Forwarded from "زنی کهگم کردم "
با من خوبتر باش...
سالها بعد اگر برگردی
وآشیانه مان را خالی ببینی
دلت برایم تنگ خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
سالها بعد اگر برگردی
وآشیانه مان را خالی ببینی
دلت برایم تنگ خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
جان بِفِشانم زشوق، در ره باد صبا
گربرساندبه ما،صبح دمی بوی دوست...
#امیر_خسرو_دهلوی
صبح به کام😊❤️
@adelehz
گربرساندبه ما،صبح دمی بوی دوست...
#امیر_خسرو_دهلوی
صبح به کام😊❤️
@adelehz
اینکه مردی درجوانی عاشق زنی باشد
درواقع خیلی هنر بزرگی نیست.
مردی را عاشق مینامند
که تارهای سفید موهای معشوقه را چنان دوست دارد.که گیسوان آشفته ی روزهای جوانی
#عادله_زمانی
@adelehz
درواقع خیلی هنر بزرگی نیست.
مردی را عاشق مینامند
که تارهای سفید موهای معشوقه را چنان دوست دارد.که گیسوان آشفته ی روزهای جوانی
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوب آخه به چه گناهی؟😳😂😬
@adelehz
@adelehz
موزیک شب قطعه خورشید من کجایی از نجوا خواننده افغان❤️
خورشید من کجایی سرد است خانه من🌙
بشنوید با ما🌙🎼🎧
@adelehz
خورشید من کجایی سرد است خانه من🌙
بشنوید با ما🌙🎼🎧
@adelehz
هر کودک را خانه ای
و هر معشوقی را آغوشی
نیاز است ..تا درآن ببالد و به خورشید برسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر🌙
و هر معشوقی را آغوشی
نیاز است ..تا درآن ببالد و به خورشید برسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر🌙
به یک معجزه وسط این زندگی نیازمندم .شبیه ظهرسردی که گرسنه وتنها به خانه رسیده ای وهمسایه مهربان با کاسه چینی گل سرخی آش نذری پشت در ایستاده است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ گاه موجب ریختن اشک یک زن نشوید.
اهمیت این موضوع را زمانی درک خواهید کرد که پدریک دختر باشید.
@adelehz
اهمیت این موضوع را زمانی درک خواهید کرد که پدریک دختر باشید.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from Art of Trading
📸 شايد باور نكنيد كه اين تصويري است از زنان افغان در باغ بابر شهر كابل در افغانستان. خبرنگاران #زنان_و_زندگی كه به كابل سفر كرده اند اين تصوير را براي ما فرستاده و متن زير را نوشته اند: 👇🏻👇🏻
Forwarded from Art of Trading
اینجا افغانستان است...
در باغ بابر قدم میزدیم که با سرخوشی بینهایت این دو دختر مواجه شدیم.
با هیجان توام با تعجب جلو رفتم و اجازه گرفتم که عکس بگیرم. دعوتم کردند تا به آنها ملحق شوم.
گفتم: «عجله دارم، باید پیش دوستانم برگردم اما نتوانستم از راحتی و آرامش موقعیت شما بگذرم. مطمئنم که تصویر شما، قاب تصور خیلیها را از افغانستان تغییر خواهد داد.»
دخترک خندید و گفت: «حتما عکس بگیر! ما خوشحال هستیم.»
ما هم آرزوهای شیرینی برای افغانستان داریم. آرزوی صلح، آرزوی شادی، آرزوی آرامش، آرزوی آفتاب همیشه تابان بر آسمان پرمحبت زندگی مردمی که مهربانی را ترجمه میکنند.
#خيابان_ملل
@zananozendegie
در باغ بابر قدم میزدیم که با سرخوشی بینهایت این دو دختر مواجه شدیم.
با هیجان توام با تعجب جلو رفتم و اجازه گرفتم که عکس بگیرم. دعوتم کردند تا به آنها ملحق شوم.
گفتم: «عجله دارم، باید پیش دوستانم برگردم اما نتوانستم از راحتی و آرامش موقعیت شما بگذرم. مطمئنم که تصویر شما، قاب تصور خیلیها را از افغانستان تغییر خواهد داد.»
دخترک خندید و گفت: «حتما عکس بگیر! ما خوشحال هستیم.»
ما هم آرزوهای شیرینی برای افغانستان داریم. آرزوی صلح، آرزوی شادی، آرزوی آرامش، آرزوی آفتاب همیشه تابان بر آسمان پرمحبت زندگی مردمی که مهربانی را ترجمه میکنند.
#خيابان_ملل
@zananozendegie
نه راحت از فلک جویم نه دولت از خدا خواهم
و گر پرسی چه میخواهی؟ تو را خواهم تورا خواهم.
#رهی_معیری
@adelehz
و گر پرسی چه میخواهی؟ تو را خواهم تورا خواهم.
#رهی_معیری
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی لحظات را باید ساخت.
وچیز زیادی هم لازم نیست
فقط باید ان کسی که باید در جایی که باید و در زمانی که باید،باشد.
@adelehz
وچیز زیادی هم لازم نیست
فقط باید ان کسی که باید در جایی که باید و در زمانی که باید،باشد.
@adelehz