زن بودن کار سختی ست
اینکه بتوانی همزمان زیبا جسور
مهربان سرسخت ومغرور باشی
آسان نیست.
درواقع زن بودن کارهرکسی نیست
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه بتوانی همزمان زیبا جسور
مهربان سرسخت ومغرور باشی
آسان نیست.
درواقع زن بودن کارهرکسی نیست
#عادله_زمانی
@adelehz
ای معلم نام هم یادت بخیر
یاددرس آب وبابایت بخیر
ای دبستانی ترین احساس من
بازگرداین مشق هارا خط بزن
+روزمعلم مبارک.
+دلم برای معلمهای دبستان ودبیرستانم بشدت تنگه 😔
@adelehz
یاددرس آب وبابایت بخیر
ای دبستانی ترین احساس من
بازگرداین مشق هارا خط بزن
+روزمعلم مبارک.
+دلم برای معلمهای دبستان ودبیرستانم بشدت تنگه 😔
@adelehz
شبی راگر به لطف بازوانت
شوم مهمان چشم مهربانت
چه میچسبدپس ازشب زنده داری
مربای گل سرخ لبانت💋
شب بخیر وشادی🌙⭐️
دوستتون دارم خیلی زیاد❤️💝
@adelehz
شوم مهمان چشم مهربانت
چه میچسبدپس ازشب زنده داری
مربای گل سرخ لبانت💋
شب بخیر وشادی🌙⭐️
دوستتون دارم خیلی زیاد❤️💝
@adelehz
شکوه صبح درآن است که با
لبخندخداوند
وتابش محبتش آغازمیشود....
#عادله_زمانی
صبحتان پرازروشنایی و خوبی🌞🌞🌞
@adelehz
لبخندخداوند
وتابش محبتش آغازمیشود....
#عادله_زمانی
صبحتان پرازروشنایی و خوبی🌞🌞🌞
@adelehz
جهان این روزها جای قشنگی نیست
نه به خاطر روزهای سیاه پناهندگان
یاحتی قحطی اتیوپی
یامردن های پی درپی نهنگ ها و دلفین ها
جهان جای قشنگی نیست چون....
من ندارمت ..ونمیدانم ازکجابایدتورابدست آورم!
فقط همین ..وجهان زشت است بی توبرای من ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نه به خاطر روزهای سیاه پناهندگان
یاحتی قحطی اتیوپی
یامردن های پی درپی نهنگ ها و دلفین ها
جهان جای قشنگی نیست چون....
من ندارمت ..ونمیدانم ازکجابایدتورابدست آورم!
فقط همین ..وجهان زشت است بی توبرای من ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔1
من اگرشاعربودم
به جای دیوان
شب نامه داشتم
آنقدرکه شبهابرایت شعرمیگفتم..
#عادله_زمانی
شب بارونی بخیر❤️🌧☔️🌙⭐️
@adelehz
به جای دیوان
شب نامه داشتم
آنقدرکه شبهابرایت شعرمیگفتم..
#عادله_زمانی
شب بارونی بخیر❤️🌧☔️🌙⭐️
@adelehz
بهترین زمانهای ادم
زمانهایی ست که برای خودش میگذارد
بدون رودروایستی و صادقانه
خودت میگویی وخودت میشنوی
#عادله_زمانی
@adelehz
زمانهایی ست که برای خودش میگذارد
بدون رودروایستی و صادقانه
خودت میگویی وخودت میشنوی
#عادله_زمانی
@adelehz