میگویند آفرینش هر آدمی حکمتی دارد.
ومن میدانم که علت به دنیا آمدنم آن است
که تو را دوست داشته باشم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
ومن میدانم که علت به دنیا آمدنم آن است
که تو را دوست داشته باشم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
می شود
می شود
می شود
روز زیبا ترین میشود
اگر تو باشی❤️❤️❤️
خدایا مراقب نازنینان مان باش😊
صبح بخیر
@adelehz
می شود
می شود
روز زیبا ترین میشود
اگر تو باشی❤️❤️❤️
خدایا مراقب نازنینان مان باش😊
صبح بخیر
@adelehz
اگر خورشید نابود شود، تا هشت دقیقه ی بعد اصلا متوجه نخواهیم شد چونکه این هشت دقیقه زمانی است که طول می کشد که نور به ما برسد. برای هشت دقیقه زمین همچنان روشن می ماند و ما گرما را احساس می کنیم.
یک سال از مرگ پدرم گذشته بود و من احساس می کردم که هشت دقیقه ی بین من و پدرم، در حال تمام شدن است.
فوق العاده بلند و بسیار نزدیک/ استفان دالدری
@adelehz
یک سال از مرگ پدرم گذشته بود و من احساس می کردم که هشت دقیقه ی بین من و پدرم، در حال تمام شدن است.
فوق العاده بلند و بسیار نزدیک/ استفان دالدری
@adelehz
خوشحالم که عاشقت شدم
حالا بعدازمرگم وقتی خداوند ازمن
بپرسد از دنیا باخود چه آوردی؟
با افتخارخواهم گفت عشق او را...
#عادله_زمانی
@adelehz
حالا بعدازمرگم وقتی خداوند ازمن
بپرسد از دنیا باخود چه آوردی؟
با افتخارخواهم گفت عشق او را...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی راه ها را نباید رفت.
حتی اگر خیلی بخواهی اش..
چون آخر راه هیچ چیز نیست
جز ...هزار دنیا آه نکشیده و دل آتش گرفته
@adelehz
حتی اگر خیلی بخواهی اش..
چون آخر راه هیچ چیز نیست
جز ...هزار دنیا آه نکشیده و دل آتش گرفته
@adelehz
امشب شب آخر مهر است ..
مهر گذشت بی مهری هم میگذرد..
خورشید فردا دوباره طلوع میکند
حتی اگر سیاه ترین شب را هم بگذرانی..
امیدوارم مهرتان به بی مهری سر نشده باشد..❤️
آبان مبارک❤️
@adelehz
مهر گذشت بی مهری هم میگذرد..
خورشید فردا دوباره طلوع میکند
حتی اگر سیاه ترین شب را هم بگذرانی..
امیدوارم مهرتان به بی مهری سر نشده باشد..❤️
آبان مبارک❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM