This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید مثل زمین صبور باشی،
صبر کن تا موسم شکفتن،
باید مثل زمین بود،
مثل زمین خوب.
اگر حوصله داشته باشی، دوباره همه چیز خوب میشود، حتی اگر صد بار هم شکست بخوری نباید مایوس شوی.
شکست و ناکامی هم برای خودش نوعی سعادت است.
✍🏻 رومن رولان
@adelehz
صبر کن تا موسم شکفتن،
باید مثل زمین بود،
مثل زمین خوب.
اگر حوصله داشته باشی، دوباره همه چیز خوب میشود، حتی اگر صد بار هم شکست بخوری نباید مایوس شوی.
شکست و ناکامی هم برای خودش نوعی سعادت است.
✍🏻 رومن رولان
@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بهشت قبل از آن یک مکان باشد
حسی ست که میتواند متفاوت از تمام احساسات قبلی باشد .
#عادله_زمانی
ویدئوی زیبا هنرِ پریسا جان راغیان ❤️
@adelehz
حسی ست که میتواند متفاوت از تمام احساسات قبلی باشد .
#عادله_زمانی
ویدئوی زیبا هنرِ پریسا جان راغیان ❤️
@adelehz
یک وقتهایی، باید خودت را به "بیخیالی" بزنی
بیخیال تمام آدمهایی که دوستت ندارند!
بیخیال تمام کارهایی کـه میخواستی بشود اما نشد
بیخیال هرکس که امروز "وارد" زندگیات و فردا رفت!
بیخیالِ تلاشهای بینتیجهات
دوست داشتنهای بیثمرت،
وقتی کسی دوستت ندارد اصرار نکن! وقتی کسی برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامههایش جا نده!
«زندگی همین است
شاید، تو برای همه وقت بگذاری ولی قرار نیست که: همه دوستت داشته
باشند و برایت وقت داشته باشند...
شاید که بهانههایشان برای فرار تورا قانع نکند
گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی... بگذار
فکر کنند نفهمیدی!
ساموئل بکت
@adelehz
بیخیال تمام آدمهایی که دوستت ندارند!
بیخیال تمام کارهایی کـه میخواستی بشود اما نشد
بیخیال هرکس که امروز "وارد" زندگیات و فردا رفت!
بیخیالِ تلاشهای بینتیجهات
دوست داشتنهای بیثمرت،
وقتی کسی دوستت ندارد اصرار نکن! وقتی کسی برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامههایش جا نده!
«زندگی همین است
شاید، تو برای همه وقت بگذاری ولی قرار نیست که: همه دوستت داشته
باشند و برایت وقت داشته باشند...
شاید که بهانههایشان برای فرار تورا قانع نکند
گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی... بگذار
فکر کنند نفهمیدی!
ساموئل بکت
@adelehz
کاش زمان قاجار بدنیا میومدم و هرچی دلم میخواست میخوردم بدون اینکه نگران چاق شدنم باشم بعدم وقتی تپل مپل میشدم میرفتم سوگلی دربار میشدم 😔
@adelehz
@adelehz
غرق در مدرنیته
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
من عمیقا به اونی که صبح زود پا میشه میره اینجا صبونه میخوره میگم هزار ماشالله به اراده ات 😄
حالا من و دوستم یه بار تصمیم گرفتیم بریم کوه صبح زود بهم زنگ زد گفت بیداری ؟ گفتم نه
گفت منم نه
کنسل شد دیگه🥲😄
@adelehz
حالا من و دوستم یه بار تصمیم گرفتیم بریم کوه صبح زود بهم زنگ زد گفت بیداری ؟ گفتم نه
گفت منم نه
کنسل شد دیگه🥲😄
@adelehz
😁1
هر خزان
آرزویم این است
خزان نبینی غنچه ی بهاری ام
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
باغ شازده کرمان
@adelehz
آرزویم این است
خزان نبینی غنچه ی بهاری ام
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
باغ شازده کرمان
@adelehz
سال ها پیش که کودک بودم
سر هر کوچه کسی بود که
چینی را بند می زد با عشق
و من آن روز به خود می گفتم
آخر این هم شد کار ؟
ولی امروز که دیگر اثری از او نیست
نقش یک دل که به روی چینی است
تَرَکی دارد و من . . .
در به در
کوی به کوی
در پی بند زنی می گردم !!
@adelehz
سر هر کوچه کسی بود که
چینی را بند می زد با عشق
و من آن روز به خود می گفتم
آخر این هم شد کار ؟
ولی امروز که دیگر اثری از او نیست
نقش یک دل که به روی چینی است
تَرَکی دارد و من . . .
در به در
کوی به کوی
در پی بند زنی می گردم !!
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و شادی
هرگز سرزمین های زیبای مارا رها نخواهد کرد
تمام اشک ها خشک خواهد شد
دوباره میخندیم و می رقصیم و زندگی میکنیم
تاریخ شاهد ست که شادی و عشق ما را و ما آن را هرگز رها نمیکنند و نمیکنیم ...
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
هرگز سرزمین های زیبای مارا رها نخواهد کرد
تمام اشک ها خشک خواهد شد
دوباره میخندیم و می رقصیم و زندگی میکنیم
تاریخ شاهد ست که شادی و عشق ما را و ما آن را هرگز رها نمیکنند و نمیکنیم ...
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز
ای فصل برگریز
ای همچو مرگ
خوب و رهاننده و عزیز
گویم اگر دوستترت دارم از بهار
باور نمیکنی؟!
شفيعی كدكنی
#دلبرانه_های_پاییز
مشهد
@adelehz
ای فصل برگریز
ای همچو مرگ
خوب و رهاننده و عزیز
گویم اگر دوستترت دارم از بهار
باور نمیکنی؟!
شفيعی كدكنی
#دلبرانه_های_پاییز
مشهد
@adelehz
تغییرات هورمونی دوران پریود واضح هست
ولی بنظرم اینها یکم اغراق آمیز میاد
خصوصا اون مورد مقنعه
و اگر واقعا چنین چیزی اتفاق افتاده بنظرم تحمل چنین رفتاری برای اطرافیان خیلی سخته تره تا خود فرد
خیلی حوصله میخواد
@adelehz
ولی بنظرم اینها یکم اغراق آمیز میاد
خصوصا اون مورد مقنعه
و اگر واقعا چنین چیزی اتفاق افتاده بنظرم تحمل چنین رفتاری برای اطرافیان خیلی سخته تره تا خود فرد
خیلی حوصله میخواد
@adelehz
در زندگی دو موهبت وجود دارد: کتاب و دوست.
و این دو باید از لحاظ تعداد، دقیقاً عکس هم باشند. تعداد زیادی کتاب و عدۀ انگشتشماری دوست.
✍🏻 الیف شافاک
📷عادله زمانی
@adelehz
و این دو باید از لحاظ تعداد، دقیقاً عکس هم باشند. تعداد زیادی کتاب و عدۀ انگشتشماری دوست.
✍🏻 الیف شافاک
📷عادله زمانی
@adelehz
واقعیت این ست که همیشه همه چیز با هم به یک انسان اعطا نمی شود.
این شبیه زنگ ورزش مدرسه در فصل زمستان است .تو اجازه داری در حیاط ورزش کنی اما هوا انقدر سرد است که باید در کلاس بمانی ،میتوانی تمام ساعت را غر بزنی یا راهی پیدا کنی و از آن ساعت بیکاری لذت ببری .
میخواهم بگویم،این هنر توست که با آنچه در اختیارت میگذراند چیزی دلخواه بسازی.
زندگی،به کثرت پر از کمبود است اما هیچ کمبودی نمیتواند عطش ذوق به زندگی را نابود سازد.
زندگی کن.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
این شبیه زنگ ورزش مدرسه در فصل زمستان است .تو اجازه داری در حیاط ورزش کنی اما هوا انقدر سرد است که باید در کلاس بمانی ،میتوانی تمام ساعت را غر بزنی یا راهی پیدا کنی و از آن ساعت بیکاری لذت ببری .
میخواهم بگویم،این هنر توست که با آنچه در اختیارت میگذراند چیزی دلخواه بسازی.
زندگی،به کثرت پر از کمبود است اما هیچ کمبودی نمیتواند عطش ذوق به زندگی را نابود سازد.
زندگی کن.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
کاش بتوانم به دخترم بیاموزم که مسیر زیباتر شدنش نه الزاما همیشه از آرایشگاهها وسالن های مد، که از کتابخانه ها و کتابفروشی ها هم میگذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz