شکوه صبح درآن است که با
لبخندخداوند
وتابش محبتش آغازمیشود....
#عادله_زمانی
صبحتان پرازروشنایی و خوبی🌞🌞🌞
@adelehz
لبخندخداوند
وتابش محبتش آغازمیشود....
#عادله_زمانی
صبحتان پرازروشنایی و خوبی🌞🌞🌞
@adelehz
جهان این روزها جای قشنگی نیست
نه به خاطر روزهای سیاه پناهندگان
یاحتی قحطی اتیوپی
یامردن های پی درپی نهنگ ها و دلفین ها
جهان جای قشنگی نیست چون....
من ندارمت ..ونمیدانم ازکجابایدتورابدست آورم!
فقط همین ..وجهان زشت است بی توبرای من ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نه به خاطر روزهای سیاه پناهندگان
یاحتی قحطی اتیوپی
یامردن های پی درپی نهنگ ها و دلفین ها
جهان جای قشنگی نیست چون....
من ندارمت ..ونمیدانم ازکجابایدتورابدست آورم!
فقط همین ..وجهان زشت است بی توبرای من ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔1
من اگرشاعربودم
به جای دیوان
شب نامه داشتم
آنقدرکه شبهابرایت شعرمیگفتم..
#عادله_زمانی
شب بارونی بخیر❤️🌧☔️🌙⭐️
@adelehz
به جای دیوان
شب نامه داشتم
آنقدرکه شبهابرایت شعرمیگفتم..
#عادله_زمانی
شب بارونی بخیر❤️🌧☔️🌙⭐️
@adelehz
بهترین زمانهای ادم
زمانهایی ست که برای خودش میگذارد
بدون رودروایستی و صادقانه
خودت میگویی وخودت میشنوی
#عادله_زمانی
@adelehz
زمانهایی ست که برای خودش میگذارد
بدون رودروایستی و صادقانه
خودت میگویی وخودت میشنوی
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی باید به عشق فرصت داد
تاقویترشودمثل چای
دم که بکشد
خوشرنگ ترمیشود...
یک فنجان عشق دم کشیده گواراتراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
تاقویترشودمثل چای
دم که بکشد
خوشرنگ ترمیشود...
یک فنجان عشق دم کشیده گواراتراست..
#عادله_زمانی
@adelehz