Forwarded from Art of Trading
📸 شايد باور نكنيد كه اين تصويري است از زنان افغان در باغ بابر شهر كابل در افغانستان. خبرنگاران #زنان_و_زندگی كه به كابل سفر كرده اند اين تصوير را براي ما فرستاده و متن زير را نوشته اند: 👇🏻👇🏻
Forwarded from Art of Trading
اینجا افغانستان است...
در باغ بابر قدم میزدیم که با سرخوشی بینهایت این دو دختر مواجه شدیم.
با هیجان توام با تعجب جلو رفتم و اجازه گرفتم که عکس بگیرم. دعوتم کردند تا به آنها ملحق شوم.
گفتم: «عجله دارم، باید پیش دوستانم برگردم اما نتوانستم از راحتی و آرامش موقعیت شما بگذرم. مطمئنم که تصویر شما، قاب تصور خیلیها را از افغانستان تغییر خواهد داد.»
دخترک خندید و گفت: «حتما عکس بگیر! ما خوشحال هستیم.»
ما هم آرزوهای شیرینی برای افغانستان داریم. آرزوی صلح، آرزوی شادی، آرزوی آرامش، آرزوی آفتاب همیشه تابان بر آسمان پرمحبت زندگی مردمی که مهربانی را ترجمه میکنند.
#خيابان_ملل
@zananozendegie
در باغ بابر قدم میزدیم که با سرخوشی بینهایت این دو دختر مواجه شدیم.
با هیجان توام با تعجب جلو رفتم و اجازه گرفتم که عکس بگیرم. دعوتم کردند تا به آنها ملحق شوم.
گفتم: «عجله دارم، باید پیش دوستانم برگردم اما نتوانستم از راحتی و آرامش موقعیت شما بگذرم. مطمئنم که تصویر شما، قاب تصور خیلیها را از افغانستان تغییر خواهد داد.»
دخترک خندید و گفت: «حتما عکس بگیر! ما خوشحال هستیم.»
ما هم آرزوهای شیرینی برای افغانستان داریم. آرزوی صلح، آرزوی شادی، آرزوی آرامش، آرزوی آفتاب همیشه تابان بر آسمان پرمحبت زندگی مردمی که مهربانی را ترجمه میکنند.
#خيابان_ملل
@zananozendegie
نه راحت از فلک جویم نه دولت از خدا خواهم
و گر پرسی چه میخواهی؟ تو را خواهم تورا خواهم.
#رهی_معیری
@adelehz
و گر پرسی چه میخواهی؟ تو را خواهم تورا خواهم.
#رهی_معیری
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی لحظات را باید ساخت.
وچیز زیادی هم لازم نیست
فقط باید ان کسی که باید در جایی که باید و در زمانی که باید،باشد.
@adelehz
وچیز زیادی هم لازم نیست
فقط باید ان کسی که باید در جایی که باید و در زمانی که باید،باشد.
@adelehz
هرصبح
به خدا فکر میکنم وتصویرلبخندش
وقتی در خورشید تلالو میابد.
وهمین لبخند پرنورش مرا به ادامه راه دلگرم میکند.
صبح به برکت❤️
@adelehz
به خدا فکر میکنم وتصویرلبخندش
وقتی در خورشید تلالو میابد.
وهمین لبخند پرنورش مرا به ادامه راه دلگرم میکند.
صبح به برکت❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دارن عکس یادگاری میگیرن 😊😍😋
@adelehz
@adelehz
بعضی چیزهای خاص را باید با بعضی آدمهای خاص تجربه کرد..همان آدمهای خاصی که میفهمند شمارا ..میدانند دلتنگی هایتان را بلدند دلخوشی هایتان را و فقط از آن شما هستند..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ رویایی آن قدر دور نیست.
که نتوان به آن رسید...
ولی اینکه آن رویا به معنی
خوشبخت شدن است یا نه
تضمینی ندارد..بنابراین اگر در راه رسیدن
به یک رویا شکست خوردید ناامید نشوید..
شب بخیر❤️
@adelehz
که نتوان به آن رسید...
ولی اینکه آن رویا به معنی
خوشبخت شدن است یا نه
تضمینی ندارد..بنابراین اگر در راه رسیدن
به یک رویا شکست خوردید ناامید نشوید..
شب بخیر❤️
@adelehz
بازهم خورشید طلوع کرد .
این یعنی هر روز
خداوند شانس دوباره ای برای مهربون بودن
می دهد.
پس مهربان باشیم و مهربانی کنیم..
❤️❤️❤️
@adelehz
این یعنی هر روز
خداوند شانس دوباره ای برای مهربون بودن
می دهد.
پس مهربان باشیم و مهربانی کنیم..
❤️❤️❤️
@adelehz
لابلای داستانهای عاشقانه دنیا
دنبال یک مرد عاشق میگشتم...
چه میدانستم تو
نه در کتابها که درهمین شهر
زندگی میکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
دنبال یک مرد عاشق میگشتم...
چه میدانستم تو
نه در کتابها که درهمین شهر
زندگی میکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
جای خالی ادمی که دوستش داری شبها
بیشتر حس میشود.
چرا؟
خوب مشخص است ،شبها شهرساکت تر است صدای نبودش بلندتر به گوش می رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بیشتر حس میشود.
چرا؟
خوب مشخص است ،شبها شهرساکت تر است صدای نبودش بلندتر به گوش می رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بمیرم چقدر این زبون بسته بستنی دلش میخاد❤️واقعا چطور میشه این موجود و آزار داد؟؟
@adelehz
@adelehz
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بیگ محمد: هیچ وقت عاشق بودهای ستار؟
ستار: عاشق زیاد دیدهام!
بیگ محمد: راه و طریقش چه جور است عشق؟
ستار: من که نرفتهام برادر!
بیگ محمد: آنها که رفتهاند چی؟ آنها چی میگویند؟
ستار: آنها که تا آخر رفته اند برنگشتهاند تا چیزی بتوانند بگویند!
کلیدر
محمود دولت ابادی
بعضی کتابها را بیشترازیک بار باید خواند❤️
@adelehz
ستار: عاشق زیاد دیدهام!
بیگ محمد: راه و طریقش چه جور است عشق؟
ستار: من که نرفتهام برادر!
بیگ محمد: آنها که رفتهاند چی؟ آنها چی میگویند؟
ستار: آنها که تا آخر رفته اند برنگشتهاند تا چیزی بتوانند بگویند!
کلیدر
محمود دولت ابادی
بعضی کتابها را بیشترازیک بار باید خواند❤️
@adelehz
توبمان تا پیرترین
حس عاشقانه ام نیز جوانه بزند...
تو که نباشی حتی عاشق ترین زن
دنیاهم که باشم چیزی نخواهد ارزید...
تو
فقط
باش...
#عادله_زمانی
@adelehz
حس عاشقانه ام نیز جوانه بزند...
تو که نباشی حتی عاشق ترین زن
دنیاهم که باشم چیزی نخواهد ارزید...
تو
فقط
باش...
#عادله_زمانی
@adelehz