"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
که یک کهکشان در میان چشمت پنهان ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
محبوب محمد صالح علاء باید خیلی ادم‌خاصی باشه بهش میگه محبوب من
در دنیا جز شما خبری نیست
شما تنها خبر خوش این عالمید...



@adelehz
@OldmuSiCK ناجی موزیک
بیکلام پیانو گل گلدون من
اگر کسی مرا دوست داشته باشد ترجیح میدهم با تمام وجودش این کار را بکند با جز جز بدن و روحش ...
اگر کسی مرا دوست داشته باشد ترجیح میدهم بخشی از امروز و فردایش باشم
دلم مسافر دو روزه ی زندگی کسی بودن را نمی خواهد. چنانکه کسی را دو روزه دوست نخواهم داشت .
بگذریم
آقای سوزن بان
در ایستگاه هنوز قطاری برای رفتن باقی مانده است ؟؟؟

#عادله_زمانی
@adelehz
بشقاب چینی گل سرخی را شکستی
گفتم فدای سرت..
ولی این یکی دل است.
نمیشود بشکنی وبگویم فدای سرت
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی بچه بودم اینقدر تابستون و دوست داشتم هیچ وقت فکر نمی کردم یه روز نرسیده به تابستون از شدت گرما حسرت پاییز و چای عصرانه ی اون موقع رو بخورم😢
گرمه بخدا ....
#چای_تایم
@adelehz
ر مثل روباه 🦊
@adelehz
وقتی دلتون برای صدای کسی لک میزنه بهش زنگ بزنید به هر بهونه ای شده صداش و بشنوید .
اصلا معطل نکنید نگید باشه بعدا
صداشون و بشنوید
نشه که یه روز حسرت شنیدن صداشون و داشته باشید و پیداشون نکنید .....
#عادله_زمانی
@adelehz
پسرک دختر را بوسید ...
دختر هربار که بوسیده می شد یک توت فرنگی کنار میگذاشت .
در آخر روز همیشه بشقابی پر از توت فرنگی و گونه ای مملو از بوسه داشت .
دختر توت فرنگی و بوسه ای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
محمدمسیح حمیدی، شهروند افغان و دانشجوی سال سوم رشته ریاضیات در دانشگاه صنعتی شریف تهران توانست نفر اول المپیاد علمی دانشجویان ایران در بخش ریاضی شود.

این دور المپیاد علمی دانشجویی ایران با رقابت هزار و ۶۷۷ برگزیده در ۱۰ دانشگاه کشور برگزار شد.

@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
سالار عقیلی – پیدایم کن
ممنون که اینقدر خوبید
سپاسگزار مهربونی تون هستم
@adelehz


از من فقط خبر داشت،
همین!
مثل مردمی که می‌دانند
جایی از جهان جنگ است..

رسول ادهمی

شب زیبا

@adelehz
آن قدیم ترها
قبل از اینکه اسیر این چهار دیواری های قوطی کبریتی بشویم
خانه هایمان روی اصول ساخته میشد
اتاق های تابستانی و زمستانی را جدا می ساختند .
بادگیرها به راه بودند و در دل گرمای جان سوز تابستان در آن اتاق های تابستانی نسیم سردی می پیچید و روح آدم را زنده می کرد
نسیمی که در دل گرمای جهنمی تابستان بهشت را معنا می کرد ...
راستی به تو گفته بودم که در تابستان جهنمی تو نسیم سرد اتاق های تابستانی بودی ؟؟
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
این دیگه گرما نیست
خورشید انگار خصومت شخصی داره😐
@adelehz
There's no deference between being a lover or being in love...
father or mother...
child or spouse...
We should get the sentence "I love you" serious.
It will cause a melee...

فرقی نمی کند معشوق باشی یا عاشق...
پدر یا مادر...
فرزند یا همسر...
عبارت "دوستت دارم" را جدی بگیریم.
غوغایی به پا می کند...
@adelehz
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بايزيد بسطامی را پرسيدند : اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهی گفت؟
بايزيد گفت : وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود
به او نميگويند چه آورده ای
بلکه ميگويند چه ميخواهی

@adelehz