"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
کوچ عشایر❤️
چه دلربا صحنه ای
چه دلنشین رنگ هایی
♡♡
@adelehz
اسمش هست درد عشق
وچه زیباتربود
اگر دردی باشد مسری ....❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی راه ها را نباید رفت.
حتی اگر خیلی بخواهی اش..
چون آخر راه هیچ چیز نیست
جز ...هزار دنیا آه نکشیده و دل آتش گرفته
@adelehz
امشب شب آخر مهر است ..
مهر گذشت بی مهری هم میگذرد..
خورشید فردا دوباره طلوع میکند
حتی اگر سیاه ترین شب را هم بگذرانی..
امیدوارم مهرتان به بی مهری سر نشده باشد..❤️
آبان مبارک❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرش یک روز میگذارم می روم
بی خبر
بی خداحافظی
بدون چمدان
بدون مقصد
@adelehz
صبح آدینه تون
شیرین
مثل این لبخند😊
@adelehz
آخرین انار
باغ پاییز زده
را به نیت
بهار عشقمان چیدم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای یافتن شادی
خیلی نباید سختگیر بود
آسان ترهم میتوان شادی را
یافت..
اگربخواهی
@adelehz
روزهای خوب توراهن رفیق
غمت نباشه😊
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید دلفریب
ازسیامک عباسی❤️🌙
بشنوید باما🎧🎼🌙
@adelehz
بی تو مهتاب شبی
باز از آن کوچه گذشتم..
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم...
شب بخیر❤️🌙
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدمت اون دسته از عزیزایی که همش میگن باشه ازشنبه !عارضم که امروز هم شنبه اس هم اول ماه😁 هیچ بهونه ای نمیتونید بیارید.
موفق باشین😁😍
@adelehz
پشت هر قالی هزار رج
دست باف
دستان زنی نهفته است.
که موی خودش دارقالی و سرنوشت مردش
را یکجا می بافد...
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس را نباید یواشکی دوست داشت.
هرطوری شده دوست داشتن را باید فریاد زد
حتما هم نه با کارهای عجیب ...
گاهی میتوان دوست داشتن کسی را فریاد
زدفقط با یک دعای خیر..
#عادله_زمانی
@adelehz
با من خوبتر باش...
سالها بعد اگر برگردی
وآشیانه مان را خالی ببینی
دلت برایم تنگ خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
هر وقت ز آشیانه ی خود یاد می کنم
نفرین به خانواده ی صیاد می کنم

#عارف_قزوینی

@adelehz
جان بِفِشانم زشوق، در ره باد صبا
گربرساندبه ما،صبح دمی بوی دوست...

#امیر_خسرو_دهلوی

صبح به کام😊❤️
@adelehz
اینکه مردی درجوانی عاشق زنی باشد
درواقع خیلی هنر بزرگی نیست.
مردی را عاشق مینامند
که تارهای سفید موهای معشوقه را چنان دوست دارد.که گیسوان آشفته ی روزهای جوانی
#عادله_زمانی
@adelehz
گر به صحرا
دیگران
از بهر عشرت می‌روند
ما به خلوت
با تو ای آرام جان
آسوده‌ایم ...
#سعدی

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوب آخه به چه گناهی؟😳😂😬
@adelehz