"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بریم لالا
شبتون خوشگل❤️💋💋
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح یک روز تعطیل
شیرین است ...
مثل دیدنت از دور وقتی بی هوا
قدم زنان می آیی
❤️❤️❤️
@adelehz
زن...
مردی ثروتمند نمیخواهد یا
خوش چهره و یا حتی شاعر..!
او مردی را میخواهد که بفهمد
چشم هایش را و اگر ناراحت شد
به سینه اش اشاره کند و بگوید:
اینجا وطن توست...

#نزار_قبانی

@adelehz
چنین خونه ای
هوای گرم اردیبهشت
چای تازه دم
ودیگرهیچ 😊
الان هیچ کدومشم موجود نیست😅
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قدر مردی را که در هرشرایط سخت به یاد شماست ودلش برایتان تنگ میشود را حسابی بدانید.این آدمها کم یابند ،نایابند...مرد مغرور اما وجود ادم را اب میکند.اگر وقتی بعدازیک روز نبودش به اوگله کنی که اصلا بیادم نبودی و او به تو بگوید هزار کار دارد که انجام دهد ..یعنی پای قلبت بدجور شکسته است.خودمان میدانیم خودتان هم میدانید که بیاد هم بودن بهانه نمیخواهد..مردی که با هزار مشغله هنوزهم فکرش خوشحال کردن شماست جواهر کم یابی ست اگر پیدایش کردید به هیچ قیمتی از دستش ندهید.در عشق بازی و خوش بودن هیچ مردی بی حوصله نیست اما مردی که باوجود خستگی دلش شمارا بخواهد به سادگی پیدا نمیشود.ادم قلبی را که هزار باربشکند هزار بارچسب میزند.ولی هربار یک تکه از شکسته هایش گم میشود.وتو هربارباخودت میگویی یک تکه که چیزی نیست و نهایتا میبینی که تکه های شکسته زیاد شد..انقدر که ازقلبت چیزی باقی نماند.
خلاصه کلام آنکه مردی که به بهانه های زنانه ات بها ندهد.با اینکه به خاطر نبودنش ناراحتی،عصبی شود...یعنی هنوز خیلی مانده تا راه دل تورا یاد بگیرد.کاش همه مردها یادمیگرفتند که اگر دختری دیگر مثل قدیم نگرانتان نیست و دیگر دم به دقیقه نمیپرسد کجایی؟یعنی خیلی بدجور ذوقش را کشته اید توی قلب کوچکش...
انقدر که از همه چیز عبور کرده است..
همین
#عادله_زمانی
شب خوش❤️
@adelehz
جان می‌دهم ازحسرت دیدار تو چون صبح
باشد که چو خورشید درخشان به درآیی
#حافظ
صبح قشنگ تون بخیر❤️❤️
@adelehz
‏اگر می­شد صدا را دید
چه گل­هایی!
چه گل­هایی!
که از باغ صدای تو
به هر آواز می­شد چید.
اگر می­شد صدا را دید.
#شفیعی_کدکنی
@adelehz
دوستت دارم همیشه❤️
@adelehz
موزیک شب ،قطعه نفس نفس از روزبه نعمت الهی❤️🌙
بشنوید با ما🌙🎼🎧
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیدارِ تو گر
صبحِ ابد هم دهَدَم دست!
مـن
سَرخوشم از
لذتِ این چشم به راهی...!
#فریدون_مشیری

صبح خوشگلتون بخیر💋

@adelehz
می آیی
می روی
جان می دهی..
بیخود نیست اسمت را
گذاشته ام
نفسم..
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا
تا دل بود
دلبر تو باشی...

#نظامی

@adelehz
خیلی زشته که روسری همسایه تون و وقتی توخونه تون جا مونده و اونم یادش نیست، بردارین استفاده کنید.وایتکسی کنید خرابش کنید چهارماه بعد بیارید بگید باد اورده بود توخونه ما!!
حدااقل برش نگردونین ادم فک کنه گم شده نه اینکه بااین وضع ببینه..
#بی_فرهنگی
#واقعیت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏من مهربان ندارم
نامهربان من کو؟

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه نفر پیدا نمیشه یه لیوان
اب بده دست این بچه؟☺️😊
@adelehz