"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اینکه مردی درجوانی عاشق زنی باشد
درواقع خیلی هنر بزرگی نیست.
مردی را عاشق مینامند
که تارهای سفید موهای معشوقه را چنان دوست دارد.که گیسوان آشفته ی روزهای جوانی
#عادله_زمانی
@adelehz
گر به صحرا
دیگران
از بهر عشرت می‌روند
ما به خلوت
با تو ای آرام جان
آسوده‌ایم ...
#سعدی

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوب آخه به چه گناهی؟😳😂😬
@adelehz
دوربرما پراز زیبایی ست
کافیست کمی قشنگ تر نگاه کنیم .
حتی اگر یک بازار میوه فروشی باشد .
@adelehz
موزیک شب قطعه خورشید من کجایی از نجوا خواننده افغان❤️
خورشید من کجایی سرد است خانه من🌙
بشنوید با ما🌙🎼🎧
@adelehz
هر کودک را خانه ای
و هر معشوقی را آغوشی
نیاز است ..تا درآن ببالد و به خورشید برسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر🌙
گرچه یاران، فارغند از یاد من

از من ایشان را، هزاران یاد باد.

#حافظ
@adelehz
به یک معجزه وسط این زندگی نیازمندم .شبیه ظهرسردی که گرسنه وتنها به خانه رسیده ای وهمسایه مهربان با کاسه چینی گل سرخی آش نذری پشت در ایستاده است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ گاه موجب ریختن اشک یک زن نشوید.
اهمیت این موضوع را زمانی درک خواهید کرد که پدریک دختر باشید.
@adelehz
کاش نیازهای اساسی را دوباره دسته بندی میکردند:
خوراک
پوشاک
مسکن
آغوش بی منت
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Art of Trading
📸 شايد باور نكنيد كه اين تصويري است از زنان افغان در باغ بابر شهر كابل در افغانستان. خبرنگاران #زنان_و_زندگی كه به كابل سفر كرده اند اين تصوير را براي ما فرستاده و متن زير را نوشته اند: 👇🏻👇🏻
Forwarded from Art of Trading
اینجا افغانستان است...

در باغ بابر قدم می‌زدیم که با سرخوشی بی‌نهایت این دو دختر مواجه شدیم.
با هیجان توام با تعجب جلو رفتم و اجازه گرفتم که عکس بگیرم. دعوتم کردند تا به آنها ملحق شوم.
گفتم: «عجله دارم، باید پیش دوستانم برگردم اما نتوانستم از راحتی و آرامش موقعیت شما بگذرم. مطمئنم که تصویر شما، قاب تصور خیلی‌ها را از افغانستان تغییر خواهد داد.»
دخترک خندید و گفت: «حتما عکس بگیر! ما خوشحال هستیم.»
ما هم آرزوهای شیرینی برای افغانستان داریم. آرزوی صلح، آرزوی شادی، آرزوی آرامش، آرزوی آفتاب همیشه تابان بر آسمان پرمحبت زندگی مردمی که مهربانی را ترجمه می‌کنند.


#خيابان_ملل

@zananozendegie
من
روبه راهم
رو به راهی که تو ازآن
می آیی..
#عادله_زمانی
@adelehz
نه راحت از فلک جویم نه دولت از خدا خواهم
و گر پرسی چه می‌خواهی؟ تو را خواهم تورا خواهم.
#رهی_معیری
@adelehz
روزی که بروی
خواهی برد با خودت
چمدانت را چترت را کتابهایت را
و روحم را
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی لحظات را باید ساخت.
وچیز زیادی هم لازم نیست
فقط باید ان کسی که باید در جایی که باید و در زمانی که باید،باشد.
@adelehz
هرصبح
به خدا فکر میکنم وتصویرلبخندش
وقتی در خورشید تلالو میابد.
وهمین لبخند پرنورش مرا به ادامه راه دلگرم میکند.
صبح به برکت❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دارن عکس یادگاری میگیرن 😊😍😋
@adelehz
بعضی چیزهای خاص را باید با بعضی آدمهای خاص تجربه کرد..همان آدمهای خاصی که میفهمند شمارا ..میدانند دلتنگی هایتان را بلدند دلخوشی هایتان را و فقط از آن شما هستند..
@adelehz