"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بیگ محمد: هیچ وقت عاشق بوده‌ای ستار؟
ستار: عاشق زیاد دیده‌ام!
بیگ محمد: راه و طریقش چه جور است عشق؟
ستار: من که نرفته‌ام برادر!
بیگ محمد: آنها که رفته‌اند چی؟ آنها چی می‌گویند؟
ستار: آنها که تا آخر رفته اند برنگشته‌اند تا چیزی بتوانند بگویند!

کلیدر
محمود دولت ابادی

بعضی کتابها را بیشترازیک بار باید خواند❤️

@adelehz
خیلی خوشبختی میخاد داشتن چنین منظره ای
در خونه❤️😍😊
@adelehz
توبمان تا پیرترین
حس عاشقانه ام نیز جوانه بزند...
تو که نباشی حتی عاشق ترین زن
دنیاهم که باشم چیزی نخواهد ارزید...
تو
فقط
باش...
#عادله_زمانی
@adelehz
‏عمری دگر بباید بعد از وفات، ما را
کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری...

#سعدی
@adelehz
در زندگی هر آدمی
زمانهایی وجود دارد که چشم باز میکنی
وباخودت میگویی عجب!! هرچه تاحالا گذشته خواب بوده
زندگی واقعی از امروز شروع شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
میبوسمت وهوای میان آبان اردیبهشتی میشود💋
شب بخیر
@adelehz
هرچقدر ازبقیه توقعت بالاتر باشد.
بیشتر زجرمیکشی...
دیگران شاید تورا دوست داشته باشند
اما نمیتوانند مانند خودت،باعث خوشحالیت
شوندهمیشه درهرتنهایی و دل گرفتگی
فقط به خودت پناه ببر..
@adelehz
فرزندم!
اگر روزی مادرت شوم
شک ندارم
بزرگترین رسالتم آن است که
بتوبیاموزم دوست داشتن را هیچگاه متوقف نکنی..
#عادله_زمانی
@adelehz
در دل و جان
خانه کردی عاقبت ...

#مولانا
@adelehz
من هرگز ازتو نمیخاهم
که مانند من باشی ..
نگران دلتنگ عاشق با دلی که هوای
دیدار دارد..
برای من همین که خوب باشی کافیست
کیفیتش فرقی ندارد...
@adelehz
باوجود همه سختی ها ،یک روز گل امیدم جوانه خواهد داد...
@adelehz
هرزنی قبل از افریده شدن
یکبار نوشته میشود..
خط به خط در چشمانش
برای خواندن یک زن نگاه به چشمانش کافیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتن را نمی نویسند ،
ثابت می کنند .

@adelehz
اون وقت ما خانوما از این موجودات عزیز انتظار داریم عشق و بفهمند😐😐
تفاوت و بین 😐😐😨
@adelehz
زندگی کردن نه یک امر روتین
که یک هنر است.
درواقع تفاوت بزرگی وجود دارد بین
زندگی کردن و زنده بودن ..
#زندگی_کنید
@adelehz
ودلم
شدیدا
اینجا را میخواهد
فراز یک روستا
دریک شام گرم تابستانی
بوی دل خوش وخواب بی دغدغه از
خانه ها بزند توی شامه ام ...
#عادله_زمانی
@adelehz
- وقتی یه مرد مرگ رو در نزدیکیش میبینه، احساس میکنه که قبل از جنگ به آغوش یه زن نیاز داره !...

هفت سامورایی- آکیرا کوروساوا
@adelehz
شب بخیر مهربونا❤️💋
من از این پنجره ی رو به تو 
ای خورشیدم.
بر تن قاصدک خوش خبری .میفرستم صد بوسه
ارزویم اینست:صبحت از اندیشه دنیا خالی .
@adelehz
‏من و تو
‏جمعه و شنبه بودیم !
‏هر چه قدر
‏من به تو نزدیک بودم
‏تو از من
‏دور بودی !

‏⁧
@adelehz
آدمها بدون نفس زنده نمی مانند
همچنان بدون آغوش آنهایی
که دوستشان دارند..
#عادله_زمانی
@adelehz