بارها نوشتم بازهم مینویسم که اعضای کانال برای من مثل کسانی هستند که به آنها از نظر قلبی نزدیکم نه صرفا کسانی که توی کانال عضوند.
بی نهایت ممنون مهربونی تون هستم❤️
@adelehz
بی نهایت ممنون مهربونی تون هستم❤️
@adelehz
کودکی از من پرسیده بود زندگی چه معنایی دارد؟
و من به او گفته بودم شکلات خوشمزه ای است که فقط یک بار می توانی آن را بخوری اما این انتخاب توست که آن را با لذت بخوری و دیگران را در لذتش شریک سازی .یا به تنهایی و با افسوس آن را تمام کنی.
شکلاتت در دستان توست .
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
و من به او گفته بودم شکلات خوشمزه ای است که فقط یک بار می توانی آن را بخوری اما این انتخاب توست که آن را با لذت بخوری و دیگران را در لذتش شریک سازی .یا به تنهایی و با افسوس آن را تمام کنی.
شکلاتت در دستان توست .
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
آرامش مطلق ❤️
در سالهای دور گذشته،خانه ها با اتاق های تابستانی و زمستانی طراحی می شد.اتاق های زمستانی رو به آفتاب بود چون باید در طول زمستان ساکنین خانه را گرم نگاه می داشت .
از جمله وسایل گرمایشی عالی که باعث جمع شدن خانواده کنار هم بود میتوان به کرسی اشاره کرد.
در هرات(افغانستان )بروی زمین اتاق های زمستانی گودال های کوچک حدودا نیم متری تعبیه می شد.در طول زمستان داخل گودال های کوچک را از ذغال تازه داغ شده پر کرده و کرسی را روی آن میگذاشتند.
ذغال ها تمام طول شب باقی می ماند و ساکنین خانه را گرم می کرد.خواب زیر کرسی گرم در نبود تکنولوژی سرسام آور و سکوت مطلق شبانه آرامش خاصی داشت که بعدها تکرار نشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
در سالهای دور گذشته،خانه ها با اتاق های تابستانی و زمستانی طراحی می شد.اتاق های زمستانی رو به آفتاب بود چون باید در طول زمستان ساکنین خانه را گرم نگاه می داشت .
از جمله وسایل گرمایشی عالی که باعث جمع شدن خانواده کنار هم بود میتوان به کرسی اشاره کرد.
در هرات(افغانستان )بروی زمین اتاق های زمستانی گودال های کوچک حدودا نیم متری تعبیه می شد.در طول زمستان داخل گودال های کوچک را از ذغال تازه داغ شده پر کرده و کرسی را روی آن میگذاشتند.
ذغال ها تمام طول شب باقی می ماند و ساکنین خانه را گرم می کرد.خواب زیر کرسی گرم در نبود تکنولوژی سرسام آور و سکوت مطلق شبانه آرامش خاصی داشت که بعدها تکرار نشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دریافتم خوبیهایی که ممکن است داشته باشیم،
همیشه به کارمان نمیآید...
چون کافی نیست که یک آدم، آدم خوبی باشد،
باید دیگران هم خوب باشند
تا این خوبی دردی دوا کند!
👤لائو شه
@adelehz
همیشه به کارمان نمیآید...
چون کافی نیست که یک آدم، آدم خوبی باشد،
باید دیگران هم خوب باشند
تا این خوبی دردی دوا کند!
👤لائو شه
@adelehz
به دیوار حسودی می کنم
وقتی حجم سایه ات را تنگ در آغوش می گیرد .
و من از آن محرومم .
به باد حسودی میکنم وقتی در لابلای خانه های چهارخانه ی آبی ات می پیچد،می گردد و من محرومم از آن .
به باران و شانه و آینه هم ایضا ...
که می بوسدت ،موهایت را نوازش می کند و در چشمانت زل می زند ..
می بینی عاشق بودن چیزی شبیه دیوانه بودن است .
و تو، آیا دیوانه ات را دوست داری ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی حجم سایه ات را تنگ در آغوش می گیرد .
و من از آن محرومم .
به باد حسودی میکنم وقتی در لابلای خانه های چهارخانه ی آبی ات می پیچد،می گردد و من محرومم از آن .
به باران و شانه و آینه هم ایضا ...
که می بوسدت ،موهایت را نوازش می کند و در چشمانت زل می زند ..
می بینی عاشق بودن چیزی شبیه دیوانه بودن است .
و تو، آیا دیوانه ات را دوست داری ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
به دیوار حسودی می کنم وقتی حجم سایه ات را تنگ در آغوش می گیرد . و من از آن محرومم . به باد حسودی میکنم وقتی در لابلای خانه های چهارخانه ی آبی ات می پیچد،می گردد و من محرومم از آن . به باران و شانه و آینه هم ایضا ... که می بوسدت ،موهایت را نوازش می کند و در…
خوبه که هستید من با این محبت هاتون خیلی راحت تر مینویسم .
من ممنونم که هستید ❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
من ممنونم که هستید ❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️👇
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فَانَکَ بِأّغیُنِنَا
« تو در حفاظت مایی »
اینقدرر قشنگ خود خدا گفته مراقبتم
پس واسه چی دلهره داری ؟
صبح به سلامت و نور❤️
@adelehz
« تو در حفاظت مایی »
اینقدرر قشنگ خود خدا گفته مراقبتم
پس واسه چی دلهره داری ؟
صبح به سلامت و نور❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نیاز هست همه این رو بدونیم .
@adelehz
@adelehz
❤1