"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بیگ محمد: هیچ وقت عاشق بوده‌ای ستار؟
ستار: عاشق زیاد دیده‌ام!
بیگ محمد: راه و طریقش چه جور است عشق؟
ستار: من که نرفته‌ام برادر!
بیگ محمد: آنها که رفته‌اند چی؟ آنها چی می‌گویند؟
ستار: آنها که تا آخر رفته اند برنگشته‌اند تا چیزی بتوانند بگویند!

کلیدر
محمود دولت ابادی

بعضی کتابها را بیشترازیک بار باید خواند❤️

@adelehz
خیلی خوشبختی میخاد داشتن چنین منظره ای
در خونه❤️😍😊
@adelehz
توبمان تا پیرترین
حس عاشقانه ام نیز جوانه بزند...
تو که نباشی حتی عاشق ترین زن
دنیاهم که باشم چیزی نخواهد ارزید...
تو
فقط
باش...
#عادله_زمانی
@adelehz
‏عمری دگر بباید بعد از وفات، ما را
کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری...

#سعدی
@adelehz
در زندگی هر آدمی
زمانهایی وجود دارد که چشم باز میکنی
وباخودت میگویی عجب!! هرچه تاحالا گذشته خواب بوده
زندگی واقعی از امروز شروع شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
میبوسمت وهوای میان آبان اردیبهشتی میشود💋
شب بخیر
@adelehz
هرچقدر ازبقیه توقعت بالاتر باشد.
بیشتر زجرمیکشی...
دیگران شاید تورا دوست داشته باشند
اما نمیتوانند مانند خودت،باعث خوشحالیت
شوندهمیشه درهرتنهایی و دل گرفتگی
فقط به خودت پناه ببر..
@adelehz
فرزندم!
اگر روزی مادرت شوم
شک ندارم
بزرگترین رسالتم آن است که
بتوبیاموزم دوست داشتن را هیچگاه متوقف نکنی..
#عادله_زمانی
@adelehz
در دل و جان
خانه کردی عاقبت ...

#مولانا
@adelehz
من هرگز ازتو نمیخاهم
که مانند من باشی ..
نگران دلتنگ عاشق با دلی که هوای
دیدار دارد..
برای من همین که خوب باشی کافیست
کیفیتش فرقی ندارد...
@adelehz
باوجود همه سختی ها ،یک روز گل امیدم جوانه خواهد داد...
@adelehz
هرزنی قبل از افریده شدن
یکبار نوشته میشود..
خط به خط در چشمانش
برای خواندن یک زن نگاه به چشمانش کافیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتن را نمی نویسند ،
ثابت می کنند .

@adelehz
اون وقت ما خانوما از این موجودات عزیز انتظار داریم عشق و بفهمند😐😐
تفاوت و بین 😐😐😨
@adelehz
زندگی کردن نه یک امر روتین
که یک هنر است.
درواقع تفاوت بزرگی وجود دارد بین
زندگی کردن و زنده بودن ..
#زندگی_کنید
@adelehz
ودلم
شدیدا
اینجا را میخواهد
فراز یک روستا
دریک شام گرم تابستانی
بوی دل خوش وخواب بی دغدغه از
خانه ها بزند توی شامه ام ...
#عادله_زمانی
@adelehz
- وقتی یه مرد مرگ رو در نزدیکیش میبینه، احساس میکنه که قبل از جنگ به آغوش یه زن نیاز داره !...

هفت سامورایی- آکیرا کوروساوا
@adelehz
شب بخیر مهربونا❤️💋
من از این پنجره ی رو به تو 
ای خورشیدم.
بر تن قاصدک خوش خبری .میفرستم صد بوسه
ارزویم اینست:صبحت از اندیشه دنیا خالی .
@adelehz
‏من و تو
‏جمعه و شنبه بودیم !
‏هر چه قدر
‏من به تو نزدیک بودم
‏تو از من
‏دور بودی !

‏⁧
@adelehz
آدمها بدون نفس زنده نمی مانند
همچنان بدون آغوش آنهایی
که دوستشان دارند..
#عادله_زمانی
@adelehz
جشن برداشت انار
پاوه کردستان
بسی زیبا بسی رنگی ❤️
@adelehz