قدر مردی را که در هرشرایط سخت به یاد شماست ودلش برایتان تنگ میشود را حسابی بدانید.این آدمها کم یابند ،نایابند...مرد مغرور اما وجود ادم را اب میکند.اگر وقتی بعدازیک روز نبودش به اوگله کنی که اصلا بیادم نبودی و او به تو بگوید هزار کار دارد که انجام دهد ..یعنی پای قلبت بدجور شکسته است.خودمان میدانیم خودتان هم میدانید که بیاد هم بودن بهانه نمیخواهد..مردی که با هزار مشغله هنوزهم فکرش خوشحال کردن شماست جواهر کم یابی ست اگر پیدایش کردید به هیچ قیمتی از دستش ندهید.در عشق بازی و خوش بودن هیچ مردی بی حوصله نیست اما مردی که باوجود خستگی دلش شمارا بخواهد به سادگی پیدا نمیشود.ادم قلبی را که هزار باربشکند هزار بارچسب میزند.ولی هربار یک تکه از شکسته هایش گم میشود.وتو هربارباخودت میگویی یک تکه که چیزی نیست و نهایتا میبینی که تکه های شکسته زیاد شد..انقدر که ازقلبت چیزی باقی نماند.
خلاصه کلام آنکه مردی که به بهانه های زنانه ات بها ندهد.با اینکه به خاطر نبودنش ناراحتی،عصبی شود...یعنی هنوز خیلی مانده تا راه دل تورا یاد بگیرد.کاش همه مردها یادمیگرفتند که اگر دختری دیگر مثل قدیم نگرانتان نیست و دیگر دم به دقیقه نمیپرسد کجایی؟یعنی خیلی بدجور ذوقش را کشته اید توی قلب کوچکش...
انقدر که از همه چیز عبور کرده است..
همین
#عادله_زمانی
شب خوش❤️
@adelehz
خلاصه کلام آنکه مردی که به بهانه های زنانه ات بها ندهد.با اینکه به خاطر نبودنش ناراحتی،عصبی شود...یعنی هنوز خیلی مانده تا راه دل تورا یاد بگیرد.کاش همه مردها یادمیگرفتند که اگر دختری دیگر مثل قدیم نگرانتان نیست و دیگر دم به دقیقه نمیپرسد کجایی؟یعنی خیلی بدجور ذوقش را کشته اید توی قلب کوچکش...
انقدر که از همه چیز عبور کرده است..
همین
#عادله_زمانی
شب خوش❤️
@adelehz
اگر میشد صدا را دید
چه گلهایی!
چه گلهایی!
که از باغ صدای تو
به هر آواز میشد چید.
اگر میشد صدا را دید.
#شفیعی_کدکنی
@adelehz
چه گلهایی!
چه گلهایی!
که از باغ صدای تو
به هر آواز میشد چید.
اگر میشد صدا را دید.
#شفیعی_کدکنی
@adelehz
دیدارِ تو گر
صبحِ ابد هم دهَدَم دست!
مـن
سَرخوشم از
لذتِ این چشم به راهی...!
#فریدون_مشیری
صبح خوشگلتون بخیر💋
@adelehz
صبحِ ابد هم دهَدَم دست!
مـن
سَرخوشم از
لذتِ این چشم به راهی...!
#فریدون_مشیری
صبح خوشگلتون بخیر💋
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جونم😍💋
@adelehz
@adelehz
خیلی زشته که روسری همسایه تون و وقتی توخونه تون جا مونده و اونم یادش نیست، بردارین استفاده کنید.وایتکسی کنید خرابش کنید چهارماه بعد بیارید بگید باد اورده بود توخونه ما!!
حدااقل برش نگردونین ادم فک کنه گم شده نه اینکه بااین وضع ببینه..
#بی_فرهنگی
#واقعیت
@adelehz
حدااقل برش نگردونین ادم فک کنه گم شده نه اینکه بااین وضع ببینه..
#بی_فرهنگی
#واقعیت
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این روزها
بدجور نیاز دارم
به یکی ازاین خانه ها
ازاین مادربزرگهای مهربان
که بروم گوشی را خاموش کنم
سرم را بگذارم روی دامنش..
بگویم مادرجان سخت است
بخندد بگوید درست میشودمادر
خداکریم است..
@adelehz
بدجور نیاز دارم
به یکی ازاین خانه ها
ازاین مادربزرگهای مهربان
که بروم گوشی را خاموش کنم
سرم را بگذارم روی دامنش..
بگویم مادرجان سخت است
بخندد بگوید درست میشودمادر
خداکریم است..
@adelehz
یکی پیدا شود
دستمان رابگیرد ببرد
اینجا توی این حیاط
رهایمان کند
بگوید اینقدر که جز و ولز میزنی
اسمش زندگی نیست.
زندگی اینجاست
زندگی کن..
@adelehz
دستمان رابگیرد ببرد
اینجا توی این حیاط
رهایمان کند
بگوید اینقدر که جز و ولز میزنی
اسمش زندگی نیست.
زندگی اینجاست
زندگی کن..
@adelehz