فرزندم
جانکم
بیاموز که به راحتی به کسی دل نبندی
شاید فکر کنی من اگر ظالم نباشم تورا از عشق منع نمیکنم.
اما تو هنوز آنقدر خامی که نمیدانی
دردِ دل کندن بسیار جان خراش تر از
حذر از عشق است .
جان خراش در واقع تعبیر بی نهایت مناسبی ست .درد عشق نادرست جانت را می خراشد
چنان خراشهایی که ردش هرگز از جانت گم نمی شود...
چنین ست که حذر از عشق عاقلانه ترست.
#عادله_زمانی
@adelehz
جانکم
بیاموز که به راحتی به کسی دل نبندی
شاید فکر کنی من اگر ظالم نباشم تورا از عشق منع نمیکنم.
اما تو هنوز آنقدر خامی که نمیدانی
دردِ دل کندن بسیار جان خراش تر از
حذر از عشق است .
جان خراش در واقع تعبیر بی نهایت مناسبی ست .درد عشق نادرست جانت را می خراشد
چنان خراشهایی که ردش هرگز از جانت گم نمی شود...
چنین ست که حذر از عشق عاقلانه ترست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
✨
رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا
پروردگارا؛ رحمتی از نزد خود به ما عطا کن، و برای ما در کارمان زمینه هدایتی فراهم آور.
[کهف |آیه ۱۰]
شب خوش❤️
@adelehz
رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا
پروردگارا؛ رحمتی از نزد خود به ما عطا کن، و برای ما در کارمان زمینه هدایتی فراهم آور.
[کهف |آیه ۱۰]
شب خوش❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
آن سالهای کودکی همه چیز رنگ و رونق دیگری داشت .
میوه ها شیرین تر،روزها طولانی تر،خوابها عمیق تر بودند.
غروب معنا نداشت و جمعه ها جز به شادی صرف هیچ چیز دیگری نمی شد .
نمیدانم این سالهای بزرگسالی چرا همه چیز فرق کرده است، حتی دیگه عطر نارنگی ها مثل کودکانه هایمان نیست .
شاید بزرگ شدن آرزوی خوبی برای قبل از خواب کودکی شش ساله نبود.
نمیدانم
#عادله_زمانی
@adelehz
میوه ها شیرین تر،روزها طولانی تر،خوابها عمیق تر بودند.
غروب معنا نداشت و جمعه ها جز به شادی صرف هیچ چیز دیگری نمی شد .
نمیدانم این سالهای بزرگسالی چرا همه چیز فرق کرده است، حتی دیگه عطر نارنگی ها مثل کودکانه هایمان نیست .
شاید بزرگ شدن آرزوی خوبی برای قبل از خواب کودکی شش ساله نبود.
نمیدانم
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید مثل زمین صبور باشی،
صبر کن تا موسم شکفتن،
باید مثل زمین بود،
مثل زمین خوب.
اگر حوصله داشته باشی، دوباره همه چیز خوب میشود، حتی اگر صد بار هم شکست بخوری نباید مایوس شوی.
شکست و ناکامی هم برای خودش نوعی سعادت است.
✍🏻 رومن رولان
@adelehz
صبر کن تا موسم شکفتن،
باید مثل زمین بود،
مثل زمین خوب.
اگر حوصله داشته باشی، دوباره همه چیز خوب میشود، حتی اگر صد بار هم شکست بخوری نباید مایوس شوی.
شکست و ناکامی هم برای خودش نوعی سعادت است.
✍🏻 رومن رولان
@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بهشت قبل از آن یک مکان باشد
حسی ست که میتواند متفاوت از تمام احساسات قبلی باشد .
#عادله_زمانی
ویدئوی زیبا هنرِ پریسا جان راغیان ❤️
@adelehz
حسی ست که میتواند متفاوت از تمام احساسات قبلی باشد .
#عادله_زمانی
ویدئوی زیبا هنرِ پریسا جان راغیان ❤️
@adelehz
یک وقتهایی، باید خودت را به "بیخیالی" بزنی
بیخیال تمام آدمهایی که دوستت ندارند!
بیخیال تمام کارهایی کـه میخواستی بشود اما نشد
بیخیال هرکس که امروز "وارد" زندگیات و فردا رفت!
بیخیالِ تلاشهای بینتیجهات
دوست داشتنهای بیثمرت،
وقتی کسی دوستت ندارد اصرار نکن! وقتی کسی برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامههایش جا نده!
«زندگی همین است
شاید، تو برای همه وقت بگذاری ولی قرار نیست که: همه دوستت داشته
باشند و برایت وقت داشته باشند...
شاید که بهانههایشان برای فرار تورا قانع نکند
گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی... بگذار
فکر کنند نفهمیدی!
ساموئل بکت
@adelehz
بیخیال تمام آدمهایی که دوستت ندارند!
بیخیال تمام کارهایی کـه میخواستی بشود اما نشد
بیخیال هرکس که امروز "وارد" زندگیات و فردا رفت!
بیخیالِ تلاشهای بینتیجهات
دوست داشتنهای بیثمرت،
وقتی کسی دوستت ندارد اصرار نکن! وقتی کسی برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامههایش جا نده!
«زندگی همین است
شاید، تو برای همه وقت بگذاری ولی قرار نیست که: همه دوستت داشته
باشند و برایت وقت داشته باشند...
شاید که بهانههایشان برای فرار تورا قانع نکند
گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی... بگذار
فکر کنند نفهمیدی!
ساموئل بکت
@adelehz
کاش زمان قاجار بدنیا میومدم و هرچی دلم میخواست میخوردم بدون اینکه نگران چاق شدنم باشم بعدم وقتی تپل مپل میشدم میرفتم سوگلی دربار میشدم 😔
@adelehz
@adelehz
غرق در مدرنیته
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
من عمیقا به اونی که صبح زود پا میشه میره اینجا صبونه میخوره میگم هزار ماشالله به اراده ات 😄
حالا من و دوستم یه بار تصمیم گرفتیم بریم کوه صبح زود بهم زنگ زد گفت بیداری ؟ گفتم نه
گفت منم نه
کنسل شد دیگه🥲😄
@adelehz
حالا من و دوستم یه بار تصمیم گرفتیم بریم کوه صبح زود بهم زنگ زد گفت بیداری ؟ گفتم نه
گفت منم نه
کنسل شد دیگه🥲😄
@adelehz
😁1
هر خزان
آرزویم این است
خزان نبینی غنچه ی بهاری ام
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
باغ شازده کرمان
@adelehz
آرزویم این است
خزان نبینی غنچه ی بهاری ام
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
باغ شازده کرمان
@adelehz
سال ها پیش که کودک بودم
سر هر کوچه کسی بود که
چینی را بند می زد با عشق
و من آن روز به خود می گفتم
آخر این هم شد کار ؟
ولی امروز که دیگر اثری از او نیست
نقش یک دل که به روی چینی است
تَرَکی دارد و من . . .
در به در
کوی به کوی
در پی بند زنی می گردم !!
@adelehz
سر هر کوچه کسی بود که
چینی را بند می زد با عشق
و من آن روز به خود می گفتم
آخر این هم شد کار ؟
ولی امروز که دیگر اثری از او نیست
نقش یک دل که به روی چینی است
تَرَکی دارد و من . . .
در به در
کوی به کوی
در پی بند زنی می گردم !!
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و شادی
هرگز سرزمین های زیبای مارا رها نخواهد کرد
تمام اشک ها خشک خواهد شد
دوباره میخندیم و می رقصیم و زندگی میکنیم
تاریخ شاهد ست که شادی و عشق ما را و ما آن را هرگز رها نمیکنند و نمیکنیم ...
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
هرگز سرزمین های زیبای مارا رها نخواهد کرد
تمام اشک ها خشک خواهد شد
دوباره میخندیم و می رقصیم و زندگی میکنیم
تاریخ شاهد ست که شادی و عشق ما را و ما آن را هرگز رها نمیکنند و نمیکنیم ...
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz