هر آرزویی برای خودم داشتم
به تو مربوط می شود
دلخوشیم، سلامتیم، آرامشم!
میدانی، تمام این ها با بود تو
برآورده می شود
پس تنها یک آرزو برایم باقی میماند بودنت...♥️
سید علی صالحی
@adelehz
به تو مربوط می شود
دلخوشیم، سلامتیم، آرامشم!
میدانی، تمام این ها با بود تو
برآورده می شود
پس تنها یک آرزو برایم باقی میماند بودنت...♥️
سید علی صالحی
@adelehz
استاد طهماسب نمای روشن کودکانه ی ما بودند ما بچه های دیروز هنوز منتظر رسیدن کلاه قرمزی به خونه ی آقای مرجی هستیم .
هنوزهم گاهی دلمون میخواد به انتهای خیابان الوند نامه بنویسیم
و کمی دورتر بشینیم تا چشمای خوشگلمون ضعیف نشه ..
الهی سلامت باشید که کودکانه های ما با شما بسلامت گذشت 🙏
آقای مرجی مهربون ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
هنوزهم گاهی دلمون میخواد به انتهای خیابان الوند نامه بنویسیم
و کمی دورتر بشینیم تا چشمای خوشگلمون ضعیف نشه ..
الهی سلامت باشید که کودکانه های ما با شما بسلامت گذشت 🙏
آقای مرجی مهربون ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی دلم میخواهد خودم را در آغوش بگیرم و بگویم
مرا ببخش که نتوانستم آنقدری که لیاقتت بود خوشحالت کنم.سخت تلاش کردم تا بتوانم برایت کاری بکنم اما نشد که نشد .
دوست دارم خودم را در آغوش بکشم و بگویم عزیزم مرا ببخش که نتوانستم آدمهایی را پیدا کنم که باعث شادی ات شوند...
در واقع هر آدمی یک آغوش محکم اینچنینی به خودش بدهکار است .
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا ببخش که نتوانستم آنقدری که لیاقتت بود خوشحالت کنم.سخت تلاش کردم تا بتوانم برایت کاری بکنم اما نشد که نشد .
دوست دارم خودم را در آغوش بکشم و بگویم عزیزم مرا ببخش که نتوانستم آدمهایی را پیدا کنم که باعث شادی ات شوند...
در واقع هر آدمی یک آغوش محکم اینچنینی به خودش بدهکار است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
وقتی که همه ی پرنده ها برای زمستون، به سوی جنوب کوچ می کنند، یه پرنده ی عجیب و غریب راهش رو کج کرده به سمت شمال...
در حالی که به خودش می لرزه، در سرما به سمت شمال پرواز می کنه!
و میگه:
این طوری نیست که من، یخ و سرما و زمین پر از برف رو دوست داشته باشم!بلکه به خاطر این به شمال میرم، که بعضی وقت ها دوست دارم که:
تنها پرنده ی شهر باشم ...
✍🏻 شل سیلور استاین
شب زیبا ❤️
@adelehz
در حالی که به خودش می لرزه، در سرما به سمت شمال پرواز می کنه!
و میگه:
این طوری نیست که من، یخ و سرما و زمین پر از برف رو دوست داشته باشم!بلکه به خاطر این به شمال میرم، که بعضی وقت ها دوست دارم که:
تنها پرنده ی شهر باشم ...
✍🏻 شل سیلور استاین
شب زیبا ❤️
@adelehz
چقدر کج سلیقه بودیم که این شیشه های رنگی را از خانه ها حذف کردیم .
نور را ساده می گرفت و به صد رنگ به درون خانه می پاشید .
دلمان به آن رگه های خوش رنگ روی فرش سر آفتاب دم ظهر خوش بود .
حالا را ببین
همه چیز خاکستری
نه خودمان آن آدمهای قدیم هستیم نه خانه هایمان
جایی از کارمان بد می لنگد.
#عادله_زمانی
@adelehz
نور را ساده می گرفت و به صد رنگ به درون خانه می پاشید .
دلمان به آن رگه های خوش رنگ روی فرش سر آفتاب دم ظهر خوش بود .
حالا را ببین
همه چیز خاکستری
نه خودمان آن آدمهای قدیم هستیم نه خانه هایمان
جایی از کارمان بد می لنگد.
#عادله_زمانی
@adelehz
پدر بزرگم مردی
آزادی خواه بود
پیش از آنکه تیر بارانش کنند
تمام شعرهایش را
پای درخت انار باغچه چال کرد
من هیچوقت شعرهایش را نخواندم
اما از انارهای باغچه می شود
فهمید
"آزادی"
باید
سرخ و شیرین باشد…
داستایوفکی
@adelehz
آزادی خواه بود
پیش از آنکه تیر بارانش کنند
تمام شعرهایش را
پای درخت انار باغچه چال کرد
من هیچوقت شعرهایش را نخواندم
اما از انارهای باغچه می شود
فهمید
"آزادی"
باید
سرخ و شیرین باشد…
داستایوفکی
@adelehz
یک شب بدون آتش و بدون ماه، در حال خوردنِ یک ظرف خرما، به جوان گفت: «زنده هستم. وقتی دارم میخورم، به چیزی جز خوردن نمیاندیشم.
اگر در حال حرکت باشم، فقط راه میروم.
اگر ناچار شوم بجنگم، آن روز نیز مانند هر روز دیگری، برای مُردن خوب است. چون نه در گذشته زندگی میکنم نه در آینده. تنها اکنون را دارم، و اکنون است که برایم جالب است.
اگر بتوانی همواره در "اکنون" بمانی، انسان شادی خواهی بود. آن وقت میفهمی در صحرا زندگی هست، که آسمان ستاره دارد، و جنگجویان میجنگند، چون این بخشی از نوع بشر است.
زندگی یک جشن است، جشنی عظیم، چون همواره در همان لحظهای است در در آن میزیایم، و فقط در همان لحظه.»
📙کیمیاگر
✍🏻 پائولو کوئلیو
@adelehz
اگر در حال حرکت باشم، فقط راه میروم.
اگر ناچار شوم بجنگم، آن روز نیز مانند هر روز دیگری، برای مُردن خوب است. چون نه در گذشته زندگی میکنم نه در آینده. تنها اکنون را دارم، و اکنون است که برایم جالب است.
اگر بتوانی همواره در "اکنون" بمانی، انسان شادی خواهی بود. آن وقت میفهمی در صحرا زندگی هست، که آسمان ستاره دارد، و جنگجویان میجنگند، چون این بخشی از نوع بشر است.
زندگی یک جشن است، جشنی عظیم، چون همواره در همان لحظهای است در در آن میزیایم، و فقط در همان لحظه.»
📙کیمیاگر
✍🏻 پائولو کوئلیو
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقای مدنی شهروند گلپایگانی بعد دوماه که از یه آهوی بی مادر نگهداری کرده حالا باید اون و زیستگاه اصلیش برگردونه
لحظه ی خداحافظی ...
خدا امثال آقای مدنی رو برای دنیا زیاد کنه .
@adelehz
لحظه ی خداحافظی ...
خدا امثال آقای مدنی رو برای دنیا زیاد کنه .
@adelehz
او استکان چایی خود را نخورد و رفت
بغض مرا به دست غزل ها سپرد و رفت
گفتم نرو بمان قسم ات می دهم ولی
تنها به روی حرف خودش پا فشرد و رفت
@adelehz
بغض مرا به دست غزل ها سپرد و رفت
گفتم نرو بمان قسم ات می دهم ولی
تنها به روی حرف خودش پا فشرد و رفت
@adelehz
🔴هشدار به واکسن نزدهها؛ خطر سویه جدید کرونا در کمین است
◽️سویهی جدیدی از ویروس کرونا با سرعت فراگیری بسیار بالاتر از سویههای قبلی از آفریقای جنوبی در حال انتشار به سایر کشورها است.
◽️سرعت انتشار سویه جدید که B.1.1.529 نام دارد به مراتب از سویههای قبلی که باعث ایجاد موجهای اول تا پنجم کرونا در ایران شدند بالاتر است.
◽️برای رسیدن به ایمنی ناشی از واکسن به بیش از یک ماه زمان نیاز است. اگر به دلیل شرایط آرام فعلی واکسن زدن را تا زمان شروع موج جدید به تعویق بیاندازیم، بدن ما زمان کافی برای رسیدن به سطح ایمنی ناشی از واکسن را نخواهد داشت.
◽️همچنین، بسیاری از افرادی که واکسن زدن خود را تا شروع موج جدید به تعویق بیاندازند احتمالا در شرایطی واکسن خواهند زد که مبتلا هستند ولی اطلاع ندارند. در این شرایط، واکسن نه تنها کمکی نمیکند، بلکه باعث تشدید بیماری خواهد شد.
◽️ضروری است از هماکنون کشور را برای مقابله با موج جدید آماده کنیم.
@adelehz
◽️سویهی جدیدی از ویروس کرونا با سرعت فراگیری بسیار بالاتر از سویههای قبلی از آفریقای جنوبی در حال انتشار به سایر کشورها است.
◽️سرعت انتشار سویه جدید که B.1.1.529 نام دارد به مراتب از سویههای قبلی که باعث ایجاد موجهای اول تا پنجم کرونا در ایران شدند بالاتر است.
◽️برای رسیدن به ایمنی ناشی از واکسن به بیش از یک ماه زمان نیاز است. اگر به دلیل شرایط آرام فعلی واکسن زدن را تا زمان شروع موج جدید به تعویق بیاندازیم، بدن ما زمان کافی برای رسیدن به سطح ایمنی ناشی از واکسن را نخواهد داشت.
◽️همچنین، بسیاری از افرادی که واکسن زدن خود را تا شروع موج جدید به تعویق بیاندازند احتمالا در شرایطی واکسن خواهند زد که مبتلا هستند ولی اطلاع ندارند. در این شرایط، واکسن نه تنها کمکی نمیکند، بلکه باعث تشدید بیماری خواهد شد.
◽️ضروری است از هماکنون کشور را برای مقابله با موج جدید آماده کنیم.
@adelehz
در مقطع فوقلیسانس استادی داشتیم
كه بسیار باسواد و البته بداخلاق بود.
یكی از دانشجویان که بسیار دیرفهم و
در عینحال جوانی جاهطلب بود برای
رسیدن به مقطع پایان نامه نیاز به یک
نمره ارفاق از درس آن استاد داشت و
استاد سالخوردۀ ما هم به هیچ وجه
زیر بار آن نمیرفت...
من علیرغم میل باطنی به سراغ
استاد رفتم و گفتم:
ایشان پسر خوبیست و فقیر است،
پرداختن اجارۀ منزل در اینجا برایش
دشوار است اگر میشود برای قبول
شدن کمکش کنید.
آن روز استاد حرفی زد كه
بعدها عمقش را فهمیدم.
ایشان فرمود: تركیب بیسوادی و جاهطلبی
و فقر میتواند فاجعه به پا كند، شما از
كجا میدانید كه این آدم در آینده به
پست و مقام مهمی نرسد،
بگذار تو و من عامل این فاجعه نباشیم.
@adelehz
كه بسیار باسواد و البته بداخلاق بود.
یكی از دانشجویان که بسیار دیرفهم و
در عینحال جوانی جاهطلب بود برای
رسیدن به مقطع پایان نامه نیاز به یک
نمره ارفاق از درس آن استاد داشت و
استاد سالخوردۀ ما هم به هیچ وجه
زیر بار آن نمیرفت...
من علیرغم میل باطنی به سراغ
استاد رفتم و گفتم:
ایشان پسر خوبیست و فقیر است،
پرداختن اجارۀ منزل در اینجا برایش
دشوار است اگر میشود برای قبول
شدن کمکش کنید.
آن روز استاد حرفی زد كه
بعدها عمقش را فهمیدم.
ایشان فرمود: تركیب بیسوادی و جاهطلبی
و فقر میتواند فاجعه به پا كند، شما از
كجا میدانید كه این آدم در آینده به
پست و مقام مهمی نرسد،
بگذار تو و من عامل این فاجعه نباشیم.
@adelehz
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبحت بخیر مهربانم
هرکجا که هستی و هرچه که میکنی تفاوتی ندارد .
دلت را به خدا بسپار
خدای جوجه گنجشکهای ناتوان ،خدای آهوان رمیده،خدای غنچه های ظریف نشکفته
خدای تو هم هست .
به او بسپار همه چیز را ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
هرکجا که هستی و هرچه که میکنی تفاوتی ندارد .
دلت را به خدا بسپار
خدای جوجه گنجشکهای ناتوان ،خدای آهوان رمیده،خدای غنچه های ظریف نشکفته
خدای تو هم هست .
به او بسپار همه چیز را ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
امروز دوستی پیدا کردم که منو خوشحال میکنه و من خیلی خوشحالم که اون خوشحالم میکنه، چون اين خيلی مهمه.
اگه من خوشحال بشم...
همسایههای من هم خوشحال میشن، خانوادهام، همکارام و مردمی که هر روز میببینم .
اونا اگه خوشحال بشن خب، خيلیهای ديگه هم خوشحال میشن اینجوری شاید حال دنیا یه کم بهتر بشه.
پس چه خوبه که دوستی پیدا کردم که منو خوشحال میکنه.
شلسیلور استاین
@adelehz
اگه من خوشحال بشم...
همسایههای من هم خوشحال میشن، خانوادهام، همکارام و مردمی که هر روز میببینم .
اونا اگه خوشحال بشن خب، خيلیهای ديگه هم خوشحال میشن اینجوری شاید حال دنیا یه کم بهتر بشه.
پس چه خوبه که دوستی پیدا کردم که منو خوشحال میکنه.
شلسیلور استاین
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
امروز دوستی پیدا کردم که منو خوشحال میکنه و من خیلی خوشحالم که اون خوشحالم میکنه، چون اين خيلی مهمه. اگه من خوشحال بشم... همسایههای من هم خوشحال میشن، خانوادهام، همکارام و مردمی که هر روز میببینم . اونا اگه خوشحال بشن خب، خيلیهای ديگه هم خوشحال میشن…
دقیقا بهمین دلیل هست که من تاکید دارم از کسانی که مود تون و با حرف های منفی و غر زدن هاشون منفی میکنند دوری کنید.
@adelehz
@adelehz