشته باشد .چون عشق هیچکس شبیه کس دیگری نیست .
من تورا اینگونه دوست دارم
آرام و بی حاشیه اما همیشگی
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکم قشنگی های عکاسی و ببینید
@adelehz
@adelehz
آدم ها مشغولِ
زیاد کردنِ
فالورهایشان بودند
که ما دلمان به هم خوش شد
عشق چه میدانستند چیست
آدم هایی که دنبالِ
شاخ میگشتند
آدم هایی که هرچه
لب هایشان بزرگتر میشد
دوستت دارم گفتنهایشان
کمتر و کمتر! میدانی؟!
گاهی فکر میکنم
شاید خدا ما را برای
قرنها پیش آفریده بود
و یادش رفته ما را پرت کند
روی زمین تا زندگی کنیم!
کسی چه میداند؟
شاید هم سال ها پیش،
یکبار عاشقِ هم شده باشیم،
وخانهیمان هنوز
تهِ یکی از همین
کوچه های بن بستِ قدیمیِ شهر
دارد خاک میخورد
هرچه هستیم
شک ندارم برای حالا نیستیم
مسلم علادی
@adelehz
زیاد کردنِ
فالورهایشان بودند
که ما دلمان به هم خوش شد
عشق چه میدانستند چیست
آدم هایی که دنبالِ
شاخ میگشتند
آدم هایی که هرچه
لب هایشان بزرگتر میشد
دوستت دارم گفتنهایشان
کمتر و کمتر! میدانی؟!
گاهی فکر میکنم
شاید خدا ما را برای
قرنها پیش آفریده بود
و یادش رفته ما را پرت کند
روی زمین تا زندگی کنیم!
کسی چه میداند؟
شاید هم سال ها پیش،
یکبار عاشقِ هم شده باشیم،
وخانهیمان هنوز
تهِ یکی از همین
کوچه های بن بستِ قدیمیِ شهر
دارد خاک میخورد
هرچه هستیم
شک ندارم برای حالا نیستیم
مسلم علادی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نمیره احوالپرس تون ❤️
@adelehz
@adelehz