جای خالی ادمی که دوستش داری شبها
بیشتر حس میشود.
چرا؟
خوب مشخص است ،شبها شهرساکت تر است صدای نبودش بلندتر به گوش می رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بیشتر حس میشود.
چرا؟
خوب مشخص است ،شبها شهرساکت تر است صدای نبودش بلندتر به گوش می رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بمیرم چقدر این زبون بسته بستنی دلش میخاد❤️واقعا چطور میشه این موجود و آزار داد؟؟
@adelehz
@adelehz
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بیگ محمد: هیچ وقت عاشق بودهای ستار؟
ستار: عاشق زیاد دیدهام!
بیگ محمد: راه و طریقش چه جور است عشق؟
ستار: من که نرفتهام برادر!
بیگ محمد: آنها که رفتهاند چی؟ آنها چی میگویند؟
ستار: آنها که تا آخر رفته اند برنگشتهاند تا چیزی بتوانند بگویند!
کلیدر
محمود دولت ابادی
بعضی کتابها را بیشترازیک بار باید خواند❤️
@adelehz
ستار: عاشق زیاد دیدهام!
بیگ محمد: راه و طریقش چه جور است عشق؟
ستار: من که نرفتهام برادر!
بیگ محمد: آنها که رفتهاند چی؟ آنها چی میگویند؟
ستار: آنها که تا آخر رفته اند برنگشتهاند تا چیزی بتوانند بگویند!
کلیدر
محمود دولت ابادی
بعضی کتابها را بیشترازیک بار باید خواند❤️
@adelehz
توبمان تا پیرترین
حس عاشقانه ام نیز جوانه بزند...
تو که نباشی حتی عاشق ترین زن
دنیاهم که باشم چیزی نخواهد ارزید...
تو
فقط
باش...
#عادله_زمانی
@adelehz
حس عاشقانه ام نیز جوانه بزند...
تو که نباشی حتی عاشق ترین زن
دنیاهم که باشم چیزی نخواهد ارزید...
تو
فقط
باش...
#عادله_زمانی
@adelehz
در زندگی هر آدمی
زمانهایی وجود دارد که چشم باز میکنی
وباخودت میگویی عجب!! هرچه تاحالا گذشته خواب بوده
زندگی واقعی از امروز شروع شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
زمانهایی وجود دارد که چشم باز میکنی
وباخودت میگویی عجب!! هرچه تاحالا گذشته خواب بوده
زندگی واقعی از امروز شروع شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرچقدر ازبقیه توقعت بالاتر باشد.
بیشتر زجرمیکشی...
دیگران شاید تورا دوست داشته باشند
اما نمیتوانند مانند خودت،باعث خوشحالیت
شوندهمیشه درهرتنهایی و دل گرفتگی
فقط به خودت پناه ببر..
@adelehz
بیشتر زجرمیکشی...
دیگران شاید تورا دوست داشته باشند
اما نمیتوانند مانند خودت،باعث خوشحالیت
شوندهمیشه درهرتنهایی و دل گرفتگی
فقط به خودت پناه ببر..
@adelehz
فرزندم!
اگر روزی مادرت شوم
شک ندارم
بزرگترین رسالتم آن است که
بتوبیاموزم دوست داشتن را هیچگاه متوقف نکنی..
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر روزی مادرت شوم
شک ندارم
بزرگترین رسالتم آن است که
بتوبیاموزم دوست داشتن را هیچگاه متوقف نکنی..
#عادله_زمانی
@adelehz
من هرگز ازتو نمیخاهم
که مانند من باشی ..
نگران دلتنگ عاشق با دلی که هوای
دیدار دارد..
برای من همین که خوب باشی کافیست
کیفیتش فرقی ندارد...
@adelehz
که مانند من باشی ..
نگران دلتنگ عاشق با دلی که هوای
دیدار دارد..
برای من همین که خوب باشی کافیست
کیفیتش فرقی ندارد...
@adelehz
هرزنی قبل از افریده شدن
یکبار نوشته میشود..
خط به خط در چشمانش
برای خواندن یک زن نگاه به چشمانش کافیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
یکبار نوشته میشود..
خط به خط در چشمانش
برای خواندن یک زن نگاه به چشمانش کافیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی کردن نه یک امر روتین
که یک هنر است.
درواقع تفاوت بزرگی وجود دارد بین
زندگی کردن و زنده بودن ..
#زندگی_کنید
@adelehz
که یک هنر است.
درواقع تفاوت بزرگی وجود دارد بین
زندگی کردن و زنده بودن ..
#زندگی_کنید
@adelehz
ودلم
شدیدا
اینجا را میخواهد
فراز یک روستا
دریک شام گرم تابستانی
بوی دل خوش وخواب بی دغدغه از
خانه ها بزند توی شامه ام ...
#عادله_زمانی
@adelehz
شدیدا
اینجا را میخواهد
فراز یک روستا
دریک شام گرم تابستانی
بوی دل خوش وخواب بی دغدغه از
خانه ها بزند توی شامه ام ...
#عادله_زمانی
@adelehz
- وقتی یه مرد مرگ رو در نزدیکیش میبینه، احساس میکنه که قبل از جنگ به آغوش یه زن نیاز داره !...
هفت سامورایی- آکیرا کوروساوا
@adelehz
شب بخیر مهربونا❤️💋
هفت سامورایی- آکیرا کوروساوا
@adelehz
شب بخیر مهربونا❤️💋
من از این پنجره ی رو به تو
ای خورشیدم.
بر تن قاصدک خوش خبری .میفرستم صد بوسه
ارزویم اینست:صبحت از اندیشه دنیا خالی .
@adelehz
ای خورشیدم.
بر تن قاصدک خوش خبری .میفرستم صد بوسه
ارزویم اینست:صبحت از اندیشه دنیا خالی .
@adelehz