عشق را عاشقانه دوست دارم .
چرا که آدمی را وا میدارد در مسیرهایی نو گام بردارد.
به شیوه ای نو زندگی کند .
و چیزهایی را دنبال کند که بسیار زیباست .
عشق را دوست دارم
نه بخاطر لذتی که بهمراه دارد نه حتی به خاطر زجر شیرینی که با اوست
صرفا از آن جهت که عشق تو را بزرگ می کند .
آنقدر بزرگ که بتوانی زیباتر زندگی کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
چرا که آدمی را وا میدارد در مسیرهایی نو گام بردارد.
به شیوه ای نو زندگی کند .
و چیزهایی را دنبال کند که بسیار زیباست .
عشق را دوست دارم
نه بخاطر لذتی که بهمراه دارد نه حتی به خاطر زجر شیرینی که با اوست
صرفا از آن جهت که عشق تو را بزرگ می کند .
آنقدر بزرگ که بتوانی زیباتر زندگی کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
سکوت همیشه هم بد نیست .
جایی که فهمیده نمی شوید برای فهماندن خودتان فریاد نزنید، جدال نکنید
سکوت کنید
آنکس که بلد باشد شما را بفهمد حتی سکوت تان را هم می فهمد و آن کس که نخواهد شما را بفهمد حتی هزار دیوان حرف تان را هم نخواهید فهمید.
#عادله_زمانی
@adelehz
جایی که فهمیده نمی شوید برای فهماندن خودتان فریاد نزنید، جدال نکنید
سکوت کنید
آنکس که بلد باشد شما را بفهمد حتی سکوت تان را هم می فهمد و آن کس که نخواهد شما را بفهمد حتی هزار دیوان حرف تان را هم نخواهید فهمید.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایمان داشته باش به پایان روزهای سرد ..
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چندتامون نیاز به همچین آدم مهربونی داریم ؟
کسی که خیلی عادی باشه ولی محبت و مهربونیش عادی نباشه ...❤️
@adelehz
کسی که خیلی عادی باشه ولی محبت و مهربونیش عادی نباشه ...❤️
@adelehz
زندگی چیزی نیست،
که لب طاقچهی عادت از یاد من و تو برود.
زندگی جذبه دستی است که میچیند.
زندگی نوبر انجیر سیاه
در دهان گس تابستان است....
سهراب
@adelehz
که لب طاقچهی عادت از یاد من و تو برود.
زندگی جذبه دستی است که میچیند.
زندگی نوبر انجیر سیاه
در دهان گس تابستان است....
سهراب
@adelehz
دقیقا از آن لحظه ای که یاد می گیری
جهان را به حال خودش رها کنی .خوشبختی آغاز می شود
وقتی بچه تر بودم مادرم به من آموخته بود که اگر کسی دوست نداشت با تو بازی کند به او اصرار نکن . فقط برو و با لذت به تنهایی بازی کن بعد ببین چه می شود .و من چنین کردم.جالب این بود که آن کودک بعد از مدتی جذب بازی من می شد و خودش برای هم بازی شدن با من پیش قدم می شد.
به نظرم زندگی در جهان بشدت شبیه همان بازی کودکانه است . دست از اصرار به جهان بردار فقط بر خودت متمرکز شو و به بازی و ساختن شادی برای خودت بپرداز خودت خواهی دید که به زودی جهان برای همراهی تو پیش قدم خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان را به حال خودش رها کنی .خوشبختی آغاز می شود
وقتی بچه تر بودم مادرم به من آموخته بود که اگر کسی دوست نداشت با تو بازی کند به او اصرار نکن . فقط برو و با لذت به تنهایی بازی کن بعد ببین چه می شود .و من چنین کردم.جالب این بود که آن کودک بعد از مدتی جذب بازی من می شد و خودش برای هم بازی شدن با من پیش قدم می شد.
به نظرم زندگی در جهان بشدت شبیه همان بازی کودکانه است . دست از اصرار به جهان بردار فقط بر خودت متمرکز شو و به بازی و ساختن شادی برای خودت بپرداز خودت خواهی دید که به زودی جهان برای همراهی تو پیش قدم خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
عکس دو پسرش را برایم از آن سوی دریاها فرستاده است .یکی یکساله است و دیگری پنج ساله
هر دو بطرز عجیبی خواستنی و شیرینند .
فیلم کوتاهی از پسرک یک ساله اش هم فرستاده است سفید، چشم رنگی، بند دست هایش به خاطر تپلی بودن خط انداخته
پستانکش با زنجیر به گردنش آویخته
و بگذارید اعتراف کنم من عاشق این صحنه هستم .
بطرز عجیبی شیرین
در فیلم به صدای سوت زدن پدرش واکنش نشان میدهد و از ته ته ته دل میخندد .
خدای من خنده ی یک کودک یک ساله چقدر شیرین ست .
پسرک پنج ساله اش آرام تر است .چشمان درشت سبز دارد و در عکسها کنار تپلیِ خوش خنده ایستاده است. میگوید تازگی ها وارد مهد شده و استعداد زیادی نشان داده.
عجیب ست اما دل من برای این دو کودک ضعف می رود.
کودکانی که روزی قرار بود مادرشان من باشم اما هرگز اتفاق نیفتاد .
برایش چند استیکر میفرستم می داند که قلبا از این سوی دریاها پسرهایش را دوست دارم .
برایش نوشتم این کپلی با آن پستانکش را صد بار ببوس
با حسرتی که حتی در نوشتن هم صادق ست می نویسد قرار بود مادر پسرم باشی .
می نویسم حالا که نیستم قدر مادرشان را بدان
سکوت میکند
سکوت میکنم ..
زندگی همین اندازه بی رحم ست همین اندازه بی توجه به خواسته های ماست.
گاهی همین اندازه که میبینی آزار دهنده است .
اما زندگی همینست . اگر ترکش کنی اگر با او قهر کنی خودت بازی را باخته ای ..
برایش مینویسم پسرانت را دوست دارم
می داند آدم بچه دوستی نیستم
چیزی نمی نویسد
اما شاید بداند؛ چشمان پسرانش را بخاطر اینکه مرا بیاد کسی می اندازد دوست دارم .
کسی که سالها قبل روزی از آغوشم کم شد ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
هر دو بطرز عجیبی خواستنی و شیرینند .
فیلم کوتاهی از پسرک یک ساله اش هم فرستاده است سفید، چشم رنگی، بند دست هایش به خاطر تپلی بودن خط انداخته
پستانکش با زنجیر به گردنش آویخته
و بگذارید اعتراف کنم من عاشق این صحنه هستم .
بطرز عجیبی شیرین
در فیلم به صدای سوت زدن پدرش واکنش نشان میدهد و از ته ته ته دل میخندد .
خدای من خنده ی یک کودک یک ساله چقدر شیرین ست .
پسرک پنج ساله اش آرام تر است .چشمان درشت سبز دارد و در عکسها کنار تپلیِ خوش خنده ایستاده است. میگوید تازگی ها وارد مهد شده و استعداد زیادی نشان داده.
عجیب ست اما دل من برای این دو کودک ضعف می رود.
کودکانی که روزی قرار بود مادرشان من باشم اما هرگز اتفاق نیفتاد .
برایش چند استیکر میفرستم می داند که قلبا از این سوی دریاها پسرهایش را دوست دارم .
برایش نوشتم این کپلی با آن پستانکش را صد بار ببوس
با حسرتی که حتی در نوشتن هم صادق ست می نویسد قرار بود مادر پسرم باشی .
می نویسم حالا که نیستم قدر مادرشان را بدان
سکوت میکند
سکوت میکنم ..
زندگی همین اندازه بی رحم ست همین اندازه بی توجه به خواسته های ماست.
گاهی همین اندازه که میبینی آزار دهنده است .
اما زندگی همینست . اگر ترکش کنی اگر با او قهر کنی خودت بازی را باخته ای ..
برایش مینویسم پسرانت را دوست دارم
می داند آدم بچه دوستی نیستم
چیزی نمی نویسد
اما شاید بداند؛ چشمان پسرانش را بخاطر اینکه مرا بیاد کسی می اندازد دوست دارم .
کسی که سالها قبل روزی از آغوشم کم شد ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
چه داستان واقعی غم انگیزی
اینکه با شکوه ترین عشق ها
عشق های بی سرانجام ست .و اگر سرانجام یابد چنان به قصه ی خاکستری عادت غرقت کند .بنابراین هرگز باور نکنی روزی عاشق این آدمی بودی که امروز کنارت ست ...
چه تلخ اما تاحدی واقعی.
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه با شکوه ترین عشق ها
عشق های بی سرانجام ست .و اگر سرانجام یابد چنان به قصه ی خاکستری عادت غرقت کند .بنابراین هرگز باور نکنی روزی عاشق این آدمی بودی که امروز کنارت ست ...
چه تلخ اما تاحدی واقعی.
#عادله_زمانی
@adelehz
چرا نوید محمد زاده فکر کرده از جواد عزتی بهتره ؟
من هر نقشی از این بشر دیدم با نقش قبلی زمین تا آسمون فرق میکرد
واقعا با استعدادِ
@adelehz
من هر نقشی از این بشر دیدم با نقش قبلی زمین تا آسمون فرق میکرد
واقعا با استعدادِ
@adelehz
تلگرام تون و همین الان آپدیت کنید و از انتهای سرعت یه پیام رسان لذت ببرید .
و بفهمید چرا من عاشق تلگرامم❤️😍
@adelehz
و بفهمید چرا من عاشق تلگرامم❤️😍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برو جلوی آینه
به خودت خیره شو
نه گلایه کن نه اخم
راهت را به سمت اشپزخانه کج کن
یک استکان چای برای خودت بریز
بگو نوش جان
خسته ی این روزهای سخت نباشی حضرتِ خود😍
#عادله_زمانی
@adelehz
به خودت خیره شو
نه گلایه کن نه اخم
راهت را به سمت اشپزخانه کج کن
یک استکان چای برای خودت بریز
بگو نوش جان
خسته ی این روزهای سخت نباشی حضرتِ خود😍
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستت دارم و میدانم که کامل نیستی
بهترین مرد دنیا نیستی
بی عیب ترین نیستی
با محبت ترین و عاشق ترین نیستی
وزیر و وکیل و سفیر هم نیستی
اما دلم میخواهد بدانمت، بخوانمت و حست کنم.
دوست داشتن چنینچیز بی منطقی ست عزیزم
چرتکه برای انداختن ندارد .
دوست داشتن آن دلقک دیوانه ای ست که سر ظهر تابستانی جمعه، پوتین هایش را می پوشد و برای چیدن انارهای باغ همسایه به دریا می رود ..
همین اندازه بی منطق
همین اندازه هیجان انگیز
#عادله_زمانی
@adelehz
بهترین مرد دنیا نیستی
بی عیب ترین نیستی
با محبت ترین و عاشق ترین نیستی
وزیر و وکیل و سفیر هم نیستی
اما دلم میخواهد بدانمت، بخوانمت و حست کنم.
دوست داشتن چنینچیز بی منطقی ست عزیزم
چرتکه برای انداختن ندارد .
دوست داشتن آن دلقک دیوانه ای ست که سر ظهر تابستانی جمعه، پوتین هایش را می پوشد و برای چیدن انارهای باغ همسایه به دریا می رود ..
همین اندازه بی منطق
همین اندازه هیجان انگیز
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست بدارید..
و بگذارید ڪه
دوست داشته شوید!
آدم بدون این بساطها
زندگی از گلویش
پایین نمیرود..
مریم قهرمانلو
شب زیبا ❤️
@adelehz
و بگذارید ڪه
دوست داشته شوید!
آدم بدون این بساطها
زندگی از گلویش
پایین نمیرود..
مریم قهرمانلو
شب زیبا ❤️
@adelehz