نمیدانم تا بحال برای تان اتفاق افتاده است ،یا نه اینکه به خود امروز تان نگاه کنید و آه بکشید
و از خود بپرسید من چرا اینقدر تغییر کردم.
چاق شدم
لاغر شدم
کتابهایی که قرار بود بخوانم چی شد ؟
مگر قرار نبود هرشب قبل خواب یوگا کنم؟
چرا دوباره لاکنمیزنم و به ناخن هایم نمی رسم
چرا تمام شدن عطرم دیگر مهم نیست؟
تابحال شده از دیدن چیزی که شده اید به گریه بیفتید؟
من حس میکنم همه ی ما ممکن ست یک یک بار در زندگی به نقطه ی رها کردن خود رسیده باشیم و چه بد نقطه ای ...
این لحظه و این نقطه بدترین قسمت داستان زندگی ست.
لطفاخودتان را از این نقطه نجات دهید .
لطفا به قولهای ساده ای که به خودتان می دهید پایبند بمانید.
ممکن ست سخت باشد اما این چیزی ست که باید بخاطر خودتان انجام دهید و هم به خاطر بقیه ی آدمها
آدمی که که نتواند به خودش متعهد باشد آدمی که نتواند به خودش عشق بورزد آدمی که نتواند از خودش محافظت کند هرگز نخواهد توانست این را برای دیگران انجام دهد .
چطور قرار ست پدر یا مادر یک کودک باشید چطور میخواهید به او عشق بدهید در حالی که حتی از دادن عشق به خودتان ناتوانید.
به قولهای کوچکی که به خودتان داده اید پای بند بمانید می دانم بسیاری از قولهای بزرگ همیشه بدست نمی آیند اما رها کردن خود به حال خود گناه بزرگتری ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
و از خود بپرسید من چرا اینقدر تغییر کردم.
چاق شدم
لاغر شدم
کتابهایی که قرار بود بخوانم چی شد ؟
مگر قرار نبود هرشب قبل خواب یوگا کنم؟
چرا دوباره لاکنمیزنم و به ناخن هایم نمی رسم
چرا تمام شدن عطرم دیگر مهم نیست؟
تابحال شده از دیدن چیزی که شده اید به گریه بیفتید؟
من حس میکنم همه ی ما ممکن ست یک یک بار در زندگی به نقطه ی رها کردن خود رسیده باشیم و چه بد نقطه ای ...
این لحظه و این نقطه بدترین قسمت داستان زندگی ست.
لطفاخودتان را از این نقطه نجات دهید .
لطفا به قولهای ساده ای که به خودتان می دهید پایبند بمانید.
ممکن ست سخت باشد اما این چیزی ست که باید بخاطر خودتان انجام دهید و هم به خاطر بقیه ی آدمها
آدمی که که نتواند به خودش متعهد باشد آدمی که نتواند به خودش عشق بورزد آدمی که نتواند از خودش محافظت کند هرگز نخواهد توانست این را برای دیگران انجام دهد .
چطور قرار ست پدر یا مادر یک کودک باشید چطور میخواهید به او عشق بدهید در حالی که حتی از دادن عشق به خودتان ناتوانید.
به قولهای کوچکی که به خودتان داده اید پای بند بمانید می دانم بسیاری از قولهای بزرگ همیشه بدست نمی آیند اما رها کردن خود به حال خود گناه بزرگتری ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
کار از کوچه و شهر و دیار گذشته
برای فراموش کردن بعضی چیزها باید از این سیاره عبور کرد .
راستی همسفر کوچه گردی های شبانه
میایی از زمین برویم ؟؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
برای فراموش کردن بعضی چیزها باید از این سیاره عبور کرد .
راستی همسفر کوچه گردی های شبانه
میایی از زمین برویم ؟؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
به من بگو که جهان به قدر سیاهی هایش روزهای نقره ای هم دارد .
بگو که صدای عود و تار و رباب از کوچه ها باز هم به گوش می رسد .
به من بگو که عطر چای و بوی قهوه در سر سرای خانه ها مردم را به خوش خلق بودن فرا میخواند .
به من از گلهای مریم از بارانهای بهاری از بوی کاهگل آب زده بگو...
و چنین کن تا ایمان بیاورم که تو پیام آور خوشی ها هستی.
می دانم که جهان تاریک ست ولی تو از روشنی ها بگو
من میخواهم از تو بشنوم دوباره و هزار باره
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
بگو که صدای عود و تار و رباب از کوچه ها باز هم به گوش می رسد .
به من بگو که عطر چای و بوی قهوه در سر سرای خانه ها مردم را به خوش خلق بودن فرا میخواند .
به من از گلهای مریم از بارانهای بهاری از بوی کاهگل آب زده بگو...
و چنین کن تا ایمان بیاورم که تو پیام آور خوشی ها هستی.
می دانم که جهان تاریک ست ولی تو از روشنی ها بگو
من میخواهم از تو بشنوم دوباره و هزار باره
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
من احساس میکنم ما بیش از گفتن نیاز داریم تا شنیده شویم.
درواقع گاهی وقت ها هیچ چیز لازم نیست فقط لازم ست که دو فنجان چای ریخت و نشست. یکی زبان شود و یکی گوش یکی بگوید و یکی بشنود.
راستی چقدر جای گوش ها در دنیای زبان ها خالی ست ..
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
درواقع گاهی وقت ها هیچ چیز لازم نیست فقط لازم ست که دو فنجان چای ریخت و نشست. یکی زبان شود و یکی گوش یکی بگوید و یکی بشنود.
راستی چقدر جای گوش ها در دنیای زبان ها خالی ست ..
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
گوشه ای از دفترت بنویس که تنها یک بار زندگی میکنم .
و این را روزی صدبار تکرار کن
انقدر که یادت نرود .
زندگی چیست و فراموش نکنی دوباره به دنیا نخواهی آمد.
#عادله_زمانی
@adelehz
و این را روزی صدبار تکرار کن
انقدر که یادت نرود .
زندگی چیست و فراموش نکنی دوباره به دنیا نخواهی آمد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر صبح که از خواب بیدار شدی
منتظر اتفاقات خیلی خیلی خاص نباش
دنیای کتابها و فیلمها جالب است ولی از آن دنیا ها بیرون بیا زندگی واقعی شبیه کتابها نیست.
هر صبح که از خواب بیدار شدی فقط سعی کن از آنچه داری لذت ببر
از انچه در دستت قرار گرفته است .رویاها زیبا هستند اما همیشه واقعی نمی شوند به انتظار واقعی شدن یکرویا روزت را به اتمام نرسان.
از آنچه داری لذت ببر ...
#عادله_زمانی
صبح زیبا ❤️
@adelehz
منتظر اتفاقات خیلی خیلی خاص نباش
دنیای کتابها و فیلمها جالب است ولی از آن دنیا ها بیرون بیا زندگی واقعی شبیه کتابها نیست.
هر صبح که از خواب بیدار شدی فقط سعی کن از آنچه داری لذت ببر
از انچه در دستت قرار گرفته است .رویاها زیبا هستند اما همیشه واقعی نمی شوند به انتظار واقعی شدن یکرویا روزت را به اتمام نرسان.
از آنچه داری لذت ببر ...
#عادله_زمانی
صبح زیبا ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من امسال دلم میخواد پاییز و بغل بگیرم😍
@adelehz
@adelehz
دقیقا از آن لحظه ای که یاد می گیری
جهان را به حال خودش رها کنی .خوشبختی آغاز می شود
وقتی بچه تر بودم مادرم به من آموخته بود که اگر کسی دوست نداشت با تو بازی کند به او اصرار نکن . فقط برو و با لذت به تنهایی بازی کن بعد ببین چه می شود .و من چنین کردم.جالب این بود که آن کودک بعد از مدتی جذب بازی من می شد و خودش برای هم بازی شدن با من پیش قدم می شد.
به نظرم زندگی در جهان بشدت شبیه همان بازی کودکانه است . دست از اصرار به جهان بردار فقط بر خودت متمرکز شو و به بازی و ساختن شادی برای خودت بپرداز خودت خواهی دید که به زودی جهان برای همراهی تو پیش قدم خواهد شد .
#عادله_زمانی
عکس:آی سودا
@adelehz
جهان را به حال خودش رها کنی .خوشبختی آغاز می شود
وقتی بچه تر بودم مادرم به من آموخته بود که اگر کسی دوست نداشت با تو بازی کند به او اصرار نکن . فقط برو و با لذت به تنهایی بازی کن بعد ببین چه می شود .و من چنین کردم.جالب این بود که آن کودک بعد از مدتی جذب بازی من می شد و خودش برای هم بازی شدن با من پیش قدم می شد.
به نظرم زندگی در جهان بشدت شبیه همان بازی کودکانه است . دست از اصرار به جهان بردار فقط بر خودت متمرکز شو و به بازی و ساختن شادی برای خودت بپرداز خودت خواهی دید که به زودی جهان برای همراهی تو پیش قدم خواهد شد .
#عادله_زمانی
عکس:آی سودا
@adelehz
مرا ببخش اگر اینقدر دوستت دارم که گاهی منطق فراموشم میشود .
مثل اینکه کسی دنبال نوبرانه های بهار در پاییز بگردد
ولی عشق مگر همین دیوانگی ها نیست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل اینکه کسی دنبال نوبرانه های بهار در پاییز بگردد
ولی عشق مگر همین دیوانگی ها نیست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz