"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
صبح و آغازت بخیر ❤️
@adelehz
امیدوارم امروز هر کدوم تون یه اسم اس اس واریزی واقعی و یه پیام عاشقانه از کسی که دوستش دارین داشته باشین😊

صبح بخیر ❤️
@adelehz
همونطور که داشت دونه دونه نارنگیارو می‌چید تو ظرف پرسید: راستی به نظرت من اگه فصل بودم، کدومش می‌شدم؟
گفتم: حقیقتش سوال خیلی سختیه.ولی مثلا وقتایی که مثه الان واسم نارنگی پوست می‌کنی و دستات بوی نارنگی می‌گیره، پاییز.
وقتایی که می‌خندی و گونه‌هات گرد و برجسته‌تر به نظر میاد، جوری که انگار آلوچه توشون قایم کردی، بهار.
وقتایی که اشک از چشات شره می‌کنه و مثل آدم برفی قطره قطره از‌ صورتت آب می‌چکه، زمستون.
وقتایی هم که دستای گرمت رو تو دستم می‌گیرم و داغیش رو حس می‌کنم، تابستون.
کدومشون رو بگم که تو و فصلا ازم دلخور نشین؟
غش غش خندید. برق ذوق و خوشحالی رو به وضوح تو چشاش می‌دیدم. گفتم حالا به این فصلا، ستاره‌ی پر نور توی چشات رو هم‌ اضافه کن.

مجتبی پور فرخ

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی آدمها هم هستند که حس خوب زندگی هستند .
وجودشان خون میشود می رود توی رگ آدم
گران و لوکس و آنچنانی نیستند ها
ولی بوی زندگی می دهند
مثل بوی خاک باران خورده
یا بوی گردن نوزاد چند روزه
یا شاید هم بوی خوب طالبی پاره شده در یک غروب تابستان
بوی خوب و ساده ی زندگی
قدر این ها را بدانید
همین
#عادله_زمانی

🎥پریسا جان راغیان
@adelehz
وَ کَفی بِرَبَّکَ وَکیلا

کافی است که پروردگارت یارو مددکارِ تو باشد.

آیه ی ۶۵ سوره اسرا


شب زیبا ❤️

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع می‌کند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع می‌کند به گرم شدن ..
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند ..
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!

#عادله_زمانی

صبح بخیر ❤️
@adelehz
چون چهـره ی صُبح، شادمـان باش ...

پروین اعتصامی


@adelehz
‌‌
اين سينه هواى يار ميخواهد خب
بى تاب شده قرار ميخواهد خب

لبخند كه ميزنى لبت ميشكفد
ما هم دلمان انار ميخواهد خب ...

تقی سیدی
#دلبرانه_های_پاییز
رابُر،کرمان
📷اسما جان❤️

@adelehz
«از تو توقع نداشتم...»
شاید این جمله قصیر ترین و در عین حال کامل ترین جمله‌ی غمگین تاریخ باشه.
«از تو توقع نداشتم» انگار کل غم دنیا توشه.
تو این سه تا کلمه و یک حرف اضافه.
توش کلی حرفه. یعنی تو فرق داشتی واسم.
تو با کل دنیا فرق داشتی. کل دنیا زدن زمین منو، تو نباید میزدی. از تو توقع نداشتم...
از «تو» توقع نداشتم یعنی تو برام خاص بودی.
یعنی تو خاص‌ترین آدم دنیای من بودی.
یعنی تو تنها کسی بودی که باورش داشتم.
«تو» نباید خراب میکردی...
حداقل «تو» دیگه نباید خراب میکردی...
از «تو» توقع نداشتم...

مهسا جلال
@adelehz

‏روزهاى خوب و بدى باهم داشتيم كه بيشترشان خوب بود؛
من تمامِ آن روز ها را مى بوسم ...

جمال ثريا

@adelehz
🥲
چقدر این ایموجی واقعیه
وقتی که قلبت آتیش گرفته ولی چون میخوای ناراحتش نکنی لبخند میزنی ..


@adelehz
روباه گفت: سلام صبح بخیر.
شازده کوچولو مؤدبانه پاسخ داد: «سلام، صبح بخیر.» ولی هر چقدر اطراف را نگاه کرد، چیزی ندید.
صدا گفت: من اینجام، زیر درخت سیب...
شازده کوچولو گفت: تو کی هستی؟ چقدر خوشگلی!
روباه گفت: من یک روباه هستم.
شازده کوچولو به او گفت: بیا با من بازی کن. من خیلی دلم گرفته و غمگینم.
روباه گفت: من نمی‌توانم با تو بازی کنم. آخه اهلی نیستم.
شازده کوچولو آهی کشید و گفت: «مرا ببخش.» بعد کمی فکر کرد و پرسید: «اهلی یعنی چی؟»
روباه گفت: اهلی کردن چیزی است که مدت‌هاست فراموش شده. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.
شازده کوچولو پرسید: ایجاد علاقه کردن؟
روباه گفت: درسته. مثلاً در حال حاضر تو برای من فقط یک پسر بچه هستی مانند هزاران پسر بچه دیگر و من هیچ احتیاجی به تو ندارم و تو هم هیچ احتیاجی به من نداری. من هم برای تو فقط یک روباه هستم، مانند هزاران روباه دیگر، اما اگر تو من را اهلی کنی ما به یکدیگر نیازمند خواهیم شد. آن وقت تو برای من منحصر به فرد و یگانه می‌شوی و من برای تو منحصر به فرد و یگانه.

شازده کوچولو
@adelehz
راه حل اکانت رسمی تلگرام در توییتر برای رفع همیشگی مشکل واتس اپ
چقدر موذیه :)))))

@adelehz
اختلال واتساپ اینستاگرام ،فیس بوک و حتی گوگل جهانیه نترسید😬

تلگرام همین لحظه😎

@adelehz
کلا چینی ها قسم خوردن یه روز خوش واسه جهان نذارن😐

@adelehz
دلتنگی برای برگشتن به روزهایی که هرگز تصور نمی کردیم دلتنگ شان بشویم .
ما آدمهای ناسپاسی بودیم که خیال میکردیم آن همه خوشبختی حق مسلم مان ست و حالا که کوچکترین دلخوشی هایمان را هم از دست داده ایم سخت دستپاچه و لرزان شده ایم.
به روزهای خوب برخواهیم گشت ولی یادمان نرود سپاسگزار هرچه باشیم که داریم
#عادله_زمانی
@adelehz
ای یار کجایی که در آغوش نه‌ای؟ ♥️

سعدی
@adelehz