محبوب محمد صالح علاء باید خیلی ادمخاصی باشه بهش میگه محبوب من
در دنیا جز شما خبری نیست
شما تنها خبر خوش این عالمید...
@adelehz
در دنیا جز شما خبری نیست
شما تنها خبر خوش این عالمید...
@adelehz
@OldmuSiCK ناجی موزیک
بیکلام پیانو گل گلدون من
اگر کسی مرا دوست داشته باشد ترجیح میدهم با تمام وجودش این کار را بکند با جز جز بدن و روحش ...
اگر کسی مرا دوست داشته باشد ترجیح میدهم بخشی از امروز و فردایش باشم
دلم مسافر دو روزه ی زندگی کسی بودن را نمی خواهد. چنانکه کسی را دو روزه دوست نخواهم داشت .
بگذریم
آقای سوزن بان
در ایستگاه هنوز قطاری برای رفتن باقی مانده است ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر کسی مرا دوست داشته باشد ترجیح میدهم بخشی از امروز و فردایش باشم
دلم مسافر دو روزه ی زندگی کسی بودن را نمی خواهد. چنانکه کسی را دو روزه دوست نخواهم داشت .
بگذریم
آقای سوزن بان
در ایستگاه هنوز قطاری برای رفتن باقی مانده است ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بشقاب چینی گل سرخی را شکستی
گفتم فدای سرت..
ولی این یکی دل است.
نمیشود بشکنی وبگویم فدای سرت
#عادله_زمانی
@adelehz
گفتم فدای سرت..
ولی این یکی دل است.
نمیشود بشکنی وبگویم فدای سرت
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی دلتون برای صدای کسی لک میزنه بهش زنگ بزنید به هر بهونه ای شده صداش و بشنوید .
اصلا معطل نکنید نگید باشه بعدا
صداشون و بشنوید
نشه که یه روز حسرت شنیدن صداشون و داشته باشید و پیداشون نکنید .....
#عادله_زمانی
@adelehz
اصلا معطل نکنید نگید باشه بعدا
صداشون و بشنوید
نشه که یه روز حسرت شنیدن صداشون و داشته باشید و پیداشون نکنید .....
#عادله_زمانی
@adelehz
پسرک دختر را بوسید ...
دختر هربار که بوسیده می شد یک توت فرنگی کنار میگذاشت .
در آخر روز همیشه بشقابی پر از توت فرنگی و گونه ای مملو از بوسه داشت .
دختر توت فرنگی و بوسه ای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دختر هربار که بوسیده می شد یک توت فرنگی کنار میگذاشت .
در آخر روز همیشه بشقابی پر از توت فرنگی و گونه ای مملو از بوسه داشت .
دختر توت فرنگی و بوسه ای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
محمدمسیح حمیدی، شهروند افغان و دانشجوی سال سوم رشته ریاضیات در دانشگاه صنعتی شریف تهران توانست نفر اول المپیاد علمی دانشجویان ایران در بخش ریاضی شود.
این دور المپیاد علمی دانشجویی ایران با رقابت هزار و ۶۷۷ برگزیده در ۱۰ دانشگاه کشور برگزار شد.
@adelehz
این دور المپیاد علمی دانشجویی ایران با رقابت هزار و ۶۷۷ برگزیده در ۱۰ دانشگاه کشور برگزار شد.
@adelehz
آن قدیم ترها
قبل از اینکه اسیر این چهار دیواری های قوطی کبریتی بشویم
خانه هایمان روی اصول ساخته میشد
اتاق های تابستانی و زمستانی را جدا می ساختند .
بادگیرها به راه بودند و در دل گرمای جان سوز تابستان در آن اتاق های تابستانی نسیم سردی می پیچید و روح آدم را زنده می کرد
نسیمی که در دل گرمای جهنمی تابستان بهشت را معنا می کرد ...
راستی به تو گفته بودم که در تابستان جهنمی تو نسیم سرد اتاق های تابستانی بودی ؟؟
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
قبل از اینکه اسیر این چهار دیواری های قوطی کبریتی بشویم
خانه هایمان روی اصول ساخته میشد
اتاق های تابستانی و زمستانی را جدا می ساختند .
بادگیرها به راه بودند و در دل گرمای جان سوز تابستان در آن اتاق های تابستانی نسیم سردی می پیچید و روح آدم را زنده می کرد
نسیمی که در دل گرمای جهنمی تابستان بهشت را معنا می کرد ...
راستی به تو گفته بودم که در تابستان جهنمی تو نسیم سرد اتاق های تابستانی بودی ؟؟
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
There's no deference between being a lover or being in love...
father or mother...
child or spouse...
We should get the sentence "I love you" serious.
It will cause a melee...
فرقی نمی کند معشوق باشی یا عاشق...
پدر یا مادر...
فرزند یا همسر...
عبارت "دوستت دارم" را جدی بگیریم.
غوغایی به پا می کند...
@adelehz
father or mother...
child or spouse...
We should get the sentence "I love you" serious.
It will cause a melee...
فرقی نمی کند معشوق باشی یا عاشق...
پدر یا مادر...
فرزند یا همسر...
عبارت "دوستت دارم" را جدی بگیریم.
غوغایی به پا می کند...
@adelehz
بايزيد بسطامی را پرسيدند : اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهی گفت؟
بايزيد گفت : وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود
به او نميگويند چه آورده ای
بلکه ميگويند چه ميخواهی
@adelehz
چه خواهی گفت؟
بايزيد گفت : وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود
به او نميگويند چه آورده ای
بلکه ميگويند چه ميخواهی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کیلومترها رانندگی کردند که باهمسرش ماهی عید و توحیاط امامزاده رها کنه
وخوب ماهی های حیاط امامزده هم خیلی مهمان نواز نبودندگویا🙁😳
@adelehz
وخوب ماهی های حیاط امامزده هم خیلی مهمان نواز نبودندگویا🙁😳
@adelehz
سکوت نیست
هیچ جا هم ارامنیست
ولی من بین تمام صداها دلتنگ صدای خنده هایت شده ام ...
دایی جان احمد
آیا در جهان های دیگر باصدای بلند خواهی خندید؟
خوش به حال دوستان جدیدت در آن جهان ها که باز از صدای خنده ات ذوق میکنند و به خنده می افتند ...
من همیشه به عکس خندانت خیره میشوم
اما راستش تصویر بی صدا دل آدم را آب می کند..
دایی جان احمد در خواب گفته بودی شب های جمعه میایی و به ما سر میزنی ..
به چای عصر که نمی رسی
حداقل در راه کمی بلندتر بخند
پنجره را باز میکنم و پای پنجره گوش به زنگ می نشینم
شاید صدای خنده هایت به خواهرزاده ی دلتنگت رسید ...
سفر کرده ی خوش قلب من
#عادله_زمانی
بیاد تمام عزیزان رفته در خاک
لطفا عزیزان سفرکرده ی مان را از فاتحه و دعای خیر بی نصیب نگذارید 🖤
@adelehz
هیچ جا هم ارامنیست
ولی من بین تمام صداها دلتنگ صدای خنده هایت شده ام ...
دایی جان احمد
آیا در جهان های دیگر باصدای بلند خواهی خندید؟
خوش به حال دوستان جدیدت در آن جهان ها که باز از صدای خنده ات ذوق میکنند و به خنده می افتند ...
من همیشه به عکس خندانت خیره میشوم
اما راستش تصویر بی صدا دل آدم را آب می کند..
دایی جان احمد در خواب گفته بودی شب های جمعه میایی و به ما سر میزنی ..
به چای عصر که نمی رسی
حداقل در راه کمی بلندتر بخند
پنجره را باز میکنم و پای پنجره گوش به زنگ می نشینم
شاید صدای خنده هایت به خواهرزاده ی دلتنگت رسید ...
سفر کرده ی خوش قلب من
#عادله_زمانی
بیاد تمام عزیزان رفته در خاک
لطفا عزیزان سفرکرده ی مان را از فاتحه و دعای خیر بی نصیب نگذارید 🖤
@adelehz
محبوب من...
هر چیزی مزهای دارد
و خوشمزهترین چیزها با هم بودن است.
آن را مقایسه کنید با مزهی تنهایی،
با مزهی تشنگی، گرسنگی،
با مزهی تنگدستی، بیقراری و بی کسی
محمد صالح اعلا
@adelehz
هر چیزی مزهای دارد
و خوشمزهترین چیزها با هم بودن است.
آن را مقایسه کنید با مزهی تنهایی،
با مزهی تشنگی، گرسنگی،
با مزهی تنگدستی، بیقراری و بی کسی
محمد صالح اعلا
@adelehz
من همیشه به تو فکر میکنم
در بیداری و در خواب
وقت چیدن یک دسته یاس در کوچه
وقت رسیدن عطری مردانه به مشامم
هنگامی که تورا در یک پیراهن چهارخانه ی جذاب تصور میکنم
من بتو همیشه فکر میکنم
در هنگام خنده و هنگامه ی گریه
کم کم و آهسته آهسته تبدیل شده ای به بخشی از روح من
میترسم از روزی که دیگر نباشی چه خواهد شد اگر بخشی از روح من بریده شود؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
در بیداری و در خواب
وقت چیدن یک دسته یاس در کوچه
وقت رسیدن عطری مردانه به مشامم
هنگامی که تورا در یک پیراهن چهارخانه ی جذاب تصور میکنم
من بتو همیشه فکر میکنم
در هنگام خنده و هنگامه ی گریه
کم کم و آهسته آهسته تبدیل شده ای به بخشی از روح من
میترسم از روزی که دیگر نباشی چه خواهد شد اگر بخشی از روح من بریده شود؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM