"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
کاش زمان قاجار بدنیا میومدم و هرچی دلم میخواست میخوردم بدون اینکه نگران چاق شدنم باشم بعدم وقتی تپل مپل میشدم میرفتم سوگلی دربار میشدم 😔
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه کنم آهوی جانم سر صحرای تو دارد..

مولانای جان

صدای: احمدشاملو
@adelehz
خواهی که دلت نشکند از سنگ مکافات
مَشکن دل کَس را که در این خانه کسی هست

شب زیبا ❤️
@adelehz
غرق در مدرنیته
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم‌.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی

صبح بخیر ❤️
@adelehz
من عمیقا به اونی که صبح زود پا میشه میره اینجا صبونه میخوره میگم هزار ماشالله به اراده ات 😄
حالا من و دوستم یه بار تصمیم گرفتیم بریم کوه صبح زود بهم زنگ زد گفت بیداری ؟ گفتم نه
گفت منم نه
کنسل شد دیگه🥲😄
@adelehz
😁1
هر خزان
آرزویم این است
خزان نبینی غنچه ی بهاری ام
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
باغ شازده کرمان
@adelehz
سال ها پیش که کودک بودم
سر هر کوچه کسی بود که
چینی را بند می زد با عشق

و من آن روز به خود می گفتم
آخر این هم شد کار ؟

ولی امروز که دیگر اثری از او نیست

نقش یک دل که به روی چینی است
تَرَکی دارد و من . . .
در به در
کوی به کوی
در پی بند زنی می گردم !!

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و شادی
هرگز سرزمین های زیبای مارا رها نخواهد کرد
تمام اشک ها خشک خواهد شد
دوباره میخندیم و می رقصیم و زندگی میکنیم
تاریخ شاهد ست که شادی و عشق ما را و ما آن را هرگز رها نمیکنند و نمیکنیم ...
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
Deltangi
Parvin
من صدامو از تو میخوام ...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز
ای فصل برگ‌ریز
ای همچو مرگ
خوب و رهاننده و عزیز
گویم اگر دوست‌ترت دارم از بهار
باور نمی‌کنی؟!
شفيعی كدكنی

#دلبرانه_های_پاییز
مشهد
@adelehz
تغییرات هورمونی دوران پریود واضح هست
ولی بنظرم اینها یکم اغراق آمیز میاد
خصوصا اون مورد مقنعه
و اگر واقعا چنین چیزی اتفاق افتاده بنظرم تحمل چنین رفتاری برای اطرافیان خیلی سخته تره تا خود فرد
خیلی حوصله میخواد

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در زندگی دو موهبت وجود دارد: کتاب و دوست.
و این دو باید از لحاظ تعداد، دقیقاً عکس هم باشند. تعداد زیادی کتاب و عدۀ انگشت‌شماری دوست.

✍🏻 الیف شافاک
📷عادله زمانی
@adelehz
واقعیت این ست که همیشه همه چیز با هم به یک انسان اعطا نمی شود.
این شبیه زنگ ورزش مدرسه در فصل زمستان است .تو اجازه داری در حیاط ورزش کنی اما هوا انقدر سرد است که باید در کلاس بمانی ،میتوانی تمام ساعت را غر بزنی یا راهی پیدا کنی و از آن ساعت بیکاری لذت ببری .
میخواهم بگویم،این هنر توست که با آنچه در اختیارت می‌گذراند چیزی دلخواه بسازی‌.
زندگی،به کثرت پر از کمبود است اما هیچ کمبودی نمیتواند عطش ذوق به زندگی را نابود سازد.
زندگی کن.
#عادله_زمانی

صبح بخیر
@adelehz
کاش بتوانم به دخترم بیاموزم که مسیر زیباتر شدنش نه الزاما همیشه از آرایشگاه‌ها وسالن های مد، که از کتابخانه ها و کتابفروشی ها هم می‌گذرد.

#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
که این دنیا نمی ارزد به این پرهیز و این دوری @adelehz
اول ویدیو رو ببینید که مال چندماه پیشِ
بعد این پیام و بخونید
و تا شب با خودتون صد برابر تکرار کنید هیچ غم سنگینی باقی نمیمونه
صدبار...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مردی که
دهان دارد اما حرف نمی‌زند،
لب دارد اما نمی‌بوسد،
با بینی‌اش هیچ چیزی را نمی‌بوید،
با گوش‌هایش چیزی را نمی‌شنود،
مردی با چشمان غمگین و بازوان بلند که نمی‌داند چگونه به آغوش بکشد ،
مترسکی است
که گنجشک‌های من رافریب داده

مرام المصری

@adelehz