"زنی کهگم کردم "
آقایون عزیز پاییز شهر و اینجوری قشنگ کنید :)))
البته دوستان گفتن قبلش ما خانمها باید شهر و اینجوری قشنگ کنیم😌
@adelehz
@adelehz
من اونی ام که همیشه شکلات و شیرینی مو زودتر از چاییم تموم میکنم ومجبور میشم چاییمو تلخ بنوشم😑
چیه این عشق شیرینی بودن
@adelehz
چیه این عشق شیرینی بودن
@adelehz
آنجا که میفرماید:
" ما قَطَعتُ رجائی مِنکَ.......
هرگز رشته امیدم از تو قطع نمیشود"
صبح بخیر❤️
@adelehz
" ما قَطَعتُ رجائی مِنکَ.......
هرگز رشته امیدم از تو قطع نمیشود"
صبح بخیر❤️
@adelehz
زندگی اسباب بازی پر زرق و برقیست که به امانت به ما سپردهاند...
بعضی این اسباب بازی را آنقدر جدی میگیرند که به خاطرش میگریند و پریشان میشوند
بعضی هم همین که اسباب بازی را به دست میگیرند کمی با آن بازی میکنند و بعد میشکنندش و میاندازندش دور
یا زیاده بهایش میدهیم یا بهایش را نمیدانیم
از زیاده روی بپرهیز
صوفی نه افراط میکند و نه تفریط،
صوفی همیشه میانه را بر میگزیند.
قاعده بیست و سوم
شمس تبریزی
@adelehz
بعضی این اسباب بازی را آنقدر جدی میگیرند که به خاطرش میگریند و پریشان میشوند
بعضی هم همین که اسباب بازی را به دست میگیرند کمی با آن بازی میکنند و بعد میشکنندش و میاندازندش دور
یا زیاده بهایش میدهیم یا بهایش را نمیدانیم
از زیاده روی بپرهیز
صوفی نه افراط میکند و نه تفریط،
صوفی همیشه میانه را بر میگزیند.
قاعده بیست و سوم
شمس تبریزی
@adelehz
امان
امان از آرزوهای به باد رفته
رویاهای نقش بر آب شده
امان از آن روزهایی که منتظرش بودیم و هرگز نیامد
امان از شبهایی که گمان نمیکردیم بیاید و آمد
امان از آنچه ساختیم و خراب شد .
از آنچه باورش کردیم و دروغ بود
راستی انتهای این راه دیوار بتنی بود .
چه بسیار دویده بودیم چه بسیار تقلا کردیم
و آخر به هیچ رسیدیم ...
امان از شبهایی که گذراندیم و زنده ماندیم
و بقول آن شاعر جگر سوخته
ما را به سخت جانی خود اینگمان نبود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
امان از آرزوهای به باد رفته
رویاهای نقش بر آب شده
امان از آن روزهایی که منتظرش بودیم و هرگز نیامد
امان از شبهایی که گمان نمیکردیم بیاید و آمد
امان از آنچه ساختیم و خراب شد .
از آنچه باورش کردیم و دروغ بود
راستی انتهای این راه دیوار بتنی بود .
چه بسیار دویده بودیم چه بسیار تقلا کردیم
و آخر به هیچ رسیدیم ...
امان از شبهایی که گذراندیم و زنده ماندیم
و بقول آن شاعر جگر سوخته
ما را به سخت جانی خود اینگمان نبود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
امید به ایران بازگشت
آخرین درنای باقی مانده از گله ی درناهای سیبری چهارده سال پس از مرگ جفتش آرزو به ایران بازگشت.
و چه خوب که
امید هنوز زنده ست،امید اگر بمیرد
اگر در دلها امید زنده نماند
زندگی تیره تر از تیره خواهد گذشت.
این امید شبیه امید قلب ها وقتی که آید
زندگی زیبا تر می شود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
آخرین درنای باقی مانده از گله ی درناهای سیبری چهارده سال پس از مرگ جفتش آرزو به ایران بازگشت.
و چه خوب که
امید هنوز زنده ست،امید اگر بمیرد
اگر در دلها امید زنده نماند
زندگی تیره تر از تیره خواهد گذشت.
این امید شبیه امید قلب ها وقتی که آید
زندگی زیبا تر می شود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
از یه سنی به بعد تازه میفهمی چرا راننده تاکسیا دلشون میخواد با مسافرایی که نمیشناسن و حتی شاید دیگه هیچوقت هم نبیننشون، درد دل کنن.
@adelehz
@adelehz
این زمین ماست .
زمینکوچک و خسته ی ما
از آن بالاترها نه نژاد نه مذهب نه کشورمان دیده نمیشود.
تنها وتنها زمین ست و زمین
اینزمین ماست ..
جایی که در زیرخاکش میلیاردها آدم به خواب رفته اند و بروی خاکش میلیاردها انسان با امید ها و آرزوها غصه ها و شادی ، هر شب به خواب می روند و صبح روز بعد بیدار می شوند .
این زمین ماست ...
جایی که ناخواسته به آنامده ایم و ناخواسته آن را ترک میکنیم بی آنکه بدانیم آیا دوباره برخواهیم گشت یا نه ..
این زمین ماست ..
جایی که مارا در هر حالتی در آغوش میگیرد..آنجا که هیچ چیز ابدی نیست ولی ما دلبسته ی آن لحظات موقتی هستیم .
این زمین ماست..
از دورترها
آرام و بیصدا به نظر می رسد .
گویی در حال آرام کردن فرزندانش است .
#عادله_زمانی
@adelehz
زمینکوچک و خسته ی ما
از آن بالاترها نه نژاد نه مذهب نه کشورمان دیده نمیشود.
تنها وتنها زمین ست و زمین
اینزمین ماست ..
جایی که در زیرخاکش میلیاردها آدم به خواب رفته اند و بروی خاکش میلیاردها انسان با امید ها و آرزوها غصه ها و شادی ، هر شب به خواب می روند و صبح روز بعد بیدار می شوند .
این زمین ماست ...
جایی که ناخواسته به آنامده ایم و ناخواسته آن را ترک میکنیم بی آنکه بدانیم آیا دوباره برخواهیم گشت یا نه ..
این زمین ماست ..
جایی که مارا در هر حالتی در آغوش میگیرد..آنجا که هیچ چیز ابدی نیست ولی ما دلبسته ی آن لحظات موقتی هستیم .
این زمین ماست..
از دورترها
آرام و بیصدا به نظر می رسد .
گویی در حال آرام کردن فرزندانش است .
#عادله_زمانی
@adelehz