هر صبح دو گزینه پیش رو داری
میتوانی بگویی
خداروشکر صبح شد.
یا بگویی خدا بخیر کنه دوباره صبح شد !
انتخاب با توست
اما بیاد داشته باش که آنچه انتخاب خواهی کرد تمام روزت را می سازد .
روزت را خوب شروع کن
#عادله_زمانی
@adelehz
میتوانی بگویی
خداروشکر صبح شد.
یا بگویی خدا بخیر کنه دوباره صبح شد !
انتخاب با توست
اما بیاد داشته باش که آنچه انتخاب خواهی کرد تمام روزت را می سازد .
روزت را خوب شروع کن
#عادله_زمانی
@adelehz
به تو فکر میکنم
به بوی خوب نارنگی های کال
به خنکای باد پاییزی صبح زود در یک شهر بین راهی
به اولین برگقشنگ پاییزی
به صدایت که مثل موج دریاست.
به تو فکر میکنم .
#عادله_زمانی
عکس :ساناز جان گرجیان
۴ روز تا پاییز🍂
@adelehz
به بوی خوب نارنگی های کال
به خنکای باد پاییزی صبح زود در یک شهر بین راهی
به اولین برگقشنگ پاییزی
به صدایت که مثل موج دریاست.
به تو فکر میکنم .
#عادله_زمانی
عکس :ساناز جان گرجیان
۴ روز تا پاییز🍂
@adelehz
سخت ترین عنصری که در طبیعت میشد پیدا کرد؛
قلبِ گرم و تپینده ی زنی بود که از دوست داشته شدنِ آدمهای دوست داشتنیِ زندگی اش ؛
به بی رحمانه ترین شکلِ ممکن ؛
منصرف شده است.
فرگل مشتاقی
@adelehz
قلبِ گرم و تپینده ی زنی بود که از دوست داشته شدنِ آدمهای دوست داشتنیِ زندگی اش ؛
به بی رحمانه ترین شکلِ ممکن ؛
منصرف شده است.
فرگل مشتاقی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
مادر خطاب به کودک خردسالش :
هیچ میدونستی وقتی که اون شیرینی رو یواشکی برمیداشتی در تمام مدت خدا داشت تو رو نگاه میکرد ؟
کودک : آره مامان جونم !
مادر : و فکر میکنی به تو چی میگفت ؟
کودک : میگفت غیر از ما دو نفر کسی نیست، پس میتونی دو تا برداری !
خداوند امید شجاعان است ، نه بهانه ترسوها !
نورمن وینست پیل
@adelehz
هیچ میدونستی وقتی که اون شیرینی رو یواشکی برمیداشتی در تمام مدت خدا داشت تو رو نگاه میکرد ؟
کودک : آره مامان جونم !
مادر : و فکر میکنی به تو چی میگفت ؟
کودک : میگفت غیر از ما دو نفر کسی نیست، پس میتونی دو تا برداری !
خداوند امید شجاعان است ، نه بهانه ترسوها !
نورمن وینست پیل
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
مادر خطاب به کودک خردسالش : هیچ میدونستی وقتی که اون شیرینی رو یواشکی برمیداشتی در تمام مدت خدا داشت تو رو نگاه میکرد ؟ کودک : آره مامان جونم ! مادر : و فکر میکنی به تو چی میگفت ؟ کودک : میگفت غیر از ما دو نفر کسی نیست، پس میتونی دو تا برداری ! …
خداوند امید شجاعان ست نه بهانه ترسوها ...
کمتر پیش میاید که زندگی فرصت دوباره ای برای جبران خنده ای که از دست دادی به تو بدهد.اما درعوض زندگی همیشه فرصت برای افسوس و حسرت دارد که به بقیه بدهد .
پس اگر یک روز زندگی آنقدر سخاوت مند شد که به تو خنده بدهد ابدا دستش را رد نکن.
بخند
فرصت را از دست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
پس اگر یک روز زندگی آنقدر سخاوت مند شد که به تو خنده بدهد ابدا دستش را رد نکن.
بخند
فرصت را از دست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این حال خوبمون بود وقتی شب قبل اردو هی کوله ای که مامان چیده بود و چک میکردیم 😊
@adelehz
@adelehz
و شهریور
عاشقی بود
مردد بین ماندن و رفتن...
مسافری که
با یک چمدان می آید
و با یک چتر می رود...
ناشناس
@adelehz
عاشقی بود
مردد بین ماندن و رفتن...
مسافری که
با یک چمدان می آید
و با یک چتر می رود...
ناشناس
@adelehz
شباهنگام چطور سوی تو پرواز کنم برای دزدیدنِ خوابت؟
چطور جنگل شوم یا درختانِ پنجرهات را محاصره کنم
و بگویم دوستت دارم؟
غادة السمان
@adelehz
چطور جنگل شوم یا درختانِ پنجرهات را محاصره کنم
و بگویم دوستت دارم؟
غادة السمان
@adelehz
امروز هرگاه خواستید کلمه ای ناخوشایند به زبان آورید
به کسانی فکر کنید که قادر به تکلّم نیستند.
قبل از اینکه بخواهید از مزّه ی غذای تان شکایت کنید،
به کسی فکر کنید که اصلاً چیزی برای خوردن ندارد.
امروز پیش از آنکه از زندگی تان شکایت کنید،
به کسی فکر کنید که خیلی زود هنگام، از دنیا رفته
قبل از آنکه از فرزندان تان شکایت کنی،
به کسی فکر کنید که آرزوی بچّه دار شدن دارد
پیش از نالیدن از مسافتی که مجبورید رانندگی کنید،
به کسی فکر کنید که مجبور است همان مسیر را پیاده طی کند.
و پیش از آنکه از شغل تان خسته شوید
و از آن شکایت کنید
به افراد بیکار و ناتوان
و کسانی که در آرزوی داشتن شغل شما هستند
فکر کنید.
زندگی،یک نعمت است با غر زدن و نالیدن به کام خودتان و اطرافیان تلخش نکنید.
#شما_فرستادین
@adelehz
به کسانی فکر کنید که قادر به تکلّم نیستند.
قبل از اینکه بخواهید از مزّه ی غذای تان شکایت کنید،
به کسی فکر کنید که اصلاً چیزی برای خوردن ندارد.
امروز پیش از آنکه از زندگی تان شکایت کنید،
به کسی فکر کنید که خیلی زود هنگام، از دنیا رفته
قبل از آنکه از فرزندان تان شکایت کنی،
به کسی فکر کنید که آرزوی بچّه دار شدن دارد
پیش از نالیدن از مسافتی که مجبورید رانندگی کنید،
به کسی فکر کنید که مجبور است همان مسیر را پیاده طی کند.
و پیش از آنکه از شغل تان خسته شوید
و از آن شکایت کنید
به افراد بیکار و ناتوان
و کسانی که در آرزوی داشتن شغل شما هستند
فکر کنید.
زندگی،یک نعمت است با غر زدن و نالیدن به کام خودتان و اطرافیان تلخش نکنید.
#شما_فرستادین
@adelehz
از کجا پیدایت شد ؟
که خنده ات در گوشم پیچید و باعث شد ناخودآگاه بخندم .
و نامت ...نامت مرا در هر لحظه از شب یا روز که شنیدمش در جا میخکوب کرد .. خبر داری چند بار با خواندن نامی شبیه نام تو در خیابانها یا روزنامه بند دلم کشیده شد؟
و عطر چهارخانه ی پیراهنت به خانه ام رسید بی آنکه بدانی .
و آن روزهای عجیبی که گذراندیم.
تو نه نسیم بهاری نه اولین صبح سرد زمستان
تو حس خوب شبهای پاییزی
تو هوای ناب آبان و مهری ..
تو یک دنیا خنده پشت آن چهره ی جدی هستی .
نمیدانم از کجا آمدی
نمیدانم چطور پیدایت شد
ولی بگذار صادقانه بگویم
ممنونم که پیدایت شد ممنونم که آمدی
ممنون که نور ملایم شبهای ساکتم شدی
که بودنت خود بودن ست .
ای تکرار ِ عمیق ِ دوست داشتنم
#عادله_زمانی
@adelehz
که خنده ات در گوشم پیچید و باعث شد ناخودآگاه بخندم .
و نامت ...نامت مرا در هر لحظه از شب یا روز که شنیدمش در جا میخکوب کرد .. خبر داری چند بار با خواندن نامی شبیه نام تو در خیابانها یا روزنامه بند دلم کشیده شد؟
و عطر چهارخانه ی پیراهنت به خانه ام رسید بی آنکه بدانی .
و آن روزهای عجیبی که گذراندیم.
تو نه نسیم بهاری نه اولین صبح سرد زمستان
تو حس خوب شبهای پاییزی
تو هوای ناب آبان و مهری ..
تو یک دنیا خنده پشت آن چهره ی جدی هستی .
نمیدانم از کجا آمدی
نمیدانم چطور پیدایت شد
ولی بگذار صادقانه بگویم
ممنونم که پیدایت شد ممنونم که آمدی
ممنون که نور ملایم شبهای ساکتم شدی
که بودنت خود بودن ست .
ای تکرار ِ عمیق ِ دوست داشتنم
#عادله_زمانی
@adelehz