"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
فرزندم
جانکم
بیاموز که به راحتی به کسی دل نبندی
شاید فکر کنی من اگر ظالم نباشم تورا از عشق منع نمیکنم.
اما تو هنوز آنقدر خامی که نمیدانی
دردِ دل کندن بسیار جان خراش تر از
حذر از عشق است .
جان خراش در واقع تعبیر بی نهایت مناسبی ست .درد عشق نادرست جانت را می خراشد
چنان خراشهایی که ردش هرگز از جانت گم نمی شود...
چنین ست که حذر از عشق عاقلانه ترست.
#عادله_زمانی
@adelehz
1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اندکی آرامش
گوارای جان تان
آندره بوچلی
@adelehz


رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا

پروردگارا؛ رحمتی از نزد خود به ما عطا کن، و برای ما در کارمان زمینه هدایتی فراهم آور.

[کهف |آیه ۱۰]

شب خوش❤️
@adelehz
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
آن سال‌های کودکی همه چیز رنگ و رونق دیگری داشت .
میوه ها شیرین تر،روزها طولانی تر،خوابها عمیق تر بودند.
غروب معنا نداشت و جمعه ها جز به شادی صرف هیچ چیز دیگری نمی شد .
نمیدانم این سال‌های بزرگسالی چرا همه چیز فرق کرده است، حتی دیگه عطر نارنگی ها مثل کودکانه هایمان نیست .
شاید بزرگ شدن آرزوی خوبی برای قبل از خواب کودکی شش ساله نبود.
نمیدانم

#عادله_زمانی
@adelehz
روزهایی که صف نداشتیم چه خوب بود..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید مثل زمین صبور باشی،
صبر کن تا موسم شکفتن،
باید مثل زمین بود،
مثل زمین خوب.
اگر حوصله داشته باشی، دوباره همه چیز خوب می‌شود، حتی اگر صد بار هم شکست بخوری نباید مایوس شوی.
شکست و ناکامی هم برای خودش نوعی سعادت است.

✍🏻 رومن رولان

@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بهشت قبل از آن یک مکان باشد
حسی ست که میتواند متفاوت از تمام احساسات قبلی باشد .
#عادله_زمانی

ویدئوی زیبا هنرِ پریسا جان راغیان ❤️

@adelehz
یک وقت‌هایی، باید خودت را به‌ "بیخیالی" بزنی
بیخیال تمام آدم‌هایی که دوستت ندارند!
بیخیال تمام کارهایی کـه می‌خواستی بشود اما نشد
بیخیال هرکس که امروز "وارد" زندگی‌ات و فردا رفت!
بیخیالِ تلاش‌های بی‌نتیجه‌ات
دوست داشتن‌های بی‌ثمرت،
وقتی کسی دوستت ندارد اصرار نکن! وقتی کسی برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامه‌هایش جا نده!
«زندگی همین است
شاید، تو برای همه وقت بگذاری ولی قرار نیست که: همه دوستت داشته
باشند و برایت وقت داشته باشند...
شاید که بهانه‌هایشان برای فرار تورا قانع نکند
گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی... بگذار
فکر کنند نفهمیدی!

ساموئل بکت

@adelehz
کاش زمان قاجار بدنیا میومدم و هرچی دلم میخواست میخوردم بدون اینکه نگران چاق شدنم باشم بعدم وقتی تپل مپل میشدم میرفتم سوگلی دربار میشدم 😔
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه کنم آهوی جانم سر صحرای تو دارد..

مولانای جان

صدای: احمدشاملو
@adelehz
خواهی که دلت نشکند از سنگ مکافات
مَشکن دل کَس را که در این خانه کسی هست

شب زیبا ❤️
@adelehz
غرق در مدرنیته
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم‌.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی

صبح بخیر ❤️
@adelehz
من عمیقا به اونی که صبح زود پا میشه میره اینجا صبونه میخوره میگم هزار ماشالله به اراده ات 😄
حالا من و دوستم یه بار تصمیم گرفتیم بریم کوه صبح زود بهم زنگ زد گفت بیداری ؟ گفتم نه
گفت منم نه
کنسل شد دیگه🥲😄
@adelehz
😁1
هر خزان
آرزویم این است
خزان نبینی غنچه ی بهاری ام
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
باغ شازده کرمان
@adelehz
سال ها پیش که کودک بودم
سر هر کوچه کسی بود که
چینی را بند می زد با عشق

و من آن روز به خود می گفتم
آخر این هم شد کار ؟

ولی امروز که دیگر اثری از او نیست

نقش یک دل که به روی چینی است
تَرَکی دارد و من . . .
در به در
کوی به کوی
در پی بند زنی می گردم !!

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و شادی
هرگز سرزمین های زیبای مارا رها نخواهد کرد
تمام اشک ها خشک خواهد شد
دوباره میخندیم و می رقصیم و زندگی میکنیم
تاریخ شاهد ست که شادی و عشق ما را و ما آن را هرگز رها نمیکنند و نمیکنیم ...
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
Deltangi
Parvin
من صدامو از تو میخوام ...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز
ای فصل برگ‌ریز
ای همچو مرگ
خوب و رهاننده و عزیز
گویم اگر دوست‌ترت دارم از بهار
باور نمی‌کنی؟!
شفيعی كدكنی

#دلبرانه_های_پاییز
مشهد
@adelehz