من از آن دسته آدمهای یادم تورا فراموش بودم
این را وقتی فهمیدم که بهترین دوستم را دریک شب کنار گذاشتم.
ما خیلی دوست بودیم همیشه کنار هم در خنده و شادی و عاشقی و دلواپسی
ما دوست نبودیم خواهر بودیم
آن سالهای دختر دبیرستانی بودن مفهوم دوست صمیمی خیلی خاص بود این را دختران هم دوره ای من خوب می فهمند...
دوستش داشتم آنقدر که خواهر نداشته ام بود .
یک روز اما از او جا خوردم ...
من از آن دسته آدمهای هر لحظه دعوا اصلا نبودم
دلم میخواست هر لحظه ی دوستی مان همینطور شیرین باشد مثل بستنی هایی که از بوفه مدرسه می خریدیم...
اینقدر خوش خیال بودیم که برنامه ریزی میکردیم تا در عروسی هم چی بپوشیم آن سالها ساقدوشهای هم لباس کنار عروس تازه مد شده بود انتخاب کرده بودم در عروسی اش ماکسی لاجوردی دکلته سفارش دهم و موهایم را دورم بریزم ..اما میدانی چه شد؟
یک روز همه چیز بهم ریخت.
از او رنجیدم بالاخره بعد از مدتها رنجیدم ولی آنقدر عمیق که همه چیز را به اتمام رساند
عمدا باعث رنجشم شده بود خودش فهمید و معذرت خواست و من هم لبخند زدم و گفتم مهم نیست خوشحالم که متوجه شدی
ولی دلم شکسته بود...
خیلی عمیق...
دیگر دلم ارامنمی شد بستنی های بوفه ی مدرسه با او دیگر صفا نداشت .هر وقت لاک گلبهی می خریدم دوتایش نمی کردم تا یکی برای او ببرم حتی دیگه به او نگفتم ساعت سبزش خیلی بدستش می آید حتی دیگر به دستانش نگاه نکردم .
من کینه ای نبودم ...اصلا کینه ای نداشتم با خودم دچار چالش شده بودم.از خودم رنجیده بودم که چرا کسی را اینقدر دوست داشتم که براحتی مرا اینگونه آزار داده بود .
از خودم رنجیده بودم که اورا نشناخته بودم.
این مرا آزار میداد
و دقیقا از همان روز فهمیدم که من از آن دسته آدمهای یادم تورافراموش هستم.
راستش دلم هرگز دوباره برایش تنگ نشد
اما دلم برای ماکسی لاجوردی دکلته ای که قرار بود با موهای بلند باز در عروسی اش بپوشم و هرگز اتفاق نیفتاد
گاهی تنگ میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
این را وقتی فهمیدم که بهترین دوستم را دریک شب کنار گذاشتم.
ما خیلی دوست بودیم همیشه کنار هم در خنده و شادی و عاشقی و دلواپسی
ما دوست نبودیم خواهر بودیم
آن سالهای دختر دبیرستانی بودن مفهوم دوست صمیمی خیلی خاص بود این را دختران هم دوره ای من خوب می فهمند...
دوستش داشتم آنقدر که خواهر نداشته ام بود .
یک روز اما از او جا خوردم ...
من از آن دسته آدمهای هر لحظه دعوا اصلا نبودم
دلم میخواست هر لحظه ی دوستی مان همینطور شیرین باشد مثل بستنی هایی که از بوفه مدرسه می خریدیم...
اینقدر خوش خیال بودیم که برنامه ریزی میکردیم تا در عروسی هم چی بپوشیم آن سالها ساقدوشهای هم لباس کنار عروس تازه مد شده بود انتخاب کرده بودم در عروسی اش ماکسی لاجوردی دکلته سفارش دهم و موهایم را دورم بریزم ..اما میدانی چه شد؟
یک روز همه چیز بهم ریخت.
از او رنجیدم بالاخره بعد از مدتها رنجیدم ولی آنقدر عمیق که همه چیز را به اتمام رساند
عمدا باعث رنجشم شده بود خودش فهمید و معذرت خواست و من هم لبخند زدم و گفتم مهم نیست خوشحالم که متوجه شدی
ولی دلم شکسته بود...
خیلی عمیق...
دیگر دلم ارامنمی شد بستنی های بوفه ی مدرسه با او دیگر صفا نداشت .هر وقت لاک گلبهی می خریدم دوتایش نمی کردم تا یکی برای او ببرم حتی دیگه به او نگفتم ساعت سبزش خیلی بدستش می آید حتی دیگر به دستانش نگاه نکردم .
من کینه ای نبودم ...اصلا کینه ای نداشتم با خودم دچار چالش شده بودم.از خودم رنجیده بودم که چرا کسی را اینقدر دوست داشتم که براحتی مرا اینگونه آزار داده بود .
از خودم رنجیده بودم که اورا نشناخته بودم.
این مرا آزار میداد
و دقیقا از همان روز فهمیدم که من از آن دسته آدمهای یادم تورافراموش هستم.
راستش دلم هرگز دوباره برایش تنگ نشد
اما دلم برای ماکسی لاجوردی دکلته ای که قرار بود با موهای بلند باز در عروسی اش بپوشم و هرگز اتفاق نیفتاد
گاهی تنگ میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
چه سالهایی
چه خنده های بی دلیلی
چه حال خوشی
این تصویر قشنگ ترین ترین چیزی ست که میتوانستم بعد از مدتها ببینم .
برای منی که حداقل هفته ای یکبار خواب میبینم در حیاط دبیرستانم با دوستانم دور هم نشسته ایم حرف میزنیم و میخندیم و شادیم..
جالب است که ما هم با همین فرم های سرمه ای و مقنعه هایی که یواشکی دور از چشم ناظم گشاد کرده بودیمش غرق خوشحالی بودیم.
این تصویر این خنده های قشنگ دخترکان روز مرا ساخت شما هم ببینید
نمیدانم این پیام به دخترکان پشت وانت این تصویر می رسد یا نه
اما اگر چنین بود..کاش بدانند که باید خیلی خیلی قدر این خنده های بی بهانه را بدانند چون روزی که از دبیرستان بیرون بیایند و وارد دنیای واقعی آدم بزرگها بشوند فرصت این شادی ها این خنده های بی بهانه کم رنگ تر می شود...
این خنده ها و شادی ها در پیج و تاب زمان گم خواهد شد و روزی می رسد که با دیدن یک عکس از دخترکان دبیرستانی دل شان خواهد لرزید .
#عادله_زمانی
عکس:مهدیه غفوریان
@adelehz
چه خنده های بی دلیلی
چه حال خوشی
این تصویر قشنگ ترین ترین چیزی ست که میتوانستم بعد از مدتها ببینم .
برای منی که حداقل هفته ای یکبار خواب میبینم در حیاط دبیرستانم با دوستانم دور هم نشسته ایم حرف میزنیم و میخندیم و شادیم..
جالب است که ما هم با همین فرم های سرمه ای و مقنعه هایی که یواشکی دور از چشم ناظم گشاد کرده بودیمش غرق خوشحالی بودیم.
این تصویر این خنده های قشنگ دخترکان روز مرا ساخت شما هم ببینید
نمیدانم این پیام به دخترکان پشت وانت این تصویر می رسد یا نه
اما اگر چنین بود..کاش بدانند که باید خیلی خیلی قدر این خنده های بی بهانه را بدانند چون روزی که از دبیرستان بیرون بیایند و وارد دنیای واقعی آدم بزرگها بشوند فرصت این شادی ها این خنده های بی بهانه کم رنگ تر می شود...
این خنده ها و شادی ها در پیج و تاب زمان گم خواهد شد و روزی می رسد که با دیدن یک عکس از دخترکان دبیرستانی دل شان خواهد لرزید .
#عادله_زمانی
عکس:مهدیه غفوریان
@adelehz
خوشا هر باغ را بارانی از سبز
خوشا هر دشت را دامانی از سبز
برای هر دریچه سهمی از نور
لب هر پنجره گلدانی از سبز
قیصر امین پور
صبح بخیر
@adelehz
خوشا هر دشت را دامانی از سبز
برای هر دریچه سهمی از نور
لب هر پنجره گلدانی از سبز
قیصر امین پور
صبح بخیر
@adelehz
همین امروز
این تئوری مزخرف را که
دوست داشتن نیازی به گفتن ندارد
فراموش کن!
یادت باشد قویترین حسها
اگر پرستاری و مراقبت نشوند
بیمار میشوند و میمیرند
اتفاقِ عشق را
برای خودت و اطرافيانت زیباتر کن...
نيكى فيروزكوهى
@adelehz
این تئوری مزخرف را که
دوست داشتن نیازی به گفتن ندارد
فراموش کن!
یادت باشد قویترین حسها
اگر پرستاری و مراقبت نشوند
بیمار میشوند و میمیرند
اتفاقِ عشق را
برای خودت و اطرافيانت زیباتر کن...
نيكى فيروزكوهى
@adelehz
دوست داشتن را فراموش مکن
اگر مرا دوست نمیداری
دوست نداشته باش
من هرطور شده
خودم را ازین تنگنا نجات میدهم
اما دوست داشتن را فراموش نکن
عاشق دیگری باش
این ترانه نباید به پایان برسد
سکوت آدمها را میکشد
این چشمه نباید بند بیاید
میخکهایی که در قلبها شکوفا شدهاند
از تشنگی میخشکند
اگر دوستداشتن را فراموش نکنی
تمام زیباییها را به یاد خواهی آورد.
رسول یونان
@adelehz
اگر مرا دوست نمیداری
دوست نداشته باش
من هرطور شده
خودم را ازین تنگنا نجات میدهم
اما دوست داشتن را فراموش نکن
عاشق دیگری باش
این ترانه نباید به پایان برسد
سکوت آدمها را میکشد
این چشمه نباید بند بیاید
میخکهایی که در قلبها شکوفا شدهاند
از تشنگی میخشکند
اگر دوستداشتن را فراموش نکنی
تمام زیباییها را به یاد خواهی آورد.
رسول یونان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی جذابیت و هنر ترکیب میشود 😍
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتن آدمی که از تو دور است و راهی برای یکی شدن تان وجود ندارد.قمار دو سر باختی ست که اگاهانه خودت را پای بساطش مینشانی...
گویا دستی نامرئی تورا وارد گود میکند .
میدانی هیچ عاقبتی وجود ندارد اما به دوست داشتنش ادامه می دهی ..میدانی میبازی اما باز هم بازی میکنی
چنین ست که مولانای جان میگوید
خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گویا دستی نامرئی تورا وارد گود میکند .
میدانی هیچ عاقبتی وجود ندارد اما به دوست داشتنش ادامه می دهی ..میدانی میبازی اما باز هم بازی میکنی
چنین ست که مولانای جان میگوید
خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر ...
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل آینه ای هزار تکه شده
در "من" گویی هزار آدم زندگی می کنند .
اما عجیب تر آنکه همه آن هزار آدم
عاشق "تو" اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
در "من" گویی هزار آدم زندگی می کنند .
اما عجیب تر آنکه همه آن هزار آدم
عاشق "تو" اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه های سالهای دور
@adelehz
@adelehz
میدانی شاید خودت هرگز ندانی اما من هر جمعه با تو هزار باغ گل را میگردم و هزار ترانه ی ناب عاشقی میشنوم و اینها همه درحالیست که نه تو اینجایی و نه باغ گلی باقی مانده ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق را عاشقانه دوست دارم .
چرا که آدمی را وا میدارد در مسیرهایی نو گام بردارد.
به شیوه ای نو زندگی کند .
و چیزهایی را دنبال کند که بسیار زیباست .
عشق را دوست دارم
نه بخاطر لذتی که بهمراه دارد نه حتی به خاطر زجر شیرینی که با اوست
صرفا از آن جهت که عشق تو را بزرگ می کند .
آنقدر بزرگ که بتوانی زیباتر زندگی کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
چرا که آدمی را وا میدارد در مسیرهایی نو گام بردارد.
به شیوه ای نو زندگی کند .
و چیزهایی را دنبال کند که بسیار زیباست .
عشق را دوست دارم
نه بخاطر لذتی که بهمراه دارد نه حتی به خاطر زجر شیرینی که با اوست
صرفا از آن جهت که عشق تو را بزرگ می کند .
آنقدر بزرگ که بتوانی زیباتر زندگی کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
سکوت همیشه هم بد نیست .
جایی که فهمیده نمی شوید برای فهماندن خودتان فریاد نزنید، جدال نکنید
سکوت کنید
آنکس که بلد باشد شما را بفهمد حتی سکوت تان را هم می فهمد و آن کس که نخواهد شما را بفهمد حتی هزار دیوان حرف تان را هم نخواهید فهمید.
#عادله_زمانی
@adelehz
جایی که فهمیده نمی شوید برای فهماندن خودتان فریاد نزنید، جدال نکنید
سکوت کنید
آنکس که بلد باشد شما را بفهمد حتی سکوت تان را هم می فهمد و آن کس که نخواهد شما را بفهمد حتی هزار دیوان حرف تان را هم نخواهید فهمید.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایمان داشته باش به پایان روزهای سرد ..
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چندتامون نیاز به همچین آدم مهربونی داریم ؟
کسی که خیلی عادی باشه ولی محبت و مهربونیش عادی نباشه ...❤️
@adelehz
کسی که خیلی عادی باشه ولی محبت و مهربونیش عادی نباشه ...❤️
@adelehz