"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
حس خوب یعنی این 😍
شب بخیر❤️💋
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میخام بگم
دنیا اون قدرها هم که میگن زشت
نیست😍😍😍
@adelehz
تنها سفری که دلم میخواهد بی تو
بروم..
سفرآخرت است..
#عادله_زمانی

@adelehz
امروز روز جهانی عصای سفید است.
بهترین دوست من هم ازعصای سفید استفاده میکنه.ومن به خودم افتخارمیکنم که با اون دوستم ❤️
چون نه تنها عصاش که دلش احساسش ودوستیشم سفید هست❤️💋
زهرای عزیزم ...دوست سفید قلب من ❤️💋❤️ هر روزت سفید و روشن مثل قلب روشنت 🌙
@adelehz
موزیک امشب یه قطعه یکم قدیمیه ازمعین
آهنگ فراموشم نکن
هنوزعاشق ترینم ای تو تنها باور من..
بشنوید با ما❤️🌙🎼🎧
@adelehz
ز تمام بودنی ها, "تو" همین از آن من باش
که به غیر با "تو" بودن، دلم آرزو ندارد!

#حسین_منزوی
@adelehz
تاحالا کسی بهت گفته چشات سگ داره؟
😊😋🐶
@adelehz
1
میگویند آفرینش هر آدمی حکمتی دارد.
ومن میدانم که علت به دنیا آمدنم آن است
که تو را دوست داشته باشم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ جز یادِ تو
رویای دلاويزم نیست ...

#فریدون_مشیری
شب بخیر
@adelehz
پاییز
فقط
اینجوری
این شکلی😊
🍂🍁🌾
@adelehz
بیمار خنده های توام
بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی
گرم تر بتاب...

#فریدون_مشیری

@adelehz
گاهی دوقلب
به یکدیگرنزدیک میشود
دوقلبی که شاید هیچ شباهتی
باهم نداشته باشند.♡
@adelehz
وقتی کار بدی کردی
ومامان داره غر میزنه😂😁😁
@adelehz
می شود
می شود
می شود
روز زیبا ترین میشود
اگر تو باشی❤️❤️❤️
خدایا مراقب نازنینان مان باش😊
صبح بخیر
@adelehz
اگر خورشید نابود شود، تا هشت دقیقه ی بعد اصلا متوجه نخواهیم شد چونکه این هشت دقیقه زمانی است که طول می کشد که نور به ما برسد. برای هشت دقیقه زمین همچنان روشن می ماند و ما گرما را احساس می کنیم.

یک سال از مرگ پدرم گذشته بود و من احساس می کردم که هشت دقیقه ی بین من و پدرم، در حال تمام شدن است.


فوق العاده بلند و بسیار نزدیک/ استفان دالدری
@adelehz
دنیا هم که از آن تو باشد
تا زمانی که درون قلب یک زن
جایی نداشته باشی
تا درون آوازهای عاشقانه زنی زندگی نکنی
و سهمی از دلشوره های زنی نداشته باشی
فقیرترین مردی!

#شکسپیر
@adelehz
خوشحالم که عاشقت شدم
حالا بعدازمرگم وقتی خداوند ازمن
بپرسد از دنیا باخود چه آوردی؟
با افتخارخواهم گفت عشق او را...
#عادله_زمانی
@adelehz
کوچ عشایر❤️
چه دلربا صحنه ای
چه دلنشین رنگ هایی
♡♡
@adelehz
اسمش هست درد عشق
وچه زیباتربود
اگر دردی باشد مسری ....❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی راه ها را نباید رفت.
حتی اگر خیلی بخواهی اش..
چون آخر راه هیچ چیز نیست
جز ...هزار دنیا آه نکشیده و دل آتش گرفته
@adelehz