"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
می شود
می شود
می شود
روز زیبا ترین میشود
اگر تو باشی❤️❤️❤️
خدایا مراقب نازنینان مان باش😊
صبح بخیر
@adelehz
اگر خورشید نابود شود، تا هشت دقیقه ی بعد اصلا متوجه نخواهیم شد چونکه این هشت دقیقه زمانی است که طول می کشد که نور به ما برسد. برای هشت دقیقه زمین همچنان روشن می ماند و ما گرما را احساس می کنیم.

یک سال از مرگ پدرم گذشته بود و من احساس می کردم که هشت دقیقه ی بین من و پدرم، در حال تمام شدن است.


فوق العاده بلند و بسیار نزدیک/ استفان دالدری
@adelehz
دنیا هم که از آن تو باشد
تا زمانی که درون قلب یک زن
جایی نداشته باشی
تا درون آوازهای عاشقانه زنی زندگی نکنی
و سهمی از دلشوره های زنی نداشته باشی
فقیرترین مردی!

#شکسپیر
@adelehz
خوشحالم که عاشقت شدم
حالا بعدازمرگم وقتی خداوند ازمن
بپرسد از دنیا باخود چه آوردی؟
با افتخارخواهم گفت عشق او را...
#عادله_زمانی
@adelehz
کوچ عشایر❤️
چه دلربا صحنه ای
چه دلنشین رنگ هایی
♡♡
@adelehz
اسمش هست درد عشق
وچه زیباتربود
اگر دردی باشد مسری ....❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی راه ها را نباید رفت.
حتی اگر خیلی بخواهی اش..
چون آخر راه هیچ چیز نیست
جز ...هزار دنیا آه نکشیده و دل آتش گرفته
@adelehz
امشب شب آخر مهر است ..
مهر گذشت بی مهری هم میگذرد..
خورشید فردا دوباره طلوع میکند
حتی اگر سیاه ترین شب را هم بگذرانی..
امیدوارم مهرتان به بی مهری سر نشده باشد..❤️
آبان مبارک❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرش یک روز میگذارم می روم
بی خبر
بی خداحافظی
بدون چمدان
بدون مقصد
@adelehz
صبح آدینه تون
شیرین
مثل این لبخند😊
@adelehz
آخرین انار
باغ پاییز زده
را به نیت
بهار عشقمان چیدم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای یافتن شادی
خیلی نباید سختگیر بود
آسان ترهم میتوان شادی را
یافت..
اگربخواهی
@adelehz
روزهای خوب توراهن رفیق
غمت نباشه😊
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید دلفریب
ازسیامک عباسی❤️🌙
بشنوید باما🎧🎼🌙
@adelehz
بی تو مهتاب شبی
باز از آن کوچه گذشتم..
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم...
شب بخیر❤️🌙
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدمت اون دسته از عزیزایی که همش میگن باشه ازشنبه !عارضم که امروز هم شنبه اس هم اول ماه😁 هیچ بهونه ای نمیتونید بیارید.
موفق باشین😁😍
@adelehz
پشت هر قالی هزار رج
دست باف
دستان زنی نهفته است.
که موی خودش دارقالی و سرنوشت مردش
را یکجا می بافد...
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس را نباید یواشکی دوست داشت.
هرطوری شده دوست داشتن را باید فریاد زد
حتما هم نه با کارهای عجیب ...
گاهی میتوان دوست داشتن کسی را فریاد
زدفقط با یک دعای خیر..
#عادله_زمانی
@adelehz
با من خوبتر باش...
سالها بعد اگر برگردی
وآشیانه مان را خالی ببینی
دلت برایم تنگ خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
هر وقت ز آشیانه ی خود یاد می کنم
نفرین به خانواده ی صیاد می کنم

#عارف_قزوینی

@adelehz