"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اینا زیادی خوبن🦊❤️
@adelehz
1
به نیت شفای یک مادر مهربان در icu
لطفا برای خوندن سوره نصر چند ثانیه وقت بگذارید .😔❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کمتر پیش میاید که زندگی فرصت دوباره ای برای جبران خنده ای که از دست دادی به تو بدهد.اما درعوض زندگی همیشه فرصت برای افسوس و حسرت دارد که به بقیه بدهد .
پس اگر یک روز زندگی آنقدر سخاوت مند شد که به تو خنده بدهد ابدا دستش را رد نکن‌.
بخند
فرصت را از دست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
محبوب من...
هر چیزی مزه‌ای دارد و خوشمزه‌ترین چیزها با هم بودن است. آن را مقایسه کنید با مزه‌ی تنهایی، با مزه‌ی تشنگی، گرسنگی، با مزه‌ی تنگدستی، بی‌قراری و بی‌کسی.

👤 محمد صالح علا
@adelehz
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
ﺣﺎﻝ ﻣﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺏ ﺭﺍ ﻣﻌﻨﺎ نکن

نجمه زارع

شب زیبا ❤️

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محبوب دلخواه من
مبادا گمان بری که بهار بر نمی گردد.
این را حتی در دل سرد ترین روز سال هم از یاد نبر.
همچنان این را نمی گویم‌تا فکر کنی زمستان چیزی کم از بهار دارد،در واقع نه
واقعیت آن است که اگر زیبا نگریستن را آموخته باشی در هر فصل و روزی چیزی زیبا برای خوشحالی خواهی یافت .
این را از ان‌جهت می گویم تا بدانی هیچ چیز ابدی نیست نه سرد ترین روز سال نه دل انگیز ترینش
آیا منصفانه است تا برای چیزی تا این حد گذرا بر خود سخت بگیری؟
محبوب دلخواهم
بگذر و بگذار و زندگی کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی و پیدا کنید اینجوری نگاهتون کنه😍
@adelehz
هربار که پیک برام چیزی میاره دم خونه، سعی میکنم با دادن یه میوه یا شکلات یا گز یا هر چیزی تو خونه داشته باشم، ازش تشکر کنم. امشب به آقای پیک که خیلی هم خوش تیپ و قشنگ بود یه پرتقال دادم با یه کیت کت. گفت بَه آقا دمت گرم، خانومم عاشق کیت کته. یه کیت کت دیگه هم بهش دادم، گفتم کلاه بذار سرت مرد حسابی. گفت خفه میشه آدم. گفتم وقتی یه نفر خونه منتظرته که با دیدن کیت کت چشمت برق می زد برای اونی که عاشق کیت کته، باید مراقب خودت باشی. گفت چشم.
یه ذره وایسادم تو سرما به رفتنش نگاه کردم. نمی دونم چرا به نظرم اومد خودش و موتورش دارن می رقصن و میرن. میخوام بگم بله، سرده و ویروسه و گرونیه، تلخیم و امید اسم یه گلدون خشک شده گوشه آشپزخونه منه، همه اینها درست، اما من می دونم شفا همیشه در مهربونیه.

👤حمید سلیمی
@adelehz
یادت
نرگس شیرازست
میان زمستانم
#عادله_زمانی
@adelehz
صَنما چگونه گويم، كه تو نورِ جانِ مایی

مولانای جان
@adelehz
از نظر روحی نیاز دارم که باز کودکی ده ساله باشم ،توی جنگلهای گیلان شاد و خرم چست وچابک
باز باران با ترانه با گوهرهای فراوان بزند بر بام خانه
و مگر بتوانم از آن باران استفاده کنم و غبار این روزهای دلم را بشویم .
کودکی ده ساله باشم و دغدغه هایم هنوز اندازه ی همان ده سال باشد .کوچک و آرام..
#عادله_زمانی
@adelehz
ماشالله به معلمای الان😒🙄

@adelehz
😁1
وصف چشمان تو در تاج محل می گنجد.


@adelehz
یک عمر
در انتظارِ کسی هستی
که درکت کند و تو را
همان‌گونه که هستی بپذیرد.
و عاقبت
درمی‌یابی که او
از همان آغاز
خودت بوده‌ای...

ریچارد باخ

+هوای خودت را داشته باش .
@adelehz
رفیق پاییز ست و خرمالو
زندگی ست و صبر
خرمالو هم وقتی به جانت میچسبد که برای چیدن و خوردنش صبر کرده باشی
و زندگی هم عین مثال
القصه میخواهم بگویم
شیرینی هرچیز سر حوصله بدست می آید
یادت که نرفته است.
#عادله_زمانی
@adelehz
این آب میوه گیریا یادتونه؟
ولش میکردی می رفت تو کوچه می افتاد دنبال گربه ها🤦‍♀😁
@adelehz