This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
📷پریسا جان راغیان❤
@adelehz
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
📷پریسا جان راغیان❤
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهر را پشت سرت عاشق کرده ای
باور نداری ؟
بنگر
که بعد از رفتنت
پاییز شد ..
#عادله_زمانی
پاییز مبارک❤️🍂🍁
@adelehz
باور نداری ؟
بنگر
که بعد از رفتنت
پاییز شد ..
#عادله_زمانی
پاییز مبارک❤️🍂🍁
@adelehz
پاییز جان سلام
خوش آمدی خوش رنگ سال...
راستش را بگویم بخواهم با تو صادق باشم ...هوایت که به تنم می زند دلم هری می ریزد پایین نمیدانم ترس شروع شدن مدرسه هاست که سالها با من باقی مانده ست .یا چون فصل عاشقی هستی و من هم از عشق همیشه شانسم کم بوده ست....
حالا هرچه که باشد دلم با بادخنکت می لرزد...
میخواهم بگویم بااینکه ته دلم همیشه از امدنت خالی میشود ولی تو خوش امدی حتی با بارانهای سردت که مثل بهار گاه و بیگاه ست اما مثل بهار دل ادم را گرم نمیکند.
حتی با نسیم سرد صبحگاهی ات که تن و بدن و روح آدم را می لرزاند ..
حتی با غروبهای گنگت که صدای کلاغها را از دور دستها به خانه ها و خیابانها می اورد..
با تمام ویژگی های منحصر به فردت خوش آمدی ...
بخیر بگذر پاییز جان به خیر و به ارامش
نمیخواهم بگویم کاش در تو اتفاق خیلی خیلی خاصی بیفتد منتظر معجزه پاییزی هم نیستم ولی میخواهم که به خیر بگذری و دلها در طول گذرات از تن شهر به غصه و غم مبتلا نشوند ..
پاییز جان چمدان تابستان را که دم در گذاشته به دستش بده و وارد شو
تابستان از دروازه های شهر خروج میکند و تنها خدا میداند سال بعد که بازگردد ایا هنوز برای باز کردن آغوش به سویش زنده خواهیم بود یا نه
پاییز جان با اولین باد خنکت وارد شو
قدمت بر شهرهایمان مبارک و پر برکت....
#عادله_زمانی
@adelehz
خوش آمدی خوش رنگ سال...
راستش را بگویم بخواهم با تو صادق باشم ...هوایت که به تنم می زند دلم هری می ریزد پایین نمیدانم ترس شروع شدن مدرسه هاست که سالها با من باقی مانده ست .یا چون فصل عاشقی هستی و من هم از عشق همیشه شانسم کم بوده ست....
حالا هرچه که باشد دلم با بادخنکت می لرزد...
میخواهم بگویم بااینکه ته دلم همیشه از امدنت خالی میشود ولی تو خوش امدی حتی با بارانهای سردت که مثل بهار گاه و بیگاه ست اما مثل بهار دل ادم را گرم نمیکند.
حتی با نسیم سرد صبحگاهی ات که تن و بدن و روح آدم را می لرزاند ..
حتی با غروبهای گنگت که صدای کلاغها را از دور دستها به خانه ها و خیابانها می اورد..
با تمام ویژگی های منحصر به فردت خوش آمدی ...
بخیر بگذر پاییز جان به خیر و به ارامش
نمیخواهم بگویم کاش در تو اتفاق خیلی خیلی خاصی بیفتد منتظر معجزه پاییزی هم نیستم ولی میخواهم که به خیر بگذری و دلها در طول گذرات از تن شهر به غصه و غم مبتلا نشوند ..
پاییز جان چمدان تابستان را که دم در گذاشته به دستش بده و وارد شو
تابستان از دروازه های شهر خروج میکند و تنها خدا میداند سال بعد که بازگردد ایا هنوز برای باز کردن آغوش به سویش زنده خواهیم بود یا نه
پاییز جان با اولین باد خنکت وارد شو
قدمت بر شهرهایمان مبارک و پر برکت....
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همشاگردی سلام 😍❤️
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنظرم مادر هدیه ی بزرگ خدا به بندگانش بود .نمیدانم اگر مادر نبود چه کسی حرفها را میشنید،چه کسی غصه ها را میخورد چه کسی همیشه دل نگران می ماند.
میدانی مادر مفهوم خاصی ست من نمیتوانم تصور کنم که با تمام بدی های احمقانه ام هنوز کسی مرا اینچنین دوست داشته باشد و میفهمم که همه ی مادرها احمق های کوچولوی گاهی غیرقابل تحملشان را همین قدر دوست دارند .
وقتی بچه بودم همیشه از دور شدن از مادرم می ترسیدم حالا که بزرگم هنوز هم همینطور ست .طبیعی ست که بخواهم همیشه نزدیک کسی باشم که نه ماه با یک بند خونی به وجودش،قلبش و حیاتش وصل بودم.
اگر مادرها هرگز خلق نمیشدند خداوند چه چیزی داشت تا با آن عشق عمیقش را به بندگانش نشان دهد؟
نمیدانم.
#عادله_زمانی
از فیلم مادر اثر مرحوم علی حاتمی
@adelehz
میدانی مادر مفهوم خاصی ست من نمیتوانم تصور کنم که با تمام بدی های احمقانه ام هنوز کسی مرا اینچنین دوست داشته باشد و میفهمم که همه ی مادرها احمق های کوچولوی گاهی غیرقابل تحملشان را همین قدر دوست دارند .
وقتی بچه بودم همیشه از دور شدن از مادرم می ترسیدم حالا که بزرگم هنوز هم همینطور ست .طبیعی ست که بخواهم همیشه نزدیک کسی باشم که نه ماه با یک بند خونی به وجودش،قلبش و حیاتش وصل بودم.
اگر مادرها هرگز خلق نمیشدند خداوند چه چیزی داشت تا با آن عشق عمیقش را به بندگانش نشان دهد؟
نمیدانم.
#عادله_زمانی
از فیلم مادر اثر مرحوم علی حاتمی
@adelehz
ولى نسل جديدو عموپورنگ خراب كرد اونجا كه خوند "كاشكى كه لك لك دوست شه با اردك تا كه نباشن اين دو تا تك تك"
وگرنه ما با "كبوتر با كبوتر باز با باز" بزرگ شديم...
@adelehz
وگرنه ما با "كبوتر با كبوتر باز با باز" بزرگ شديم...
@adelehz
بعضی از دوست داشتن ها شکل خاصی از دلخوشی ها را ببار می آورند.
راستش را بخواهی،در واقع همه ی آدمها توان یکسانی برای خوشحال کردن عزیزانشان ندارند.همه آنقدر ثروتمند نیستند تا بتوانند همه ی نیازهای عزیزانشان را برآورده کنند اما کسانی هستند که تمام آنچه دارند را بکار میگیرند تا بتوانند ذره ای شادی ببار آورند.البته که کار این آدمها هزار مرتبه از ثروت بقیه باارزش تر ست .این را کسی درک میکند که کسی برای خوشحالیش از جوانی و شادی و خودش مایه بگذارد.نه فقط از پول و دارایی اش
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش را بخواهی،در واقع همه ی آدمها توان یکسانی برای خوشحال کردن عزیزانشان ندارند.همه آنقدر ثروتمند نیستند تا بتوانند همه ی نیازهای عزیزانشان را برآورده کنند اما کسانی هستند که تمام آنچه دارند را بکار میگیرند تا بتوانند ذره ای شادی ببار آورند.البته که کار این آدمها هزار مرتبه از ثروت بقیه باارزش تر ست .این را کسی درک میکند که کسی برای خوشحالیش از جوانی و شادی و خودش مایه بگذارد.نه فقط از پول و دارایی اش
#عادله_زمانی
@adelehz
امیدوارم این اتفاق برای همه ی بیمارستانها بیفته...
جای تمام عزیزانی که توی این پاندمی لعنتی از دست دادیم خالی
چه زمستان سختی رو گذرانیدم😔
@adelehz
جای تمام عزیزانی که توی این پاندمی لعنتی از دست دادیم خالی
چه زمستان سختی رو گذرانیدم😔
@adelehz
دایی احمد وقتی از چیزی تعجب میکرد می گفت عجب!!
عجب را با به حالت غلیظی میگفت چشمان زیبایش می گردید و حالت با مزه و دلخواهی به چهره ی کشیده اش می داد.
وقتی می دید از تعجبش ذوق میکنم بازهم آن حالت دوست داشتنی اش را تکرار میکرد و میگفت
عجببب
دایی جان مگه میشه ؟؟؟؟
و من که غرق خنده میگفتم والله دایی جااان
۵ ماه شد که دایی احمدم دیگر از چیزی تعجب نکرد...
آخرین باری که تعجب کرد را یادم نمی آید.
در این مدت اتفاقات زیادی افتاده ،اتفاقاتی که خیلی عجیب بودند .
دایی احمد عاشق اخبار و تفسیر بود دلش میخواست که تفسیر بشنود .
اخ که دایی احمد عجب شنوننده ی خاص و دل خواهی بود .
اخ که آدم دلش میخواست هزار سال برایش حرف بزند و او با تمام وجودش گوش،شود و بشنود و آخر هم بگوید :
عجب
مگه میشه ؟؟؟؟؟
دایی احمدم
شبهای زیادی ست که صدایت را نشنیدم
باور کن که دلم پر میزند تا برایت اتفاقات را تفسیر کنم .
اصلا بی سر و ته فقط حرف بزنم و تو بشنوی
نمیدانم آنجایی که هستی دوستان جدیدی پیدا کرده ای یا نه
فقط امیدوارم آدمهای زیادی آنجا باشند که بخواهند با تو حرف بزنند و تو همراه شان بلند بلند بخندی و دستانت را بهم بزنی .
دلم برایت تنگ شده
برای صدایت
برای چشمان قشنگت
برای نگرانی هایت
عزیز راه دورم
خبرهای زیادی ست که بخواهم برایت تعریف کنم.
ولی مهمترین خبر این ست:
دلم برایت به قدر تمام دنیا تنگ ست .
رفیق بی وفایم....
#عادله_زمانی
@adelehz
عجب را با به حالت غلیظی میگفت چشمان زیبایش می گردید و حالت با مزه و دلخواهی به چهره ی کشیده اش می داد.
وقتی می دید از تعجبش ذوق میکنم بازهم آن حالت دوست داشتنی اش را تکرار میکرد و میگفت
عجببب
دایی جان مگه میشه ؟؟؟؟
و من که غرق خنده میگفتم والله دایی جااان
۵ ماه شد که دایی احمدم دیگر از چیزی تعجب نکرد...
آخرین باری که تعجب کرد را یادم نمی آید.
در این مدت اتفاقات زیادی افتاده ،اتفاقاتی که خیلی عجیب بودند .
دایی احمد عاشق اخبار و تفسیر بود دلش میخواست که تفسیر بشنود .
اخ که دایی احمد عجب شنوننده ی خاص و دل خواهی بود .
اخ که آدم دلش میخواست هزار سال برایش حرف بزند و او با تمام وجودش گوش،شود و بشنود و آخر هم بگوید :
عجب
مگه میشه ؟؟؟؟؟
دایی احمدم
شبهای زیادی ست که صدایت را نشنیدم
باور کن که دلم پر میزند تا برایت اتفاقات را تفسیر کنم .
اصلا بی سر و ته فقط حرف بزنم و تو بشنوی
نمیدانم آنجایی که هستی دوستان جدیدی پیدا کرده ای یا نه
فقط امیدوارم آدمهای زیادی آنجا باشند که بخواهند با تو حرف بزنند و تو همراه شان بلند بلند بخندی و دستانت را بهم بزنی .
دلم برایت تنگ شده
برای صدایت
برای چشمان قشنگت
برای نگرانی هایت
عزیز راه دورم
خبرهای زیادی ست که بخواهم برایت تعریف کنم.
ولی مهمترین خبر این ست:
دلم برایت به قدر تمام دنیا تنگ ست .
رفیق بی وفایم....
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
ویدیو: پریسا جان راغیان❤️
اولین روز پاییز ۱۴۰۰
@adelehz
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
ویدیو: پریسا جان راغیان❤️
اولین روز پاییز ۱۴۰۰
@adelehz