شاگرد: خیلی خب، اما وقتی به من گفتی "برو شراب بخر" گمان کردم میخواهی درستی اعتقادم را امتحان کنی. از کجا می دانستم امتحانم همین است؟ فکر کردم ایمانم را امتحان میکنی.
شمس تبریزی : آزمودن صحت ایمان دیگران وظیفه ی ما انسانها نیست. بنده نمی تواند ایمان بنده ای دیگر را بسنجد. مگر نمیدانی ؟
📕 ملت عشق
✍🏻 الیف شافاک
@adelehz
شمس تبریزی : آزمودن صحت ایمان دیگران وظیفه ی ما انسانها نیست. بنده نمی تواند ایمان بنده ای دیگر را بسنجد. مگر نمیدانی ؟
📕 ملت عشق
✍🏻 الیف شافاک
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دنیا هنوز به خاطر دلخوشی های کوچک ست که زیباست. دلخوشی های رایگان و دم دستی دلخوشی هایی مثل عطر بدن نوزاد،خنده های بی دلیل کودکانه،بوی خاکِ باران خورده،بوی غذای تازه سر ظهر توی کوچه،پیدا کردن شکلات مورد علاقه ات درون کیف یا جیبت،حس گرمای آفتاب کم توان زمستان…
این کانال بارها این رفتار زشت شو انجام داده
وقتی متنی را برداشتید باید و حتما اسم نویسنده ذکر بشه
من نمی دونم ذکر اسم نویسنده چه سنگینی برای امثال این آدمها داره که از انجامش سر باز میزنند .
دزدی ادبی همین هست
اینکه شما از یه متنی برای افزایش ویو کانالت استفاده میکنی ولی اسم نویسنده رو حذف میکنی
من به ایشون تذکر دادم ولی گویا فرهنگ رعایت حقوق بقیه رو ندارند .
@adelehz
وقتی متنی را برداشتید باید و حتما اسم نویسنده ذکر بشه
من نمی دونم ذکر اسم نویسنده چه سنگینی برای امثال این آدمها داره که از انجامش سر باز میزنند .
دزدی ادبی همین هست
اینکه شما از یه متنی برای افزایش ویو کانالت استفاده میکنی ولی اسم نویسنده رو حذف میکنی
من به ایشون تذکر دادم ولی گویا فرهنگ رعایت حقوق بقیه رو ندارند .
@adelehz
❤2👍2
دنیا هنوز به خاطر دلخوشی های کوچک ست که زیباست.
دلخوشی های رایگان و دم دستی
دلخوشی هایی مثل عطر بدن نوزاد،خنده های بی دلیل کودکانه،بوی خاکِ باران خورده،بوی غذای تازه سر ظهر توی کوچه،پیدا کردن شکلات مورد علاقه ات درون کیف یا جیبت،حس گرمای آفتاب کم توان زمستان رو پوستت،رد شدن از جلوی مغازه ی عطر فروشی....
میبینی خوشحالی ها الزاما هم گران نیستند کافیست قدری زاویه دیدت را تغییر دهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلخوشی های رایگان و دم دستی
دلخوشی هایی مثل عطر بدن نوزاد،خنده های بی دلیل کودکانه،بوی خاکِ باران خورده،بوی غذای تازه سر ظهر توی کوچه،پیدا کردن شکلات مورد علاقه ات درون کیف یا جیبت،حس گرمای آفتاب کم توان زمستان رو پوستت،رد شدن از جلوی مغازه ی عطر فروشی....
میبینی خوشحالی ها الزاما هم گران نیستند کافیست قدری زاویه دیدت را تغییر دهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
دیروز تیم ملی بسکتبال ایران اولین بازی حساس خود را در المپیک توکیو در مقابل چک در ورزشگاه خالی از تماشاگر سایتاما انجام داد
اما بسکتبالیستهای ایرانی تنها نبودند و یک خانم در طول بازی مدام بچهها را ایستاده تشویق میکرد!
بچههای تیمملی فکر میکردند که بستگان یکی از بچههاست اما با کمال تعجب هیچکس او را نمیشناخت
بازی تمام شد...
هنگام خروج کسی پرسید؛ خانم شما ایرانی هستید؟
لبخندی زد و گفت؛ من سمیرا اصغری عضو تیم ملی بسکتبال افغانستان و جوانترین عضو کمیته المپیک هستم، شنیدم بازی دارید آمدم تشویقتان کنم تا احساس غریبی نکنید/ چند ثانیه
در عالم غربت ،غریب حال غریب را درک میکند❤️
@adelehz
اما بسکتبالیستهای ایرانی تنها نبودند و یک خانم در طول بازی مدام بچهها را ایستاده تشویق میکرد!
بچههای تیمملی فکر میکردند که بستگان یکی از بچههاست اما با کمال تعجب هیچکس او را نمیشناخت
بازی تمام شد...
هنگام خروج کسی پرسید؛ خانم شما ایرانی هستید؟
لبخندی زد و گفت؛ من سمیرا اصغری عضو تیم ملی بسکتبال افغانستان و جوانترین عضو کمیته المپیک هستم، شنیدم بازی دارید آمدم تشویقتان کنم تا احساس غریبی نکنید/ چند ثانیه
در عالم غربت ،غریب حال غریب را درک میکند❤️
@adelehz
هر صبح که از خواب بیدار شدی
منتظر اتفاقات خیلی خیلی خاص نباش
دنیای کتابها و فیلمها جالب است ولی از آن دنیا ها بیرون بیا زندگی واقعی شبیه کتابها نیست.
هر صبح که از خواب بیدار شدی فقط سعی کن از آنچه داری لذت ببر
از انچه در دستت قرار گرفته است .رویاها زیبا هستند اما همیشه واقعی نمی شوند به انتظار واقعی شدن یکرویا روزت را به اتمام نرسان.
از آنچه داری لذت ببر ...
#عادله_زمانی
صبح زیبا ❤️
@adelehz
منتظر اتفاقات خیلی خیلی خاص نباش
دنیای کتابها و فیلمها جالب است ولی از آن دنیا ها بیرون بیا زندگی واقعی شبیه کتابها نیست.
هر صبح که از خواب بیدار شدی فقط سعی کن از آنچه داری لذت ببر
از انچه در دستت قرار گرفته است .رویاها زیبا هستند اما همیشه واقعی نمی شوند به انتظار واقعی شدن یکرویا روزت را به اتمام نرسان.
از آنچه داری لذت ببر ...
#عادله_زمانی
صبح زیبا ❤️
@adelehz
اگر بدانید که مردم هرگز نصایح شما را قبول نمیکنند،
هیچگاه پرگویی نخواهید کرد!
مگر وکیل و یا دکتر باشید،
و آنها برای شنیدن صحبت هایتان پول خرج کرده باشند!
👤جرج برنارد شاو
@adelehz
هیچگاه پرگویی نخواهید کرد!
مگر وکیل و یا دکتر باشید،
و آنها برای شنیدن صحبت هایتان پول خرج کرده باشند!
👤جرج برنارد شاو
@adelehz
فَانَکَ بِأّغیُنِنَا
« تو در حفاظت مایی »
اینقدرر قشنگ خود خدا گفته مراقبتم
پس واسه چی دلهره داری ؟
@adelehz
« تو در حفاظت مایی »
اینقدرر قشنگ خود خدا گفته مراقبتم
پس واسه چی دلهره داری ؟
@adelehz
محسن رضایی در توییتر خود خبر داد: مجمع تشخیص طرح مجلس در مورد اینترنت را بررسی می کند
از پیج توییتر فارسی
@adelehz
از پیج توییتر فارسی
@adelehz
بارالها
خدای خوب صد دانه یاقوت
حواست به دلهای ما هست؟
حواست به این بنده گان گناه کار دست از همه جا کوتاه هست ؟
کم آورده ایم عزیزم
در این پیج و خم های بی رحم دنیایت به طرز عجیبی کم آورده ایم .
خدایا خسته ایم فدای معرفتت بشوم
خسته ایم
انگار کسی مارا وسط یک بیابان بی آب و علف رها کرده باشد و ندانیم چه کنیم و به کدام سمت بگریزیم .
ای قادر بی چون چرا
حواست به دستهای خالی مان هست ؟
به ناتوانی هایمان
به اینهمه آدم بدی که توی زندگی به تورمان میخورد و دلمان را هزار تکه می کند هست ؟
فدای بزرگی ات
دلم هایمان از دشواری ها از سختی ها از دست های کوتاه مان از دلتنگی ها بدجور تاریک شده ست
وسط این زندگی یک نور روشن کن .
فدایت شوم
یک چراغ در خانه ی هر کداممان بیفروز
به بزرگی خودت قسم که برایت دشوار نیست
خدای خوب دانه های انار
دلهایمان دانه ی انار شده
کم آوردیم
همین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
خدای خوب صد دانه یاقوت
حواست به دلهای ما هست؟
حواست به این بنده گان گناه کار دست از همه جا کوتاه هست ؟
کم آورده ایم عزیزم
در این پیج و خم های بی رحم دنیایت به طرز عجیبی کم آورده ایم .
خدایا خسته ایم فدای معرفتت بشوم
خسته ایم
انگار کسی مارا وسط یک بیابان بی آب و علف رها کرده باشد و ندانیم چه کنیم و به کدام سمت بگریزیم .
ای قادر بی چون چرا
حواست به دستهای خالی مان هست ؟
به ناتوانی هایمان
به اینهمه آدم بدی که توی زندگی به تورمان میخورد و دلمان را هزار تکه می کند هست ؟
فدای بزرگی ات
دلم هایمان از دشواری ها از سختی ها از دست های کوتاه مان از دلتنگی ها بدجور تاریک شده ست
وسط این زندگی یک نور روشن کن .
فدایت شوم
یک چراغ در خانه ی هر کداممان بیفروز
به بزرگی خودت قسم که برایت دشوار نیست
خدای خوب دانه های انار
دلهایمان دانه ی انار شده
کم آوردیم
همین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم میخواد امشب برای همه ی شماهایی که نمیشناسمتون
دعاهای قشنگ بکنم .
امشب یکم دلم گرفته است احساس میکنم اگه این کار و بکنم حالم بهتر میشه
پس بریم :
آرزو میکنم
که خداوند بهتون نگاه کنه
دست تون و خودش بگیره یه طوری که نیازمند هیچ کدوم از بنده هاش نشید
سلامتی از خودتون و عزیزانتون دور نشه
گذار تون به حکیم و حاکم نیفته(مریض نشید درگیر کارهای وقت گیر اداری نشید)
جیب هاتون پر پول باشه
امیدوارم
طالع تون پر از عشق باشه
قدر عشق تون دونسته بشه
دلتون شکسته نشه
هیچ جایی کسی چیزی نگه که کوچیک بشید
امیدوارم دل هاتون شاد باشه
گرفتار نباشید
گیر آدم بد و نالایق نیفتید
راهتون به خطا نره
ایمان تون به یغما نره
شیطون هر لحظه در گوش تون یه چیزی نگه که آشفته بشید .
دلگیر و دل خسته نباشید
آبرو و عزت تون و خدا حفظ کنه
آبرو تون دست بنده ی نا اهلش نیفته
اون چیزی که در طالع تون نیست بهتون نشون داده نشه
حسرت و پشیمونی و عذاب وجدان تو سرنوشت تون نباشه
با آدم نادرست عمر و زندگی تون حروم نشه
در حسرت بچه دار شدن نمونید
اگر هم بچه دار شدید زجر شو نبینید
اولاد نااهل نصیب تون نشه
قسمت تون همیشه نون حلال باشه و
آه و اشک کسی دنبال تون نیفته
امیدوارم که خدا براتون یه طوری بسازه
که هیشکی
هیشکی نتونه خرابش کنه
که عزت و ذلت فقط دست خداست
آمین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دعاهای قشنگ بکنم .
امشب یکم دلم گرفته است احساس میکنم اگه این کار و بکنم حالم بهتر میشه
پس بریم :
آرزو میکنم
که خداوند بهتون نگاه کنه
دست تون و خودش بگیره یه طوری که نیازمند هیچ کدوم از بنده هاش نشید
سلامتی از خودتون و عزیزانتون دور نشه
گذار تون به حکیم و حاکم نیفته(مریض نشید درگیر کارهای وقت گیر اداری نشید)
جیب هاتون پر پول باشه
امیدوارم
طالع تون پر از عشق باشه
قدر عشق تون دونسته بشه
دلتون شکسته نشه
هیچ جایی کسی چیزی نگه که کوچیک بشید
امیدوارم دل هاتون شاد باشه
گرفتار نباشید
گیر آدم بد و نالایق نیفتید
راهتون به خطا نره
ایمان تون به یغما نره
شیطون هر لحظه در گوش تون یه چیزی نگه که آشفته بشید .
دلگیر و دل خسته نباشید
آبرو و عزت تون و خدا حفظ کنه
آبرو تون دست بنده ی نا اهلش نیفته
اون چیزی که در طالع تون نیست بهتون نشون داده نشه
حسرت و پشیمونی و عذاب وجدان تو سرنوشت تون نباشه
با آدم نادرست عمر و زندگی تون حروم نشه
در حسرت بچه دار شدن نمونید
اگر هم بچه دار شدید زجر شو نبینید
اولاد نااهل نصیب تون نشه
قسمت تون همیشه نون حلال باشه و
آه و اشک کسی دنبال تون نیفته
امیدوارم که خدا براتون یه طوری بسازه
که هیشکی
هیشکی نتونه خرابش کنه
که عزت و ذلت فقط دست خداست
آمین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
آرام باش عزیزمن
آرام باش
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک
ترشح شادمانی
گاهی همفرو میرویم چشم هایمان را میبندیم همه جا تاریکیست
آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سره از آب بیرون میآوریم و تلالو آفتاب را میبینیم زیر بوته ای از برف
که ایندفعه درست از جایی که تو دوست داری طالع میشود
شمس لنگرودی
شب بخیر ❤️
@adelehz
آرام باش
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک
ترشح شادمانی
گاهی همفرو میرویم چشم هایمان را میبندیم همه جا تاریکیست
آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سره از آب بیرون میآوریم و تلالو آفتاب را میبینیم زیر بوته ای از برف
که ایندفعه درست از جایی که تو دوست داری طالع میشود
شمس لنگرودی
شب بخیر ❤️
@adelehz