نه راحت از فلک جویم نه دولت از خدا خواهم
و گر پرسی چه میخواهی؟ تو را خواهم تورا خواهم.
#رهی_معیری
@adelehz
و گر پرسی چه میخواهی؟ تو را خواهم تورا خواهم.
#رهی_معیری
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی لحظات را باید ساخت.
وچیز زیادی هم لازم نیست
فقط باید ان کسی که باید در جایی که باید و در زمانی که باید،باشد.
@adelehz
وچیز زیادی هم لازم نیست
فقط باید ان کسی که باید در جایی که باید و در زمانی که باید،باشد.
@adelehz
هرصبح
به خدا فکر میکنم وتصویرلبخندش
وقتی در خورشید تلالو میابد.
وهمین لبخند پرنورش مرا به ادامه راه دلگرم میکند.
صبح به برکت❤️
@adelehz
به خدا فکر میکنم وتصویرلبخندش
وقتی در خورشید تلالو میابد.
وهمین لبخند پرنورش مرا به ادامه راه دلگرم میکند.
صبح به برکت❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دارن عکس یادگاری میگیرن 😊😍😋
@adelehz
@adelehz
بعضی چیزهای خاص را باید با بعضی آدمهای خاص تجربه کرد..همان آدمهای خاصی که میفهمند شمارا ..میدانند دلتنگی هایتان را بلدند دلخوشی هایتان را و فقط از آن شما هستند..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ رویایی آن قدر دور نیست.
که نتوان به آن رسید...
ولی اینکه آن رویا به معنی
خوشبخت شدن است یا نه
تضمینی ندارد..بنابراین اگر در راه رسیدن
به یک رویا شکست خوردید ناامید نشوید..
شب بخیر❤️
@adelehz
که نتوان به آن رسید...
ولی اینکه آن رویا به معنی
خوشبخت شدن است یا نه
تضمینی ندارد..بنابراین اگر در راه رسیدن
به یک رویا شکست خوردید ناامید نشوید..
شب بخیر❤️
@adelehz
بازهم خورشید طلوع کرد .
این یعنی هر روز
خداوند شانس دوباره ای برای مهربون بودن
می دهد.
پس مهربان باشیم و مهربانی کنیم..
❤️❤️❤️
@adelehz
این یعنی هر روز
خداوند شانس دوباره ای برای مهربون بودن
می دهد.
پس مهربان باشیم و مهربانی کنیم..
❤️❤️❤️
@adelehz
لابلای داستانهای عاشقانه دنیا
دنبال یک مرد عاشق میگشتم...
چه میدانستم تو
نه در کتابها که درهمین شهر
زندگی میکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
دنبال یک مرد عاشق میگشتم...
چه میدانستم تو
نه در کتابها که درهمین شهر
زندگی میکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
جای خالی ادمی که دوستش داری شبها
بیشتر حس میشود.
چرا؟
خوب مشخص است ،شبها شهرساکت تر است صدای نبودش بلندتر به گوش می رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بیشتر حس میشود.
چرا؟
خوب مشخص است ،شبها شهرساکت تر است صدای نبودش بلندتر به گوش می رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بمیرم چقدر این زبون بسته بستنی دلش میخاد❤️واقعا چطور میشه این موجود و آزار داد؟؟
@adelehz
@adelehz
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بیگ محمد: هیچ وقت عاشق بودهای ستار؟
ستار: عاشق زیاد دیدهام!
بیگ محمد: راه و طریقش چه جور است عشق؟
ستار: من که نرفتهام برادر!
بیگ محمد: آنها که رفتهاند چی؟ آنها چی میگویند؟
ستار: آنها که تا آخر رفته اند برنگشتهاند تا چیزی بتوانند بگویند!
کلیدر
محمود دولت ابادی
بعضی کتابها را بیشترازیک بار باید خواند❤️
@adelehz
ستار: عاشق زیاد دیدهام!
بیگ محمد: راه و طریقش چه جور است عشق؟
ستار: من که نرفتهام برادر!
بیگ محمد: آنها که رفتهاند چی؟ آنها چی میگویند؟
ستار: آنها که تا آخر رفته اند برنگشتهاند تا چیزی بتوانند بگویند!
کلیدر
محمود دولت ابادی
بعضی کتابها را بیشترازیک بار باید خواند❤️
@adelehz
توبمان تا پیرترین
حس عاشقانه ام نیز جوانه بزند...
تو که نباشی حتی عاشق ترین زن
دنیاهم که باشم چیزی نخواهد ارزید...
تو
فقط
باش...
#عادله_زمانی
@adelehz
حس عاشقانه ام نیز جوانه بزند...
تو که نباشی حتی عاشق ترین زن
دنیاهم که باشم چیزی نخواهد ارزید...
تو
فقط
باش...
#عادله_زمانی
@adelehz
در زندگی هر آدمی
زمانهایی وجود دارد که چشم باز میکنی
وباخودت میگویی عجب!! هرچه تاحالا گذشته خواب بوده
زندگی واقعی از امروز شروع شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
زمانهایی وجود دارد که چشم باز میکنی
وباخودت میگویی عجب!! هرچه تاحالا گذشته خواب بوده
زندگی واقعی از امروز شروع شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرچقدر ازبقیه توقعت بالاتر باشد.
بیشتر زجرمیکشی...
دیگران شاید تورا دوست داشته باشند
اما نمیتوانند مانند خودت،باعث خوشحالیت
شوندهمیشه درهرتنهایی و دل گرفتگی
فقط به خودت پناه ببر..
@adelehz
بیشتر زجرمیکشی...
دیگران شاید تورا دوست داشته باشند
اما نمیتوانند مانند خودت،باعث خوشحالیت
شوندهمیشه درهرتنهایی و دل گرفتگی
فقط به خودت پناه ببر..
@adelehz