"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ﺣﺎﻝ ﻣﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺏ ﺭﺍ ﻣﻌﻨﺎ نکن

نجمه زارع

شب زیبا ❤️

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محبوب دلخواه من
مبادا گمان بری که بهار بر نمی گردد.
این را حتی در دل سرد ترین روز سال هم از یاد نبر.
همچنان این را نمی گویم‌تا فکر کنی زمستان چیزی کم از بهار دارد،در واقع نه
واقعیت آن است که اگر زیبا نگریستن را آموخته باشی در هر فصل و روزی چیزی زیبا برای خوشحالی خواهی یافت .
این را از ان‌جهت می گویم تا بدانی هیچ چیز ابدی نیست نه سرد ترین روز سال نه دل انگیز ترینش
آیا منصفانه است تا برای چیزی تا این حد گذرا بر خود سخت بگیری؟
محبوب دلخواهم
بگذر و بگذار و زندگی کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی و پیدا کنید اینجوری نگاهتون کنه😍
@adelehz
هربار که پیک برام چیزی میاره دم خونه، سعی میکنم با دادن یه میوه یا شکلات یا گز یا هر چیزی تو خونه داشته باشم، ازش تشکر کنم. امشب به آقای پیک که خیلی هم خوش تیپ و قشنگ بود یه پرتقال دادم با یه کیت کت. گفت بَه آقا دمت گرم، خانومم عاشق کیت کته. یه کیت کت دیگه هم بهش دادم، گفتم کلاه بذار سرت مرد حسابی. گفت خفه میشه آدم. گفتم وقتی یه نفر خونه منتظرته که با دیدن کیت کت چشمت برق می زد برای اونی که عاشق کیت کته، باید مراقب خودت باشی. گفت چشم.
یه ذره وایسادم تو سرما به رفتنش نگاه کردم. نمی دونم چرا به نظرم اومد خودش و موتورش دارن می رقصن و میرن. میخوام بگم بله، سرده و ویروسه و گرونیه، تلخیم و امید اسم یه گلدون خشک شده گوشه آشپزخونه منه، همه اینها درست، اما من می دونم شفا همیشه در مهربونیه.

👤حمید سلیمی
@adelehz
یادت
نرگس شیرازست
میان زمستانم
#عادله_زمانی
@adelehz
صَنما چگونه گويم، كه تو نورِ جانِ مایی

مولانای جان
@adelehz
از نظر روحی نیاز دارم که باز کودکی ده ساله باشم ،توی جنگلهای گیلان شاد و خرم چست وچابک
باز باران با ترانه با گوهرهای فراوان بزند بر بام خانه
و مگر بتوانم از آن باران استفاده کنم و غبار این روزهای دلم را بشویم .
کودکی ده ساله باشم و دغدغه هایم هنوز اندازه ی همان ده سال باشد .کوچک و آرام..
#عادله_زمانی
@adelehz
ماشالله به معلمای الان😒🙄

@adelehz
😁1
وصف چشمان تو در تاج محل می گنجد.


@adelehz
یک عمر
در انتظارِ کسی هستی
که درکت کند و تو را
همان‌گونه که هستی بپذیرد.
و عاقبت
درمی‌یابی که او
از همان آغاز
خودت بوده‌ای...

ریچارد باخ

+هوای خودت را داشته باش .
@adelehz
رفیق پاییز ست و خرمالو
زندگی ست و صبر
خرمالو هم وقتی به جانت میچسبد که برای چیدن و خوردنش صبر کرده باشی
و زندگی هم عین مثال
القصه میخواهم بگویم
شیرینی هرچیز سر حوصله بدست می آید
یادت که نرفته است.
#عادله_زمانی
@adelehz
این آب میوه گیریا یادتونه؟
ولش میکردی می رفت تو کوچه می افتاد دنبال گربه ها🤦‍♀😁
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
😘 Sticker
اینجوری خودتون و دوست داشته باشین😍😌
@adelehz
پاتریک: یک ساعت چقدر طول میکشه؟
باب‌: بستگی داره پیش کی باشی!

@adelehz
نیاز داریم به یک نفر که رفیق باشد، نه دوست!
که "دوست" یارِ شادی و آسانی‌ست و "رفیق" شریک غم‌ها و بانیِ لبخندها …
که فرق است میان رفیق و دوست و ما این‌روزها دلمان رفیق میخواهد، نه دوست!

✍🏻 مایک وایکینگ

‌‌ @adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در یک عصر گرم
میان گندمزاری در دورترین نقطه ی سرزمینی که تابحال ندیده ای..
وقتی عطر و رایحه ی سیب در فضا پراکنده شده باشد ..
وقتی در دشت دراز کشیده باشی و به او فکر کنی
به خنده هایش و نگاهش وقتی پنهانی نگاهش میکردی ...
و این چنین صدای اوازی در گوشت بپیچد
در حالی که باد گوشه ی پیراهن سرخت را کمی تکان داده ست ...
دنیا چه قدر زیبا میشود
چه قدر رویایی
چقدر دور
چقدر دست نیافتنی...
#عادله_زمانی
#آندره_آ_بوچلی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنظر آسون میاد اما اگه مثل من نقاشی تون خوب نباشه در واقع کار سختیه :)
@adelehz