"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
همیشه درپاییز
دنبال شروع نباشید.
بعضی وقتها بعضی
چیزها را فقط باید تمام کرد.
تمام
@adelehz
‏روزی وفا کنی
که نیاید به کار من

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهت هضم دلتنگی ها
من همچین دوستی وپیشنهادمیدم..🌸
@adelehz
تو این صبح سرد اینجوری بریم سرکار و دانشگاه😜😊❤️💋
@adelehz
ودقیقا از روزی بزرگ میشوی
که دل کندن را یادبگیری..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهل وپنجمین رییس جمهور ایالات متحده امریکا.
@adelehz
موضوع انشا
علم بهتراست یاثروت؟
هیچکدام
تو بهتری
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه به من بگو چایی ام
خوش طعم ترین چای دنیاست.
بگذار باورم شود طعم عشقی که درون قوری
باچای یکجا دم میکنم،ناب است.
#عادله_زمانی
@adelehz
اخرهفته یعنی
غروب پنجشنبه بری اینجا
تاصبح شنبه
غیراین باشه اخرهفته معنی نمیده☺️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بوسه یهویی
یکی ازاپشن های مهم
خوشبختیه😊💋
@adelehz
یادتونه چه لذتی داشت؟؟
دلم برای اون لذتهای کوچیک اما عمیق وبی تکرار عجیب تنگ شده😔
ولی قبول کنید مابچه های خوشبختی بودیم😊
بچه های حالا لذتی از زندگی رو نمیچشن
@adelehz
بریم لالا
شبتون خوشگل❤️💋💋
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح یک روز تعطیل
شیرین است ...
مثل دیدنت از دور وقتی بی هوا
قدم زنان می آیی
❤️❤️❤️
@adelehz
زن...
مردی ثروتمند نمیخواهد یا
خوش چهره و یا حتی شاعر..!
او مردی را میخواهد که بفهمد
چشم هایش را و اگر ناراحت شد
به سینه اش اشاره کند و بگوید:
اینجا وطن توست...

#نزار_قبانی

@adelehz
چنین خونه ای
هوای گرم اردیبهشت
چای تازه دم
ودیگرهیچ 😊
الان هیچ کدومشم موجود نیست😅
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قدر مردی را که در هرشرایط سخت به یاد شماست ودلش برایتان تنگ میشود را حسابی بدانید.این آدمها کم یابند ،نایابند...مرد مغرور اما وجود ادم را اب میکند.اگر وقتی بعدازیک روز نبودش به اوگله کنی که اصلا بیادم نبودی و او به تو بگوید هزار کار دارد که انجام دهد ..یعنی پای قلبت بدجور شکسته است.خودمان میدانیم خودتان هم میدانید که بیاد هم بودن بهانه نمیخواهد..مردی که با هزار مشغله هنوزهم فکرش خوشحال کردن شماست جواهر کم یابی ست اگر پیدایش کردید به هیچ قیمتی از دستش ندهید.در عشق بازی و خوش بودن هیچ مردی بی حوصله نیست اما مردی که باوجود خستگی دلش شمارا بخواهد به سادگی پیدا نمیشود.ادم قلبی را که هزار باربشکند هزار بارچسب میزند.ولی هربار یک تکه از شکسته هایش گم میشود.وتو هربارباخودت میگویی یک تکه که چیزی نیست و نهایتا میبینی که تکه های شکسته زیاد شد..انقدر که ازقلبت چیزی باقی نماند.
خلاصه کلام آنکه مردی که به بهانه های زنانه ات بها ندهد.با اینکه به خاطر نبودنش ناراحتی،عصبی شود...یعنی هنوز خیلی مانده تا راه دل تورا یاد بگیرد.کاش همه مردها یادمیگرفتند که اگر دختری دیگر مثل قدیم نگرانتان نیست و دیگر دم به دقیقه نمیپرسد کجایی؟یعنی خیلی بدجور ذوقش را کشته اید توی قلب کوچکش...
انقدر که از همه چیز عبور کرده است..
همین
#عادله_زمانی
شب خوش❤️
@adelehz
جان می‌دهم ازحسرت دیدار تو چون صبح
باشد که چو خورشید درخشان به درآیی
#حافظ
صبح قشنگ تون بخیر❤️❤️
@adelehz
‏اگر می­شد صدا را دید
چه گل­هایی!
چه گل­هایی!
که از باغ صدای تو
به هر آواز می­شد چید.
اگر می­شد صدا را دید.
#شفیعی_کدکنی
@adelehz