This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آسید علی میرزا اهل طبس در ایام جوانیاش عاشق دختری به نام مریم میشود. اما خانواده سید علی میرزا با وصلت وی با مریم شدیدا مخالفت میکنند و زندگی را برای میرزا، پوچ و بی معنی میکنند.
مریم نیز که از میرزا ناامید میشود بر حسب اجبار با مرد دیگری ازدواج میکند و زندگی میرزا را به یاس مطلق مبدل میکند. ادامه زندگی بدون مریم به حدی برای میرزا دردآور و غیر قابل تصور میشود که چاره ای جز جنون نمییابد.
آسیدعلی میرزا که فیلم مستند «پ مثل پلیکان» اثر پرویز کیمیاوی بر مبنای زندگی او ساخته شده است، در زلزلهی سال ۵۷ طبس، جان خود را از دست داد.
به دنبال خاکبرداری و بازسازی ارگ طبس، جسد نسبتا سالم «آسیدعلی میرزا» یکی از قربانیان زلزلهی طبس، بعد از بیستوسهسال کشف شد و در یکی از راهروهای ارگ به خاک سپرده شد.❤️
از کانال ژوان
@adelehz
مریم نیز که از میرزا ناامید میشود بر حسب اجبار با مرد دیگری ازدواج میکند و زندگی میرزا را به یاس مطلق مبدل میکند. ادامه زندگی بدون مریم به حدی برای میرزا دردآور و غیر قابل تصور میشود که چاره ای جز جنون نمییابد.
آسیدعلی میرزا که فیلم مستند «پ مثل پلیکان» اثر پرویز کیمیاوی بر مبنای زندگی او ساخته شده است، در زلزلهی سال ۵۷ طبس، جان خود را از دست داد.
به دنبال خاکبرداری و بازسازی ارگ طبس، جسد نسبتا سالم «آسیدعلی میرزا» یکی از قربانیان زلزلهی طبس، بعد از بیستوسهسال کشف شد و در یکی از راهروهای ارگ به خاک سپرده شد.❤️
از کانال ژوان
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
آسید علی میرزا اهل طبس در ایام جوانیاش عاشق دختری به نام مریم میشود. اما خانواده سید علی میرزا با وصلت وی با مریم شدیدا مخالفت میکنند و زندگی را برای میرزا، پوچ و بی معنی میکنند. مریم نیز که از میرزا ناامید میشود بر حسب اجبار با مرد دیگری ازدواج میکند…
اگه به مریم می رسید بازم همینقدر عاشقش می موند؟
@adelehz
@adelehz
عبور از طوفانها و سنگلاخهای زندگی سخت است، اما خیلی زیباست. درخت با تحمل سوز و سرمای زمستان، زیبایی بهار را تجربه میکند. تسلیم نشو! به تغییر باور داشته باش …
❤️صبح بخیر
@adelehz
❤️صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاشق خنده هاش شدم😂
@adelehz
@adelehz
دخترکی ۸ ساله بودم.در اوج کودکی و شادی های بی دلیل...
ناگهان برای شادی و غصه هایم دلیلی یافتم..
پسرکی سبزه گون با چشمانی عسلی و ابروانی چون البرز پیوسته ، هنوز تحدب زیبای مژه هایش در خاطرم هست.
نقاشی بهترین تفریح من بود و با زیرکی و کنجکاوی به هر نقشی نگاه میکردم. امان از نقش نقاش هستی!!
دخترک رنگ پریده ای بودم که بدون آنکه بدانم چرا ناگهان در حضورش گلگون میشدم دهانم خشک و صدای تپش قلبم چون پتک بر سرم میکوبید.
عصرها کنار پله جلوی درب خانه پدری مینشستم ، می آمد، بیصدا بی حرف نگاهمان بافته میشد ، دستانش میان گیسوانم میدوید ، جمله همیشگیش را میگفت و می رفت!
((موهات چرا این رنگیه؟ انگار نخ طلاست)) ...
۳۱ سال گذشت! نخ طلای موهایم به سپیدی نخ ابریشم بدل شد و خاطرات آن تپشهای ویرانگر قلبم از لوح وجود پاک نشد!
کاش امیدی به دیدار بود . کاش ...
ناشناس
#شما_فرستادین
@adelehz
ناگهان برای شادی و غصه هایم دلیلی یافتم..
پسرکی سبزه گون با چشمانی عسلی و ابروانی چون البرز پیوسته ، هنوز تحدب زیبای مژه هایش در خاطرم هست.
نقاشی بهترین تفریح من بود و با زیرکی و کنجکاوی به هر نقشی نگاه میکردم. امان از نقش نقاش هستی!!
دخترک رنگ پریده ای بودم که بدون آنکه بدانم چرا ناگهان در حضورش گلگون میشدم دهانم خشک و صدای تپش قلبم چون پتک بر سرم میکوبید.
عصرها کنار پله جلوی درب خانه پدری مینشستم ، می آمد، بیصدا بی حرف نگاهمان بافته میشد ، دستانش میان گیسوانم میدوید ، جمله همیشگیش را میگفت و می رفت!
((موهات چرا این رنگیه؟ انگار نخ طلاست)) ...
۳۱ سال گذشت! نخ طلای موهایم به سپیدی نخ ابریشم بدل شد و خاطرات آن تپشهای ویرانگر قلبم از لوح وجود پاک نشد!
کاش امیدی به دیدار بود . کاش ...
ناشناس
#شما_فرستادین
@adelehz
شهریور عاشق انار بود،
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !
#ناشناس
@adelehz
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !
#ناشناس
@adelehz
در دنیای درختان ،غمگین ترین شان درختی ست که پنجره میشود ...نه پای رفتن در جاده دارد و نه توان ماندن در دیوار...سرنوشتش انتظار است وانتظار..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
به هر اتفاقی که واکنشِ منفی نشان دهی ، آن موقعیت بارها برایت تکرارخواهد شد
تا به پذیرشش برسی. و پیغام آن اتفاق را درک کنی ...
امروز در برابر همه فرم ها و اتفاقات زندگی ، با پذیرش و تسلیم ظاهر بشیم
و این جمله را تکرار کنیم که:
در دل این اتفاق " خیر و صلاح " من نهفته است.
با این باور همه اتفافات در مسیر خیر و صلاح شما قرار میگیرند و هر چند به ظاهر بد و سخت باشند ولی خیلی زود به رحمت و لذت تبدیل میشوند.❤️
عکس:هنگامه جان ❤️
@adelehz
تا به پذیرشش برسی. و پیغام آن اتفاق را درک کنی ...
امروز در برابر همه فرم ها و اتفاقات زندگی ، با پذیرش و تسلیم ظاهر بشیم
و این جمله را تکرار کنیم که:
در دل این اتفاق " خیر و صلاح " من نهفته است.
با این باور همه اتفافات در مسیر خیر و صلاح شما قرار میگیرند و هر چند به ظاهر بد و سخت باشند ولی خیلی زود به رحمت و لذت تبدیل میشوند.❤️
عکس:هنگامه جان ❤️
@adelehz
بعدها دلتنگم خواهی شد .
بعدها یعنی روزهایی که دیگر صدایم را نشنوی
آن غروب هایی که نتوانی مرا از هیچ جای دیگر پیدا کنی.
بعدها دلتنگم خواهی شد
بعدها یعنی روزهایی که مرا گم کرده باشی
یعنی روزهایی که من در زندگیت نباشم .
آن روزها خواهی فهمید که آنچنان که تو فکر میکردی من برای تو کم نبودم ...
اما نبودم کاملا در زندگیت کمبود را ایجاد خواهد کرد .
بعدها دلتنگم خواهی شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
بعدها یعنی روزهایی که دیگر صدایم را نشنوی
آن غروب هایی که نتوانی مرا از هیچ جای دیگر پیدا کنی.
بعدها دلتنگم خواهی شد
بعدها یعنی روزهایی که مرا گم کرده باشی
یعنی روزهایی که من در زندگیت نباشم .
آن روزها خواهی فهمید که آنچنان که تو فکر میکردی من برای تو کم نبودم ...
اما نبودم کاملا در زندگیت کمبود را ایجاد خواهد کرد .
بعدها دلتنگم خواهی شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر میتوانستیم هر شب روح مون را به شهری برای سفری بفرستیم و صبح دوباره روح مون برگرده
من امشب روح مو می فرستادم یزد❤️
#عادله_زمانی
🎬امیرحسین میرمعینی
🎙مهرداد رئیسی
@adelehz
من امشب روح مو می فرستادم یزد❤️
#عادله_زمانی
🎬امیرحسین میرمعینی
🎙مهرداد رئیسی
@adelehz
بچه که بودم پنجشنبه ها را بیشتر از جمعه ها دوست داشتم .حس خوبی داشتم و خیال میکردم مدتها زمان دارم تا لذت ببرم .
لذت داشتن یک شکلات خوشمزه خیلی وقتها از خوردنش بیشتر ست.
عشق فقط رسیدن نیست گاهی در کنار و حسرت هم بودن لذتش از رسیدن بیشتر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
لذت داشتن یک شکلات خوشمزه خیلی وقتها از خوردنش بیشتر ست.
عشق فقط رسیدن نیست گاهی در کنار و حسرت هم بودن لذتش از رسیدن بیشتر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
حال جهان دوباره خوب خواهد شد.
تو به من و من به تو خواهیم رسید .
روزی که هیچ غصه ی بزرگی بر سرمان ابر نینداخته باشد
در یک کافه ی آرام روبروی هم خواهیم نشست
تو قهوه سفارش خواهی داد و من چای
تو سفارشت را پس خواهی گرفت و چای خواهی خواست .
ما باهم چای خواهیم نوشید
و خواهیم خندید
و آن روز تمام جهان خواهد خندید
عزیزم صبور باش
حال جهان خوب خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
تو به من و من به تو خواهیم رسید .
روزی که هیچ غصه ی بزرگی بر سرمان ابر نینداخته باشد
در یک کافه ی آرام روبروی هم خواهیم نشست
تو قهوه سفارش خواهی داد و من چای
تو سفارشت را پس خواهی گرفت و چای خواهی خواست .
ما باهم چای خواهیم نوشید
و خواهیم خندید
و آن روز تمام جهان خواهد خندید
عزیزم صبور باش
حال جهان خوب خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz