"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قدر مردی را که در هرشرایط سخت به یاد شماست ودلش برایتان تنگ میشود را حسابی بدانید.این آدمها کم یابند ،نایابند...مرد مغرور اما وجود ادم را اب میکند.اگر وقتی بعدازیک روز نبودش به اوگله کنی که اصلا بیادم نبودی و او به تو بگوید هزار کار دارد که انجام دهد ..یعنی پای قلبت بدجور شکسته است.خودمان میدانیم خودتان هم میدانید که بیاد هم بودن بهانه نمیخواهد..مردی که با هزار مشغله هنوزهم فکرش خوشحال کردن شماست جواهر کم یابی ست اگر پیدایش کردید به هیچ قیمتی از دستش ندهید.در عشق بازی و خوش بودن هیچ مردی بی حوصله نیست اما مردی که باوجود خستگی دلش شمارا بخواهد به سادگی پیدا نمیشود.ادم قلبی را که هزار باربشکند هزار بارچسب میزند.ولی هربار یک تکه از شکسته هایش گم میشود.وتو هربارباخودت میگویی یک تکه که چیزی نیست و نهایتا میبینی که تکه های شکسته زیاد شد..انقدر که ازقلبت چیزی باقی نماند.
خلاصه کلام آنکه مردی که به بهانه های زنانه ات بها ندهد.با اینکه به خاطر نبودنش ناراحتی،عصبی شود...یعنی هنوز خیلی مانده تا راه دل تورا یاد بگیرد.کاش همه مردها یادمیگرفتند که اگر دختری دیگر مثل قدیم نگرانتان نیست و دیگر دم به دقیقه نمیپرسد کجایی؟یعنی خیلی بدجور ذوقش را کشته اید توی قلب کوچکش...
انقدر که از همه چیز عبور کرده است..
همین
#عادله_زمانی
شب خوش❤️
@adelehz
جان می‌دهم ازحسرت دیدار تو چون صبح
باشد که چو خورشید درخشان به درآیی
#حافظ
صبح قشنگ تون بخیر❤️❤️
@adelehz
‏اگر می­شد صدا را دید
چه گل­هایی!
چه گل­هایی!
که از باغ صدای تو
به هر آواز می­شد چید.
اگر می­شد صدا را دید.
#شفیعی_کدکنی
@adelehz
دوستت دارم همیشه❤️
@adelehz
موزیک شب ،قطعه نفس نفس از روزبه نعمت الهی❤️🌙
بشنوید با ما🌙🎼🎧
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیدارِ تو گر
صبحِ ابد هم دهَدَم دست!
مـن
سَرخوشم از
لذتِ این چشم به راهی...!
#فریدون_مشیری

صبح خوشگلتون بخیر💋

@adelehz
می آیی
می روی
جان می دهی..
بیخود نیست اسمت را
گذاشته ام
نفسم..
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا
تا دل بود
دلبر تو باشی...

#نظامی

@adelehz
خیلی زشته که روسری همسایه تون و وقتی توخونه تون جا مونده و اونم یادش نیست، بردارین استفاده کنید.وایتکسی کنید خرابش کنید چهارماه بعد بیارید بگید باد اورده بود توخونه ما!!
حدااقل برش نگردونین ادم فک کنه گم شده نه اینکه بااین وضع ببینه..
#بی_فرهنگی
#واقعیت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏من مهربان ندارم
نامهربان من کو؟

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه نفر پیدا نمیشه یه لیوان
اب بده دست این بچه؟☺️😊
@adelehz
عاشق
فقط مولانا!
تا شمس یه اشارت نمود
این دیوان براش نوشت.
بقیش همش سوسول بازیه😒😞
@adelehz
ازیک جایی به بعد
نه غر بزنید
نه گیر بدهید
نه سعی کنید درکش کنید
بگذارید همانطور که میخواهد زندگی کند
شما هرگز قادربه تغییر آدمی که خودش خواهان تغییر نیست نخواهیدبود.
راهتان رابروید بدون نیاز به او
این روزها
بدجور نیاز دارم
به یکی ازاین خانه ها
ازاین مادربزرگهای مهربان
که بروم گوشی را خاموش کنم
سرم را بگذارم روی دامنش..
بگویم مادرجان سخت است
بخندد بگوید درست میشودمادر
خداکریم است..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی
هیچ زبانی جز سکوت
نمیتواند عمق دلشکستگی ادم
رابیان کند.
#عادله_زمانی
@adelehz