هدف از زندگی فقط شاد بودن نیست،
بلکه مفید بودن، شرافتمند بودن،
دلسوز و غمخوار بودن است.
تفاوت دارد كه فقط زندگی کرده ای
یا خیلی خوب زندگی کرده ای...
رالف امرسون
صبح بخیر ❤️
@adelehz
بلکه مفید بودن، شرافتمند بودن،
دلسوز و غمخوار بودن است.
تفاوت دارد كه فقط زندگی کرده ای
یا خیلی خوب زندگی کرده ای...
رالف امرسون
صبح بخیر ❤️
@adelehz
زمان بندی دنیا به دست شما نیست!
چند بار در زندگی پیش آمده که برای کار خاصی برنامه ریزی کردم ، و تقریبا مطمئن بودم که کار مورد نظرم را در زمان مدنظر به انجام می رسانم و ناگهان!!
ناگهان چیزی اتفاق افتاده که مسیرم را صد و هشتاد درجه تغییر داده است .
هربار با این موضوع روبرو می شوم نه البته دفعات کم هم نیست قاطع تر از خودم سوال میکنم که آیا لازم ست که اینقدر برای رسیدن به استانداردهای زمانی تکاپو کنم در حالی که این زمان بندی در دستم نیست ؟
نه از تاریخ تولدمان اگاهیمنه زمان مرگ ،و نه حتی تاریخ دقیق اتفاقات مهمی که قرار ست بین این دو روز در تاریخ زندگی ما رخ دهد، بگذارید با هم صادق باشیم در واقع زمان بندی دنیا در دست ما نیست.
با آگاهی از چنین حقیقتی،آیا بهتر نیست دست از تعیین سقف برای زندگی برداریم ؟
واقعا فکر میکنید اگر بگویید من در ۲۵ سالگی ازدواج میکنم و سخت برایش بکوشید با فرض اینکه احتمال موفقیت تان هم هست ،حتما موفق خواهید شد؟
البته که نه !
بیاید دست از غصه خوردن برای نرسیدن به زمان بندی هایی که برای خود تعیین میکنیم بر داریم و شمع های تولد ۳۵ سالگی را حتی اگر به هیچ کدام از آن زمان بندی ها نرسیدم به همان خوشحالی فوت کنیم که شمع های ۱۸ سالگی را ..
و بی توجه به مقصد از مناظر جاده لذت ببریم .
#عادله_زمانی
@adelehz
چند بار در زندگی پیش آمده که برای کار خاصی برنامه ریزی کردم ، و تقریبا مطمئن بودم که کار مورد نظرم را در زمان مدنظر به انجام می رسانم و ناگهان!!
ناگهان چیزی اتفاق افتاده که مسیرم را صد و هشتاد درجه تغییر داده است .
هربار با این موضوع روبرو می شوم نه البته دفعات کم هم نیست قاطع تر از خودم سوال میکنم که آیا لازم ست که اینقدر برای رسیدن به استانداردهای زمانی تکاپو کنم در حالی که این زمان بندی در دستم نیست ؟
نه از تاریخ تولدمان اگاهیمنه زمان مرگ ،و نه حتی تاریخ دقیق اتفاقات مهمی که قرار ست بین این دو روز در تاریخ زندگی ما رخ دهد، بگذارید با هم صادق باشیم در واقع زمان بندی دنیا در دست ما نیست.
با آگاهی از چنین حقیقتی،آیا بهتر نیست دست از تعیین سقف برای زندگی برداریم ؟
واقعا فکر میکنید اگر بگویید من در ۲۵ سالگی ازدواج میکنم و سخت برایش بکوشید با فرض اینکه احتمال موفقیت تان هم هست ،حتما موفق خواهید شد؟
البته که نه !
بیاید دست از غصه خوردن برای نرسیدن به زمان بندی هایی که برای خود تعیین میکنیم بر داریم و شمع های تولد ۳۵ سالگی را حتی اگر به هیچ کدام از آن زمان بندی ها نرسیدم به همان خوشحالی فوت کنیم که شمع های ۱۸ سالگی را ..
و بی توجه به مقصد از مناظر جاده لذت ببریم .
#عادله_زمانی
@adelehz
@OldmuSiCK ناجی موزیک
بیکلام پیانو گل گلدون من
اگر کسی مرا دوست داشته باشد ترجیح میدهم با تمام وجودش این کار را بکند با جز جز بدن و روحش ...
اگر کسی مرا دوست داشته باشد ترجیح میدهم بخشی از امروز و فردایش باشم
دلم مسافر دو روزه ی زندگی کسی بودن را نمی خواهد. چنانکه کسی را دو روزه دوست نخواهم داشت .
بگذریم
آقای سوزن بان
در ایستگاه هنوز قطاری برای رفتن باقی مانده است ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر کسی مرا دوست داشته باشد ترجیح میدهم بخشی از امروز و فردایش باشم
دلم مسافر دو روزه ی زندگی کسی بودن را نمی خواهد. چنانکه کسی را دو روزه دوست نخواهم داشت .
بگذریم
آقای سوزن بان
در ایستگاه هنوز قطاری برای رفتن باقی مانده است ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
هیچوقت نمیتوانی چیزی را که قرار است از دست بدهی نگه داری.
تو فقط قادر هستی چیزی را که داری، قبل از آنکه از دستت برود، عاشقانه دوست داشته باشی ...
کیت دی کامیلو
صبح بخیر
@adelehz
تو فقط قادر هستی چیزی را که داری، قبل از آنکه از دستت برود، عاشقانه دوست داشته باشی ...
کیت دی کامیلو
صبح بخیر
@adelehz
پاییز که تمام شود ،برگها که بریزد
زردها و نارنجی ها که تمام شود
سراغت خواهم آمد .
از اولین روز زمستان
دستانت را لای دستانم میگیرم و به انگشتان یخ زده ات ها می کنم .
بعد یک گردو که از آخرین برداشت باغ به دستم رسیده از جیبم در می آورم نصفش را میدهم به تو و نصفش را در دهانم میگذارم
آن وقت می نشینیم به درختان بی برگ و بار نگاه میکنیم و به امید بهار منتظر می مانیم .
پاییز که تمام شود
تمام زمستان را با هم منتظر بهار می نشینیم چون هر سرما را دوتایی پشت سر کردن آسان تر خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
زردها و نارنجی ها که تمام شود
سراغت خواهم آمد .
از اولین روز زمستان
دستانت را لای دستانم میگیرم و به انگشتان یخ زده ات ها می کنم .
بعد یک گردو که از آخرین برداشت باغ به دستم رسیده از جیبم در می آورم نصفش را میدهم به تو و نصفش را در دهانم میگذارم
آن وقت می نشینیم به درختان بی برگ و بار نگاه میکنیم و به امید بهار منتظر می مانیم .
پاییز که تمام شود
تمام زمستان را با هم منتظر بهار می نشینیم چون هر سرما را دوتایی پشت سر کردن آسان تر خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستت دارم و میدانم که کامل نیستی
بهترین مرد دنیا نیستی
بی عیب ترین نیستی
با محبت ترین و عاشق ترین نیستی
وزیر و وکیل و سفیر هم نیستی
اما دلم میخواهد بدانمت، بخوانمت و حست کنم.
دوست داشتن چنینچیز بی منطقی ست عزیزم
چرتکه برای انداختن ندارد .
دوست داشتن آن دلقک دیوانه ای ست که سر ظهر تابستانی جمعه، پوتین هایش را می پوشد و برای چیدن انارهای باغ همسایه به دریا می رود ..
همین اندازه بی منطق
همین اندازه هیجان انگیز
#عادله_زمانی
@adelehz
بهترین مرد دنیا نیستی
بی عیب ترین نیستی
با محبت ترین و عاشق ترین نیستی
وزیر و وکیل و سفیر هم نیستی
اما دلم میخواهد بدانمت، بخوانمت و حست کنم.
دوست داشتن چنینچیز بی منطقی ست عزیزم
چرتکه برای انداختن ندارد .
دوست داشتن آن دلقک دیوانه ای ست که سر ظهر تابستانی جمعه، پوتین هایش را می پوشد و برای چیدن انارهای باغ همسایه به دریا می رود ..
همین اندازه بی منطق
همین اندازه هیجان انگیز
#عادله_زمانی
@adelehz
مسجد نصیرالملک شیراز ست
گمان میکنم در یک سپیده دم که هنوز خورشید بساطش را پهنِ شهر نکرده یا یک دمدمای غروب که صدای اذان با باد توی کوچه ها پیچیده ،باشد .
گفتم صدای اذان
نمیدانی این صدای اذان که دم دمای غروب میپیچد توی کوچه ها چه بر سر حال من می آورد.
دلمميخواهد کنار پنجره ای باز بنشینم چشمانم را ببندم و فقط گوش بدهم.
انگار که بخواهم کوله بار خستگی روز را بگذارم روی زمین و یکی در گوشم بگوید من هستم تو برو استراحت کن .
حالا این عکس مرا به چنین حالی دعوت میکند .
چنین آرامش و اطمینانی از آنکه کسی اینجا مواظب همه چیز هست، پس من می روم کمی استراحت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
گمان میکنم در یک سپیده دم که هنوز خورشید بساطش را پهنِ شهر نکرده یا یک دمدمای غروب که صدای اذان با باد توی کوچه ها پیچیده ،باشد .
گفتم صدای اذان
نمیدانی این صدای اذان که دم دمای غروب میپیچد توی کوچه ها چه بر سر حال من می آورد.
دلمميخواهد کنار پنجره ای باز بنشینم چشمانم را ببندم و فقط گوش بدهم.
انگار که بخواهم کوله بار خستگی روز را بگذارم روی زمین و یکی در گوشم بگوید من هستم تو برو استراحت کن .
حالا این عکس مرا به چنین حالی دعوت میکند .
چنین آرامش و اطمینانی از آنکه کسی اینجا مواظب همه چیز هست، پس من می روم کمی استراحت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
روباه، در انتهای جنگل سرد
به این می اندیشید:
آیا در جهان روباه های نارنجی جایی برای گلی که خودش را لوس کند وجود دارد ؟
یا برای مراقبت از یک گل باید حتما شازده کوچلو باشی؟
کسی چه می داند
که چه کسی قادر به خنداندن گلی خواهد بود؟
#عادله_زمانی
#نارنجی
❤️🦊
@adelehz
به این می اندیشید:
آیا در جهان روباه های نارنجی جایی برای گلی که خودش را لوس کند وجود دارد ؟
یا برای مراقبت از یک گل باید حتما شازده کوچلو باشی؟
کسی چه می داند
که چه کسی قادر به خنداندن گلی خواهد بود؟
#عادله_زمانی
#نارنجی
❤️🦊
@adelehz
تو صبر کن ...
شاید سخت باشد اما ممکن ست
بلاخره یک روز یک جایی کاکتوس زندگیت شروع به گل دادن می کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید سخت باشد اما ممکن ست
بلاخره یک روز یک جایی کاکتوس زندگیت شروع به گل دادن می کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
پدر میگفت: نه با کسی بحث کن نه از کسی انتقاد کن. هر کسی هر چی که گفت بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن. آدم ها که عقیده ات را می پرسند، نظرت را نمی خواهند.
می خواهند با عقیده خودشان موافقت کنی. بحث کردن با آدمها بی فایده است!
زویا پیرزاد
@adelehz
می خواهند با عقیده خودشان موافقت کنی. بحث کردن با آدمها بی فایده است!
زویا پیرزاد
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من آخرین رقصمان را
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7